abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50380125
De rechter acht van algemene bekendheid dat het voor moslims niet is toegestaan om te gokken. Van verzoekster, die moslima is, kan daarom ook niet worden verwacht dat zij gelegenheid geeft tot gokken door het verkopen van loten voor een loterij.

Verweerders stelling dat verzoekster haar boerka zou kunnen afdoen om de bemiddeling naar arbeid (beter) te doen slagen, acht de rechter voorshands disproportioneel. Niet is gebleken dat de bemiddelingsmogelijkheden reeds in zoverre zijn uitgeput, dat van verzoekster kan worden gevraagd om afstand te doen van het kledingstuk dat voor haar een rechtstreekse uitdrukking is van haar godsdienstige overtuiging

Via GS:
http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=ljn&ljn=BA6917
----------------

Wat moet je hier nu mee? En dan vindt Hirsh Ballin het gek dat de burger steeds meer het vertrouwen in de rechtsstaat verliest, goh hoe zou dat nou komen? http://www.volkskrant.nl/(...)chtsstaat?source=rss

Afin, waar is m'n Darth Vader masker? Ik heb geen zin meer om te werken dus...
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50380153
zeikerd
pi_50380213
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:15 schreef Devrim_ het volgende:
zeikerd
He, ze snoept geld af van jouw vaders uitkering en jouw toekomstige uitkering hoor.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50380255
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

He, ze snoept geld af van jouw vaders uitkering en jouw toekomstige uitkering hoor.
Hmm..Hier uitkering krijgen en in Turkije verblijven
Een keer in de 6 maanden ff hier komen en dan weer terug
pi_50380289
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:18 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Hmm..Hier uitkering krijgen en in Turkije verblijven
Een keer in de 6 maanden ff hier komen en dan weer terug
Echt Koerdengedrag dus.
pi_50380295
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Echt Koerdengedrag dus.
Je punt is?
pi_50380336
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het toch over een uitspraak van iemand die ergens moet blijvenwerken van de rechter, dus geen uitkering krijgt omdat ze niet ontslagen mag worden.
pi_50380371
Maar goed, als Koerdkleuter Devrim even on-topic wil gaan: het is toch van de debiele dat een rechter een dergelijke wereldvreemde uitspraak kan doen?

Je wordt verdomme op alles gekort als je 1 dag te laat betaalt of formulier XZ1-31subB niet 100% correct invult, als je 1 dag te laat je inkomstenbelasting betaalt krijg je een boete van een paar honderd euro maar weiger te werken, doe een laken om en zeg dat het je geloof is en tuurlijk mag het.

En het dan gek vinden dat het vertrouwen in de rechtsstaat zo afneemt.
  Donald Duck held dinsdag 12 juni 2007 @ 18:23:16 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_50380378
Wat een taalgebruik zeg in die uitspraak.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_50380395
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:21 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het toch over een uitspraak van iemand die ergens moet blijvenwerken van de rechter, dus geen uitkering krijgt omdat ze niet ontslagen mag worden.
Volgens mij niet

Verweerder heeft een maatregel opgelegd (100% korting gedurende drie maanden). Verzoekster draagt een boerka. In het kader van een traject richting arbeid heeft verzoekster een aantal sollicitaties verricht, echter - mede tengevolge van de boerka - zonder het gewenste resultaat
pi_50380419
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, als Koerdkleuter Devrim even on-topic wil gaan: het is toch van de debiele dat een rechter een dergelijke wereldvreemde uitspraak kan doen?

Je wordt verdomme op alles gekort als je 1 dag te laat betaalt of formulier XZ1-31subB niet 100% correct invult, als je 1 dag te laat je inkomstenbelasting betaalt krijg je een boete van een paar honderd euro maar weiger te werken, doe een laken om en zeg dat het je geloof is en tuurlijk mag het.

En het dan gek vinden dat het vertrouwen in de rechtsstaat zo afneemt.
Sorry?
Ik koerd?
Grapjas
pi_50380560
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Volgens mij niet

Verweerder heeft een maatregel opgelegd (100% korting gedurende drie maanden). Verzoekster draagt een boerka. In het kader van een traject richting arbeid heeft verzoekster een aantal sollicitaties verricht, echter - mede tengevolge van de boerka - zonder het gewenste resultaat
maar het gaat er toch ook over dat ze dingen die tegen haar geloof zijn zou moeten verkopen, en dat de uitkeringsinstantie ook nog niet echt geod zijn best gedaan heeft om aan de te werk stelliging te werken.

Ik kan me ook niet voorstellen dat je een zwarte kouse vrouw verplicht te werk wilt stellen in een christine le duc.
pi_50380659
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Basp1 het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je een zwarte kouse vrouw verplicht te werk wilt stellen in een christine le duc.
Zou best goed voor haar zijn.
pi_50380712
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]

maar het gaat er toch ook over dat ze dingen die tegen haar geloof zijn zou moeten verkopen, en dat de uitkeringsinstantie ook nog niet echt geod zijn best gedaan heeft om aan de te werk stelliging te werken.

Nou, dat zie ik niet staan. Mevrouw wil immers niets doen waarvoor de burka af moet (wat zo´n beetje alles is) en het enige wat wel kon (telewerk) wilde ze niet doen. Alweer vanwege haar 'religie'.
Verder is het natuurlijk aan haar zelf werk te regelen, niet aan een uitkeringsinstantie, wat een omgekeerde wereld weer.
Als dan instantie dan terecht zegt: doe dat laken eens af of anders geen cash meer en de rechter fluit dat terug, dan mag zo'n rechter van mij een onderzoek krijgen in Parnassia.

Eens kijken of hij ook in kabouters gelooft.
pi_50380744
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nou, dat zie ik niet staan. Mevrouw wil immers niets doen waarvoor de burka af moet (wat zo´n beetje alles is) en het enige wat wel kon (telewerk) wilde ze niet doen. Alweer vanwege haar 'religie.
Verder is het natuurlijk aan haar zelf werk te regelen, niet aan een uitkeringsinstantie, wat een omgekeerde wereld weer.
Als dan instantie dan terecht zegt: doe dat laken eens af of anders geen cash meer en de rechter fluit dat terug, dan mag zo'n rechter van mij een onderzoek krijgen in Parnassia.

Eens kijken of hij ook in kabouters gelooft.
Ze mag toch zelf beslissen of ze ergens werkt of niet
pi_50380797
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef Devrim_ het volgende:
Zekers.
Maar dan niet anderen voor je inkomen laten opdraaien hè.
pi_50380914
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ja dat mag ze zelf weten, maar dan moet ze dus ook geen uitkering verwachten. DAT is het punt.
pi_50380916
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Zekers.
Maar dan niet anderen voor je inkomen laten opdraaien hè.
Dan kan je net zo goed niemand meer uitkeringen geven
pi_50380936
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja dat mag ze zelf weten, maar dan moet ze dus ook geen uitkering verwachten. DAT is het punt.
En wat gaat ze dan doen..Het verkeerde pad op dus..
pi_50380950
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Voor wie denk je dat uitkeringen bedoeld zijn? Voor iedereen die geen zin heeft om te werken?
pi_50380993
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ah ja, wat een fantastische logica.
Waarom uberhaupt nog werken? Hup ik ga ook een uitkering aanvragen want anders ga ik het verkeerde pad op.

Maar goed, ik weet dat dit de gedachtengang is in jouw kringen...
pi_50380999
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Voor wie denk je dat uitkeringen bedoeld zijn? Voor iedereen die geen zin heeft om te werken?
Juist
pi_50381008
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ah ja, wat een fantastische logica.
Waarom uberhaupt nog werken? Hup ik ga ook een uitkering aanvragen want anders ga ik het verkeerde pad op.

Maar goed, ik weet dat dit de gedachtengang is in jouw kringen...
Ik vraag me af hoe je anders gaat overleven zonder geld in NL
pi_50381027
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Juist
Ik weet dat je pas 16 bent of zo, maar zou je je moeder misschien lastig kunnen gaan vallen en de grote mensen die wel weten hoe het leven in elkaar zit even laten praten hier?
pi_50381044
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe je anders gaat overleven zonder geld in NL
Moet je gaan werken

Zeg, krijg je in Turkije een uitkering als je geen zin hebt om te werken? Nee he?
pi_50381058
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik weet dat je pas 16 bent of zo, maar zou je je moeder misschien lastig kunnen gaan vallen en de grote mensen die wel weten hoe het leven in elkaar zit even laten praten hier?
grote mensen?
Als jij zo groot bent gedraag je dan ook zo
Heb respect voor anderen of donder gewoon op
pi_50381076
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef Devrim_ het volgende:
Ow, ben je er zo één.

We bellen.
pi_50381083
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

grote mensen?
Als jij zo groot bent gedraag je dan ook zo
Heb respect voor anderen of donder gewoon op
Wie begint er in dit topic gelijk als 1e post met: Zeikerd?
pi_50381090
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Moet je gaan werken

Zeg, krijg je in Turkije een uitkering als je geen zin hebt om te werken? Nee he?
Nee maar Turkije is dan ook totaal niet te vergelijken met Nederland.
In Turkije heb je veel mensen op het platteland, hier niet.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:45:02 #30
117098 Hathor
Effe niet
pi_50381097
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Mooi, dat verschaft een legitieme reden om ze aan haar neusharen uit haar huis te trekken en ze over de grens te trappen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_50381112
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wie begint er in dit topic gelijk als 1e post met: Zeikerd?
Respect moet je verdienen..En jij doet nou niet bepaald je best om respect te verdienen
pi_50381123
Sterker nog, het is mij niet eens toegestaan sowieso te werken volgens mijn religie.
pi_50381146
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mooi, dat verschaft een legitieme reden om ze aan haar neusharen uit haar huis te trekken en ze over de grens te trappen.
"Grote mensen"

pi_50381154
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Nee maar Turkije is dan ook totaal niet te vergelijken met Nederland.
In Turkije heb je veel mensen op het platteland, hier niet.
Dus? Omdat je mensen op het platteland hebt in Turkije moet je in NL wel een uitkering krijgen en in Turkije niet? Wat voor logica is dit?
pi_50381189
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Devrim_ het volgende:
Heb respect voor anderen
Rezzpect? Voor iemand die niet oplet op het vmbo?
Get the fuck out dombo, ga je huiswerk maken.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:48:15 #36
117098 Hathor
Effe niet
pi_50381221
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

"Grote mensen"

Steuntrekkers

pi_50381235
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dus? Omdat je mensen op het platteland hebt in Turkije moet je in NL wel een uitkering krijgen en in Turkije niet? Wat voor logica is dit?
Het systeem in Turkije zit anders in elkaar
Dat is netzoiets als met een trein op een boerenweggetje proberen te rijden
pi_50381256
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Monidique het volgende:
Sterker nog, het is mij niet eens toegestaan sowieso te werken volgens mijn religie.
Waar kan ik me aanmelden?
pi_50381281
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Rezzpect? Voor iemand die niet oplet op het vmbo?
Get the fuck out dombo, ga je huiswerk maken.
Gelukkig hebben we de grote mensen Hofstad groepje
pi_50381368
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:48 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Het systeem in Turkije zit anders in elkaar
Dat is netzoiets als met een trein op een boerenweggetje proberen te rijden
Wat maakt dat nou uit dat het systeem anders in elkaar zit? Je geeft nog steeds geen enkele logische verklaring.
Logisch ook, want die kan je niet geven.

In Turkije krijg je ook echt geen uitkering hoor als je je burka niet af wilt doen en dus geen baan kan krijgen

Maar dan is het goed, hier is het anti-islam of zo he?
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:52:07 #41
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_50381385
Daarom gewoon een verbod op gezichtsbedekkende kleding behalve voor instanties die dit beroepshalve moeten gebruiken zoals militairen, politie, brandweer oid's.
Voor gewone burgers (en geen beroepsdemonstaranten) alles af wat je gezicht bedekt.
Dit is letterlijk jezelf verschuilen achter een waas van onschimmigheid. Opbokken met die boerka's, opbokken met dat gezever.
Bewust werkt ze zelf dus een uitkering in de hand. Deze rechter is de weg totaal kwijt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_50381425
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Daarom gewoon een verbod op gezichtsbedekkende kleding behalve voor instanties die dit beroepshalve moeten gebruiken zoals militairen, politie, brandweer oid's.
Voor gewone burgers (en geen beroepsdemonstaranten) alles af wat je gezicht bedekt.
Dit is letterlijk jezelf verschuilen achter een waas van onschimmigheid. Opbokken met die boerka's, opbokken met dat gezever.
Bewust werkt ze zelf dus een uitkering in de hand. Deze rechter is de weg totaal kwijt.
Waarom doen we niet gelijk al onze kleren weg..Veel gezelliger
  dinsdag 12 juni 2007 @ 18:54:41 #43
117098 Hathor
Effe niet
pi_50381473
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Ongelofelijk.
pi_50381556
quote:

[..]

Zeg dat tegen je Turkse vrienden. Daar is zelfs de hoofddoek al bijna een eeuw verboden in overheidsgebouwen.

Verder is een hoed afdoen ook hetzelfde als al je kleren uitdoen volgens onze geniale Devrim.
pi_50381599
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zeg dat tegen je Turkse vrienden. Daar is zelfs de hoofddoek al bijna een eeuw verboden in overheidsgebouwen.
Oftewel...??
quote:
Verder is een hoed afdoen ook hetzelfde als al je kleren uitdoen volgens onze geniale Devrim.
Burka is alles bedekend..een hoed niet
pi_50381613
Ik voel een Darwin-award aankomen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:08:54 #47
110987 ErwinRommel
pi_50381952
quote:

[..]

Heeft er niets mee te maken.
Deze vrouw met boerka draagt bewust een boerka, althans dat maak ik op uit het feit dat ze deze al droeg voordat ze aanklopte bij de uitkeringsinstantie.
Bewust dus gaan uitdagen en om centen gaan vragen, zo van kijk, ik draag een boerka en niemand wilt mij aannemen.
Word tijd dat de Nl wetten eens grondig onder de loep genomen gaan worden ipv dat soort boerka dragers de hand boven het hoofd te houden.
Ze woont in NL, nou laat haar zich dan ook gewoon gedragen zoals dat behoort ipv weer tegenwinds te gaan doen.
Door al deze akkefietjes word mijn minachting voor die bevolkingsgroep alleen maar groter. Met dank aan politiek Den Haag die geen paal en perk wilt stellen aan deze onzin kleding.
Geloof prima, maar doe dat maar thuis, netzoals ik neo-nazi's ook hun mening respecteer, maar doe dat dan thuis. Niet in een functie waarbij je mensen te woord moet staan.

Zowieso, indien ik zo een boerka drager tegenover me heb als ik info wil, dan neem ik haar al niet meer serieus.

Nogmaals aanpassen aan de functie, krijg je die baan, heel mooi, maar boerka plus mensen tewoord staan? Nee, gaat er voor mij niet in.
Een integraalhelm fetishist draagt een helm als ik hem om info vraag, neem ik ook niet serieus. Gelijke mokikken, gelijke kappen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:08:58 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_50381953
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Daar zit een rastertje voor dus dat gaat niet lukken vrees ik.

er vallen nog veel emancipatierevolutiestappen te gaan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 12 juni 2007 @ 19:09:38 #49
110987 ErwinRommel
pi_50381973
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:58 schreef Devrim_ het volgende:

[..]

Oftewel...??
[..]

Burka is alles bedekend..een hoed niet
En natuurlijk dragen ze onder een boerka niets????
pi_50382056
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

En natuurlijk dragen ze onder een boerka niets????
Hoe moet ik dat weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')