He, ze snoept geld af van jouw vaders uitkering en jouw toekomstige uitkering hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:15 schreef Devrim_ het volgende:
zeikerd
Hmm..Hier uitkering krijgen en in Turkije verblijvenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He, ze snoept geld af van jouw vaders uitkering en jouw toekomstige uitkering hoor.
Echt Koerdengedrag dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hmm..Hier uitkering krijgen en in Turkije verblijven![]()
Een keer in de 6 maanden ff hier komen en dan weer terug
Volgens mij gaat het toch over een uitspraak van iemand die ergens moet blijvenwerken van de rechter, dus geen uitkering krijgt omdat ze niet ontslagen mag worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He, ze snoept geld af van jouw vaders uitkering en jouw toekomstige uitkering hoor.
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het toch over een uitspraak van iemand die ergens moet blijvenwerken van de rechter, dus geen uitkering krijgt omdat ze niet ontslagen mag worden.
Sorry?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, als Koerdkleuter Devrim even on-topic wil gaan: het is toch van de debiele dat een rechter een dergelijke wereldvreemde uitspraak kan doen?
Je wordt verdomme op alles gekort als je 1 dag te laat betaalt of formulier XZ1-31subB niet 100% correct invult, als je 1 dag te laat je inkomstenbelasting betaalt krijg je een boete van een paar honderd euro maar weiger te werken, doe een laken om en zeg dat het je geloof is en tuurlijk mag het.
En het dan gek vinden dat het vertrouwen in de rechtsstaat zo afneemt.
maar het gaat er toch ook over dat ze dingen die tegen haar geloof zijn zou moeten verkopen, en dat de uitkeringsinstantie ook nog niet echt geod zijn best gedaan heeft om aan de te werk stelliging te werken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Verweerder heeft een maatregel opgelegd (100% korting gedurende drie maanden). Verzoekster draagt een boerka. In het kader van een traject richting arbeid heeft verzoekster een aantal sollicitaties verricht, echter - mede tengevolge van de boerka - zonder het gewenste resultaat
Zou best goed voor haar zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Basp1 het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je een zwarte kouse vrouw verplicht te werk wilt stellen in een christine le duc.![]()
Nou, dat zie ik niet staan. Mevrouw wil immers niets doen waarvoor de burka af moet (wat zo´n beetje alles is) en het enige wat wel kon (telewerk) wilde ze niet doen. Alweer vanwege haar 'religie'.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
maar het gaat er toch ook over dat ze dingen die tegen haar geloof zijn zou moeten verkopen, en dat de uitkeringsinstantie ook nog niet echt geod zijn best gedaan heeft om aan de te werk stelliging te werken.
Ik kan me ook niet voorstellen dat je een zwarte kouse vrouw verplicht te werk wilt stellen in een christine le duc.![]()
Ze mag toch zelf beslissen of ze ergens werkt of nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou, dat zie ik niet staan. Mevrouw wil immers niets doen waarvoor de burka af moet (wat zo´n beetje alles is) en het enige wat wel kon (telewerk) wilde ze niet doen. Alweer vanwege haar 'religie.
Verder is het natuurlijk aan haar zelf werk te regelen, niet aan een uitkeringsinstantie, wat een omgekeerde wereld weer.
Als dan instantie dan terecht zegt: doe dat laken eens af of anders geen cash meer en de rechter fluit dat terug, dan mag zo'n rechter van mij een onderzoek krijgen in Parnassia.
Eens kijken of hij ook in kabouters gelooft.
Zekers.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef Devrim_ het volgende:
Ze mag toch zelf beslissen of ze ergens werkt of niet
Ja dat mag ze zelf weten, maar dan moet ze dus ook geen uitkering verwachten. DAT is het punt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ze mag toch zelf beslissen of ze ergens werkt of niet
Dan kan je net zo goed niemand meer uitkeringen gevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Zekers.
Maar dan niet anderen voor je inkomen laten opdraaien hè.
En wat gaat ze dan doen..Het verkeerde pad op dus..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dat mag ze zelf weten, maar dan moet ze dus ook geen uitkering verwachten. DAT is het punt.
Voor wie denk je dat uitkeringen bedoeld zijn? Voor iedereen die geen zin heeft om te werken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed niemand meer uitkeringen geven
Ah ja, wat een fantastische logica.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En wat gaat ze dan doen..Het verkeerde pad op dus..
Juistquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voor wie denk je dat uitkeringen bedoeld zijn? Voor iedereen die geen zin heeft om te werken?
Ik vraag me af hoe je anders gaat overleven zonder geld in NLquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah ja, wat een fantastische logica.
Waarom uberhaupt nog werken? Hup ik ga ook een uitkering aanvragen want anders ga ik het verkeerde pad op.
Maar goed, ik weet dat dit de gedachtengang is in jouw kringen...
Ik weet dat je pas 16 bent of zo, maar zou je je moeder misschien lastig kunnen gaan vallen en de grote mensen die wel weten hoe het leven in elkaar zit even laten praten hier?quote:
Moet je gaan werkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je anders gaat overleven zonder geld in NL![]()
grote mensen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik weet dat je pas 16 bent of zo, maar zou je je moeder misschien lastig kunnen gaan vallen en de grote mensen die wel weten hoe het leven in elkaar zit even laten praten hier?
Ow, ben je er zo één.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef Devrim_ het volgende:
Dan kan je net zo goed niemand meer uitkeringen geven
Wie begint er in dit topic gelijk als 1e post met: Zeikerd?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
grote mensen?
Als jij zo groot bent gedraag je dan ook zo
Heb respect voor anderen of donder gewoon op
Nee maar Turkije is dan ook totaal niet te vergelijken met Nederland.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moet je gaan werken![]()
Zeg, krijg je in Turkije een uitkering als je geen zin hebt om te werken? Nee he?
Mooi, dat verschaft een legitieme reden om ze aan haar neusharen uit haar huis te trekken en ze over de grens te trappen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
En wat gaat ze dan doen..Het verkeerde pad op dus..
Respect moet je verdienen..En jij doet nou niet bepaald je best om respect te verdienenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wie begint er in dit topic gelijk als 1e post met: Zeikerd?
"Grote mensen"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooi, dat verschaft een legitieme reden om ze aan haar neusharen uit haar huis te trekken en ze over de grens te trappen.
Dus? Omdat je mensen op het platteland hebt in Turkije moet je in NL wel een uitkering krijgen en in Turkije niet? Wat voor logica is dit?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Nee maar Turkije is dan ook totaal niet te vergelijken met Nederland.
In Turkije heb je veel mensen op het platteland, hier niet.
Rezzpect? Voor iemand die niet oplet op het vmbo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:43 schreef Devrim_ het volgende:
Heb respect voor anderen
Het systeem in Turkije zit anders in elkaarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Omdat je mensen op het platteland hebt in Turkije moet je in NL wel een uitkering krijgen en in Turkije niet? Wat voor logica is dit?
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Monidique het volgende:
Sterker nog, het is mij niet eens toegestaan sowieso te werken volgens mijn religie.
Gelukkig hebben we de grote mensen Hofstad groepjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Rezzpect? Voor iemand die niet oplet op het vmbo?
Get the fuck out dombo, ga je huiswerk maken.
Wat maakt dat nou uit dat het systeem anders in elkaar zit? Je geeft nog steeds geen enkele logische verklaring.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Het systeem in Turkije zit anders in elkaar
Dat is netzoiets als met een trein op een boerenweggetje proberen te rijden
Waarom doen we niet gelijk al onze kleren weg..Veel gezelligerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Daarom gewoon een verbod op gezichtsbedekkende kleding behalve voor instanties die dit beroepshalve moeten gebruiken zoals militairen, politie, brandweer oid's.
Voor gewone burgers (en geen beroepsdemonstaranten) alles af wat je gezicht bedekt.
Dit is letterlijk jezelf verschuilen achter een waas van onschimmigheid. Opbokken met die boerka's, opbokken met dat gezever.
Bewust werkt ze zelf dus een uitkering in de hand. Deze rechter is de weg totaal kwijt.
Ongelofelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Waarom doen we niet gelijk al onze kleren weg..Veel gezelliger
Zeg dat tegen je Turkse vrienden. Daar is zelfs de hoofddoek al bijna een eeuw verboden in overheidsgebouwen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Oftewel...??quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je Turkse vrienden. Daar is zelfs de hoofddoek al bijna een eeuw verboden in overheidsgebouwen.
Burka is alles bedekend..een hoed nietquote:Verder is een hoed afdoen ook hetzelfde als al je kleren uitdoen volgens onze geniale Devrim.
Heeft er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Daar zit een rastertje voor dus dat gaat niet lukken vrees ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooi, dat verschaft een legitieme reden om ze aan haar neusharen uit haar huis te trekken en ze over de grens te trappen.
En natuurlijk dragen ze onder een boerka niets????quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:58 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Oftewel...??
[..]
Burka is alles bedekend..een hoed niet
Hoe moet ik dat wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En natuurlijk dragen ze onder een boerka niets????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |