abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50413918
En we gaan vrolijk verder, jammer dat ze zo anti "echte" media zijn anders was mn popcorn nu al op.

http://www.nieuwnieuws.nl(...)dkwartier_opgeb.html

Waar zijn eigenlijk alle pro palestine aanhangers van Fok! ?
pi_50414059
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 15:57 schreef salutem het volgende:
Waar zijn eigenlijk alle pro palestine aanhangers van Fok! ?
Die zijn sinds gisteren stevig in vergadering met Gretta en Anja over de te voeren strategie.
pi_50414154
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:01 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Die zijn sinds gisteren stevig in vergadering met Gretta en Anja over de te voeren strategie.
Moeten ze eerst wel een kant kiezen ! lijkt mij ook erg moeilijk, Fatah of Hamas hmmm lastig
Dood door gordel of dood door bomauto.
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:04:21 #79
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50414157
edit

[ Bericht 75% gewijzigd door PLAE@ op 13-06-2007 16:11:53 ]
pi_50414409
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:04 schreef salutem het volgende:
lijkt mij ook erg moeilijk, Fatah of Hamas hmmm lastig
Gretta is natuurlijk pro-Fatah.

woensdag 13 juni 2007 @ 16:17:22 #81
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50414647
Hoe staat de Jihad nou in dit conflict?

Of is deze vraag te moeilijk voor onze 'experts' hier.
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:18:33 #82
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50414701
Ik ga er maar van uit dat zij aan Hamas zijde staan.
pi_50414816
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:12 schreef SteveBallmer het volgende:

[..]

Gretta is natuurlijk pro-Fatah.
Maar die zijn ook weer allemaal Hamas buiten kantooruren.

http://www.spiegel.de/international/0,1518,455849,00.html
quote:
The Double Life of Abu Khaled
By Ulrike Putz in Gaza City

By day, he's a member of Fatah security forces. By night, he wages holy war with Hamas. With the two Palestinian groups fighting against each other these days, Abu Khaled's life has become a dangerous balance. If need be, he says, he would even kill his friends.

"We are not a rarity," says the fighter. He estimates that about 30 percent of the men who officially serve with the Palestinian security forces are secretly active members of militia groups with ties to Hamas -- armed men who change sides depending on the time of day. No wonder the situation in Gaza is so confusing.
pi_50414948
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Maar die zijn ook weer allemaal Hamas buiten kantooruren.

http://www.spiegel.de/international/0,1518,455849,00.html
[..]
Bek valt open,ogen vallen uit kas, k'had nooit gedacht dat het nog zoveel gekker kon worden.
Cornelius: (Fifth Element) "This is really amazing"
pi_50414978
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef CeeJee het volgende:

The Double Life of Abu Khaled
By Ulrike Putz in Gaza City

By day, he's a member of Fatah security forces. By night, he wages holy war with Hamas. With the two Palestinian groups fighting against each other these days, Abu Khaled's life has become a dangerous balance. If need be, he says, he would even kill his friends.

"We are not a rarity," says the fighter. He estimates that about 30 percent of the men who officially serve with the Palestinian security forces are secretly active members of militia groups with ties to Hamas -- armed men who change sides depending on the time of day. No wonder the situation in Gaza is so confusing.
OMA!*

Ik had laatst zoiets gepost op een islamitische website, nadat iedereen dat vuile zionistische propaganda genoemd had kreeg ik (weer) een IP-ban van de admin, dus laat gezegd zijn: voor vrome islamitische medelanders is dit een zionistische leugen.

Zelf geloof ik echter nog steeds dat het waar is :ik ben het meermalen tegengekomen.

*(Oh My Allah)
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
  woensdag 13 juni 2007 @ 16:33:28 #86
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50415204
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 16:26 schreef Masterix het volgende:

[..]

OMA!*

Ik had laatst zoiets gepost op een islamitische website, nadat iedereen dat vuile zionistische propaganda genoemd had kreeg ik (weer) een IP-ban van de admin, dus laat gezegd zijn: voor vrome islamitische medelanders is dit een zionistische leugen.
weer gebanned? wat doe je op die sites

pauper hehe.
pi_50420269
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 18:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Het is de schuld van Israel en Amerika, niet van deze arme Palestijnen. Vraag het NS maar.

Denk trouwens dat het niet lang gaat duren of israel gaat fatah ook militair steunen

[ Bericht 8% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 13-06-2007 19:15:15 ]
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_50420301
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 19:08 schreef SteveBallmer het volgende:
Het beschieten van Israël met raketten gaat ondertussen ook gewoon door, maar dit keer met een onverwacht fijn resultaat: ze hebben een depot met levensmiddelen voor Gaza aan gort geschoten.
Net op CNN.

zijn daar filmpjes van
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_50420457
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 22:32 schreef retteketet het volgende:

[..]

Er valt weinig op te bouwen met al die checkpoints, lolbroek. Probeer je economie maar eens aan draaiende te krijgen zonder gedegen infrastructuur.
die checkpoints zijn zowat de enige infrastructuur die de palastijnen hebben
pi_50420626
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 11:52 schreef retteketet het volgende:
Dat zeg ik toch niet... Ik zeg dat de omstandigheden waarin mensen elkaar dit soort belachelijke dingen aandoen zijn gecreëerd door Israël, en indirect ook door de EU en de VS.
je bedoeld dat die geen geld meer willen stoppen in een bodemloze put
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:19:19 #91
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_50420915
Ik zou technologie gaan ontwikkelen om een gebied voor de komede 250.000 te kunnen afsluiten. Daarna zou ik elke fractie daar de wapens geven elkaar totaal uit te moorden. En eens na een paar duizend jaar gaan kijken hoe het er dan voorstaat. En of mensen met dat soort middelen dan in handen dan toch het gezond verstand de boventoon kunnen laten voeren.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:44:46 #92
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50421921
Geweldig hoe een aantal mensen niet in willen zien dat Hamas niet deugt, het is de schuld van Amerika, van Israel, prachtig.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:46:30 #93
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_50421987
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Geweldig hoe een aantal mensen niet in willen zien dat Hamas niet deugt, het is de schuld van Amerika, van Israel, prachtig.
Of beter is te denken dat ze eigenlijk allemaal niet deugen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 13 juni 2007 @ 19:49:07 #94
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_50422089
Eigenlijk kun je zeggen dat de enige is die deugt is die partij die de ander volledig verslaat en zo snel mogelijk in een minimum van tijd en met zo min mogelijk doden. Zodat de rest die overblijft weer in vrede en voorspoed kan leven.
pi_50423193
net op het nieuws dat hamas waarschijnlijk de gehele controle krijgt over de gaza-strook. dat zou betekenen dat fatag op de westelijke jordaanoever blijft. tevens wordt dit gezien als een probleem, maar volgens mij is dit net DE oplossing voor het gezeik daar.
Hamas zijn eigen deel, en een flinke afstand verderop de gematigde fatag. deze accepteert israel, zal er mee samenwerken.
gaza zal in gaza blijven en daar stoken. dit houdt gewoon in dat de lastige ettertjes op 1 plaats zitten en daardoor misschien ook wat beter aan te pakken zijn.
ik zie het niet als een probleem, in ieder geval is de helft van de probleemgebieden rustig...
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_50423535
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:13 schreef DropjesLover het volgende:
net op het nieuws dat hamas waarschijnlijk de gehele controle krijgt over de gaza-strook. dat zou betekenen dat fatag op de westelijke jordaanoever blijft. tevens wordt dit gezien als een probleem, maar volgens mij is dit net DE oplossing voor het gezeik daar.
Hamas zijn eigen deel, en een flinke afstand verderop de gematigde fatag. deze accepteert israel, zal er mee samenwerken.
gaza zal in gaza blijven en daar stoken. dit houdt gewoon in dat de lastige ettertjes op 1 plaats zitten en daardoor misschien ook wat beter aan te pakken zijn.
ik zie het niet als een probleem, in ieder geval is de helft van de probleemgebieden rustig...
Tsss, ja ik zag het ook...

Krijg je dus twee niet-levensvatbare Palestijnse deelstaten, en weer generaties Palestijnen die zonder enig perspectief opgroeien.
Nog meer haat jegens Israël, en nu ook tegen elkaar.
Voor hen die vrede willen is dit een enorme ramp, niet meer, niet minder.
"thats a pile of goatshit what you're saying mister master...and a large pile too" schreef Burakius die maandagmorgen
pi_50425331
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

je bedoeld dat die geen geld meer willen stoppen in een bodemloze put
Ik doel op de financiële steun aan Israël. Het rijke en welvarende Israël ontvangt méér geld dan welk ontwikkelingsland dan ook
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
pi_50425443
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 19:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

die checkpoints zijn zowat de enige infrastructuur die de palastijnen hebben
Precies. De economische vooruitgang wordt stelselmatig gefrustreerd door Israël. De enige manier om het land welvarend te maken is de vestiging van een Palestijnse eenheidsstaat.
"...en toen spuugde ze die piemel uit, récht in het gezicht van die nazi-officier! jaah, daar moet je bij de nazi's niet mee aankomen."
  woensdag 13 juni 2007 @ 21:02:31 #99
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_50425466
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 20:59 schreef retteketet het volgende:

[..]

Ik doel op de financiële steun aan Israël. Het rijke en welvarende Israël ontvangt méér geld dan welk ontwikkelingsland dan ook
Die hele economie is opgebouwd en leunt op 'steun' uit het buitenland. Maar goed dat lijkt me niet relevant in dit topic.
pi_50425693
Dit conflict is het gelijk van het Israëlische beleid.

Ik verbaas me hier dus absoluut niet over. Het is eigenlijk ook geen nieuws omdat het altijd zo gaat. Het zou nieuws zijn als de Palestijnen zichzelf zouden ontwikkelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')