Scheirlinckx en zeker Mengin kun je geen onbekende renners noemen. Scheirlinkcx is in het voorjaar vrij veel in beeld (als knecht meestal weliswaar, maar toch). Mengin heeft al eens een touretappe gewonnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat blijft subjectief. Scheirlinckx heeft zich al in beeld gereden in klassiekers, Mengin heeft zelfs al eens een tourrit gewonnen, Feillu is de huidige vice-wereldkampioen bij de beloften die zich al verschillende keren heeft getoond en een hoop Fransen uit de OP waren al vaker te zien in de Tour.
Volodymyr Diudia van Milram adopteer ik bij dezequote:
Is die bekend danquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:51 schreef Jodelaar het volgende:
Is die niet na vorig jaar iets te bekend?als Camano al bekend is ..
quote:Zijn beste resultaat was een 3e plaats in de 3e etappe in de Vuelta al Goierri in Orretxu in 2003.
oke dan wordt het dus rast metquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:20 schreef thettes het volgende:
Calcagni, Patrick als eerste optie
Rast, Grégory als tweede
is er overigens ergens een overzicht van al min of meer bevestigde namen voor de tour?
Hij doet meequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:41 schreef Remzz het volgende:
Ik weet niet of hij dit jaar ook mee doet maar anders ga ik uiteraard voor held Grischa Niermann
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef Wombcat het volgende:
Edit, Aranaga was al bezet door Damzkiee
Dan ga ik voor: Jorge Azanza Soto (Euskatel)
Das wel het nadeel van dit topic. Wie je ook kiest, je krijgt altijd het gezeur van " ja maar onbekende rijder X heeft ooit 3 seconden aan de leiding gereden van de wielerronde van Schiedam en heeft bovendien een 18de plek behaald in Kuurne-brussel -kuurne!". Zo kan je van elke renner wel roepen dat hij bekend is. Ik ben gewoon op zoek gegaan naar een voor mij onbekende belg (belg> omdat je die tenminste kan verstaan) zonder enige profoverwinning. Ik denk dat Staf wel een van de meest onbekende belgen is die meerijdt. Mijn belgische collega's hebben iig nog nooit van hem gehoord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat blijft subjectief. Scheirlinckx heeft zich al in beeld gereden in klassiekers, Mengin heeft zelfs al eens een tourrit gewonnen, Feillu is de huidige vice-wereldkampioen bij de beloften die zich al verschillende keren heeft getoond en een hoop Fransen uit de OP waren al vaker te zien in de Tour.
Cavendish won de Grote Scheldeprijs en een paar ritten in de ronde van Duinkerken. Dus die kan je wel als bekend beschouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef Horloge het volgende:
Als ze meedoen, Fumiyuki Beppu (DSC) of anders Mark Cavendish (TMO). Of zijn die al te bekend?
Beppu is kampioen van de grote wielernatie Japan! Moest heel goed kijken om te zien dat hij bij Discovery hoorde.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef Horloge het volgende:
Als ze meedoen, Fumiyuki Beppu (DSC) of anders Mark Cavendish (TMO). Of zijn die al te bekend?
Cavendish mogelijk dé sprnter van T-Mobile, ten gunste van bijv. Eisel. Nog jong, talentvol en relatief onbekend, maar absoluut wel iemand waarvan wordt verwacht dat hij een revelatie kan worden (dezelfde verwachtingen als bij Haedo voor de Giro).quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef thettes het volgende:
Cavendish al bekend??? Ik ken Beppu zowat nog beter van z'n ontsnapping in Romandië.
Die heb ik al, Beschouw. Maar we kunnen 'm wel delen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:52 schreef Beschouw het volgende:
Amets Txurruka (Uit de superploeg EUSKALTEL-EUSKADI)
Nee, hou maar. Ik zoek wel een andere.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Die heb ik al, Beschouw. Maar we kunnen 'm wel delen.![]()
Volgens mij pas op de dag van de start.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:00 schreef PAA-053 het volgende:
Waneer komt de officiele startlijst? Dan kies ik mijn favoriet wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |