Scheirlinckx en zeker Mengin kun je geen onbekende renners noemen. Scheirlinkcx is in het voorjaar vrij veel in beeld (als knecht meestal weliswaar, maar toch). Mengin heeft al eens een touretappe gewonnen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat blijft subjectief. Scheirlinckx heeft zich al in beeld gereden in klassiekers, Mengin heeft zelfs al eens een tourrit gewonnen, Feillu is de huidige vice-wereldkampioen bij de beloften die zich al verschillende keren heeft getoond en een hoop Fransen uit de OP waren al vaker te zien in de Tour.
Volodymyr Diudia van Milram adopteer ik bij dezequote:
Is die bekend danquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:51 schreef Jodelaar het volgende:
Is die niet na vorig jaar iets te bekend?als Camano al bekend is ..
quote:Zijn beste resultaat was een 3e plaats in de 3e etappe in de Vuelta al Goierri in Orretxu in 2003.
oke dan wordt het dus rast metquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:20 schreef thettes het volgende:
Calcagni, Patrick als eerste optie
Rast, Grégory als tweede
is er overigens ergens een overzicht van al min of meer bevestigde namen voor de tour?
Hij doet meequote:Op woensdag 13 juni 2007 16:41 schreef Remzz het volgende:
Ik weet niet of hij dit jaar ook mee doet maar anders ga ik uiteraard voor held Grischa Niermann
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef Wombcat het volgende:
Edit, Aranaga was al bezet door Damzkiee
Dan ga ik voor: Jorge Azanza Soto (Euskatel)
Das wel het nadeel van dit topic. Wie je ook kiest, je krijgt altijd het gezeur van " ja maar onbekende rijder X heeft ooit 3 seconden aan de leiding gereden van de wielerronde van Schiedam en heeft bovendien een 18de plek behaald in Kuurne-brussel -kuurne!". Zo kan je van elke renner wel roepen dat hij bekend is. Ik ben gewoon op zoek gegaan naar een voor mij onbekende belg (belg> omdat je die tenminste kan verstaan) zonder enige profoverwinning. Ik denk dat Staf wel een van de meest onbekende belgen is die meerijdt. Mijn belgische collega's hebben iig nog nooit van hem gehoord.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat blijft subjectief. Scheirlinckx heeft zich al in beeld gereden in klassiekers, Mengin heeft zelfs al eens een tourrit gewonnen, Feillu is de huidige vice-wereldkampioen bij de beloften die zich al verschillende keren heeft getoond en een hoop Fransen uit de OP waren al vaker te zien in de Tour.
Cavendish won de Grote Scheldeprijs en een paar ritten in de ronde van Duinkerken. Dus die kan je wel als bekend beschouwen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef Horloge het volgende:
Als ze meedoen, Fumiyuki Beppu (DSC) of anders Mark Cavendish (TMO). Of zijn die al te bekend?
Beppu is kampioen van de grote wielernatie Japan! Moest heel goed kijken om te zien dat hij bij Discovery hoorde.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:46 schreef Horloge het volgende:
Als ze meedoen, Fumiyuki Beppu (DSC) of anders Mark Cavendish (TMO). Of zijn die al te bekend?
Cavendish mogelijk dé sprnter van T-Mobile, ten gunste van bijv. Eisel. Nog jong, talentvol en relatief onbekend, maar absoluut wel iemand waarvan wordt verwacht dat hij een revelatie kan worden (dezelfde verwachtingen als bij Haedo voor de Giro).quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:51 schreef thettes het volgende:
Cavendish al bekend??? Ik ken Beppu zowat nog beter van z'n ontsnapping in Romandië.
Die heb ik al, Beschouw. Maar we kunnen 'm wel delen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:52 schreef Beschouw het volgende:
Amets Txurruka (Uit de superploeg EUSKALTEL-EUSKADI)
Nee, hou maar. Ik zoek wel een andere.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:41 schreef Chiel-Montagne het volgende:
[..]
Die heb ik al, Beschouw. Maar we kunnen 'm wel delen.![]()
Volgens mij pas op de dag van de start.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:00 schreef PAA-053 het volgende:
Waneer komt de officiele startlijst? Dan kies ik mijn favoriet wel
Tegen die tijd is iedereen al vergeven.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:00 schreef PAA-053 het volgende:
Waneer komt de officiele startlijst? Dan kies ik mijn favoriet wel
omdat calcagni al in de lijst staat bij mijn naam nog een keer deze quoten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:13 schreef thettes het volgende:
[..]
oke dan wordt het dus rast met
Rubén Pérez als reserve
En een fotootje van de held:quote:Linus Gerdemann (Munster, 16 september 1982 – ) is een Duitse wielrenner.
De in Munster geboren Gerdemann reed vanaf 2003 bij een klein semi-professioneel Duits team, maar werd in mei 2005 opgepikt door Bjarne Riis die hem een contract voor diens ploeg CSC aanbood. Dat bleek geen slechte keus, want Gerdemann werd prompt derde in de Ronde van Beieren en won, anderhalve maand na zijn contract bij CSC, een etappe in de Ronde van Zwitserland. Ook reed hij in dat jaar meteen zijn eerste grote ronde, de Ronde van Spanje. Sinds 2006 rijdt Gerdemann voor het Duitse T-Mobile Team.
Belangrijkste overwinningen:
2004 Duits kampioen op de weg, Beloften
2005 4e etappe Berliner Rundfahrt (U23)
2005 7e etappe Ronde van Zwitserland
Tourdeelnames
geen
Ploegen
2003 - Winfix Techem
2004 - Winfix Arnolds Sicherheit
2005 - AKUD-Arnolds Sicherheit (tot 30-04)
2005 - Team CSC (vanaf 01-05)
2006 - T-Mobile Team
2007 - T-Mobile Team
Uh, de winnaar van de Ronde van Baskenland kan je toch moeilijk onbekend noemen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef Cerubo het volgende:
Ik adopteer Juanjo Cobo van Saunier Duval als deze nog beschikbaar is.
Eigenlijk wel ja...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef PAA-053 het volgende:
Ik adopteer Linus Gerdemann van T-Mobile! Zulks een topper!
Tja... Als je het wielrennen een beejte volgt start er zo'n beetje geen één onbekende.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:36 schreef Falco het volgende:
Vrij lastig allemaal, veel renners zijn toch wel een beetje bekend...
Ahh, Mugerli, mijn adoptierenner van vorig jaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:03 schreef Beschouw het volgende:
Matej Mugerli, de Sloveen van Liquigas. Hoop dat die nog vrij is.
[afbeelding]
Helaas voor je al gekozen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:37 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga trouwens voor Geraint Thomas van Barloworld voordat alles al weg is.
Een piepjonge Brit met veel ervaring op de baan en zelfs regenboogbandjes mag dragen in de Tour![]()
[afbeelding]
Yeahhhh!!
Meesterknecht van Cardenas die er op het eerste beste viaduct afmoet waarna Thomas een gooi kan doen naar het podium!
Wat natuurlijk logisch in de grootste wielerronde van het jaar (qau mediapubliciteit, commercie etc).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tja... Als je het wielrennen een beejte volgt start er zo'n beetje geen één onbekende.
Zeker nog weinig 'onbekende' renners.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:19 schreef -skippybal- het volgende:
DammitEr is niet echt meer iets over he
K had vorig jaar Calcagni in mijn sprintteam zitten (lezerstour, team samenstellen enzo). Dacht dat t een sprinter is/wasquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:27 schreef DeeBee het volgende:
Patrick Calcagni wordt het voor mij. Zit in de voorselectie van Liquigas, maar daar gaat hij zich natuurlijk glansrijk doorheen slaan zodat hij dit jaar wederom kan schitteren in de Tour.
Vorige jaar was zijn beste klassering in een etappe de 23e plek, dus er is nog alle ruimte voor verbetering...
En hij gaf ook maar 3h33'28 toe vorig jaar in het klassement, dus dat ziet er ook prima uit.
kut............ die is alquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:22 schreef PaulusP het volgende:
Ik wil dan Geraint Thomas adopteren. Hij is misschien bekend omdat hij 1 van de weinig Britse coureurs is. Hij heeft prijzen gewonnen maar dat was op de baan. Hij zal de tour rijden in het team van Barlowordl.
[afbeelding]
Wel gisteren gewonnen in Portugalquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:13 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik ga voor Enrico Degano van Barloworld
Staat om en nabij nummer 800 op de UCI ranglijst
Unibetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef methodmich het volgende:
Vorig jaar had ik Arnaud Coyot als adoptierenner. Geen idee waar ie nu rijdt en of ie tourdeelnamekansen heeft eigenlijk. Was vorig jaar bij Cofidis!
Dat was idd de reden dat Unibet geweigerd werd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:29 schreef methodmich het volgende:
Da's mooi balen, dan mag Arnaud dus niet meedoen van de organisatie.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:58 schreef Gillingham het volgende:
Ik adopteer bij deze de 27-jarige Frederik Willems van Liquigas.
Goedgekeurd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:11 schreef icebliss het volgende:
En toen kon ik de OP niet meer editten..
thettes: Patrick Calcagni Rubén Pérez
Beschouw: Matej Mugerli
Oxyligen: Emilien-Benoit Berges
PAA-053: Linus Gerdemann
Als een mod dit in de OP wil zetten![]()
Bedoel je DE Charly Wegelius, de man zonder wiki?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:13 schreef Storing het volgende:
Ik zie dat nog niemand Charly Wegelius heeft geadopteerd. Hierbij doe ik dat. Niet geheel onbekend, maar het zou mijn verbazen als iemand hiertegen bezwaar maakt.
dumoulin en Landaluze?quote:Op zondag 17 juni 2007 14:10 schreef JelleS het volgende:
Doet Samuel Dumoulin mee? Dan adopteer ik die weer, net als vorig jaar.
edit: niet dus, dan maar Inigo Landaluze. Niet heel erg onbekend natuurlijk, maar blijft weinig over.
Dumoulin is alleen maar bekend omdat hij de kleinste renner in het peleton is. Landaluze is idd behoorlijk bekend, maar er is niets meer over.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:42 schreef YebCar het volgende:
[..]
dumoulin en Landaluze?![]()
![]()
ja joh....anders doe je ook ff boogerd enzo![]()
Geef toe, je bent jaloers op mijn Geoffroyquote:Op maandag 18 juni 2007 16:23 schreef -skippybal- het volgende:
Oh laat maar zitten dit alles. Lövkwist, Cobo en dergelijke die gekozen worden![]()
![]()
Volgens mij bedoelt hij deze Charly Wegelius.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:52 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Bedoel je DE Charly Wegelius, de man zonder wiki?
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Charly_Wegelius&action=edit
Anders adopteer je gewoon die kerel die altijd de voorsprong van de kopgroep op een bordje laat zien.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ik hoop wel dat er straks bij de start nog iemand over is om te adopteren. Anders adopteer ik wel een verzorger of materiaalman.
Herbert?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef knoets het volgende:
Dat is dan zo'n man uit Burkina Faso, die worden elk jaar uitgewisseld
Dat weet iedereen, omdat Herbert elke keer als die man in beeld komt zijn complete levensverhaal* verteltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:55 schreef knoets het volgende:
[..]
Nee, de man op de motor bedoel ik he, met die bordjes waar de verschillen opstaan.
[mierenneukmodus]quote:Horloge: Mike Mark Cavendish
aangepast..verschil moet er zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:34 schreef knoets het volgende:
[..]
[mierenneukmodus]
Die beste man heet Mark Cavendish
[/mierenneukmodus]
Het wordt dus Johan Tschopp (Bouygues telecom) voor mij..quote:
quote:De Spaanse sprinter Aitor Galdos maakt geen kans meer op een plaatsje voor de Tour. Dat liet Igor González de Galdeano, technisch directeur van Euskaltel, weten aan de Spaanse media. "Met zijn tegenvallende prestaties in Zwitserland, heeft hij zichzelf buiten spel gezet", aldus de Galdeano.
Bij Euskaltel komen nog drie renners in aanmerking voor twee beschikbare plaatsen. Iñaki Isasi, Jorge Azanza en Juanjo Oroz mogen het onderling uitvechten.
Haimar Zubeldia, Igor Antón, Mikel Astarloza, Iñigo Landaluze, Gorka Verdugo, Rubén Pérez en Amets Txurruka zijn zoals bekend al zeker van hun Tourselectie.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:07 schreef Cootz het volgende:
Ik ga voor Johann Tschopp van Bouygues Telecom, in de hoop dat hij dit jaar inderdaad voor het eerst meedoet
edit: Ho, wacht. Ik zie net dat deze al is opgegeven als tweede keuze door Gitanki. Euh naja, mocht Galdos toch niet meedoen, dan zoek ik wel een ander uit, oke?
Dan neem ik Staf Scheirlinckx van Cofidis. Vlaamse Tourdebutant, 28 jaar, komt de bergen over (dus ook in Parijs), en won 6 jaar geleden een etappe in de Tour de la Somme!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:21 schreef Gitanki het volgende:
Het wordt dus Johan Tschopp (Bouygues telecom) voor mij..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |