quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:08 schreef FJD het volgende:
Ik had dan ook een ketting nodig om de huidige drie jaar bij me te houden![]()
Oke dat komt niet echt in de buurt van die van mijquote:
Welkom! Ik zal je toevoegenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:11 schreef Sitethief het volgende:
Zeg Shawnals je nog plek hebt voor aid?
link
Sitethief, Koning van Vylixan
volgens mij telt de AID niet meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:12 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Oke dat komt niet echt in de buurt van die van mij$81,509,292.21
Maar de 15 miljoen verviervoudigd het wel!
kloptquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef Whizzkith het volgende:
Ah dat kan wel kloppen ja, ik bedenk me net dat ik je al wel minstens 10 miljoen heb gegeven
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef FJD het volgende:
Anyway. Het serieuze werk. Ik ga achter iesje aan (flauwe woordgrap).
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:19 schreef FJD het volgende:
Ze heeft al zes trade offers staan. Ik heb maar gemaild dat ik haar ook 50k aan aid geef als ze accepteert. Ach ja in sommige culturen is t normaal dat je je vrouwen koopt toch?
Ze zouden er een resource van moeten makenquote:
Hij is vandaag voor het laatst ingelogd dus hij is nog wel actief maar hij had mij een P.M gestuurd waarin ie aangaf te gaan rerollen waardoor hij zijn trade met mij moest opzeggen en ik in een diepe economische crisis terechtkwamquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:23 schreef Terecht het volgende:
Shawn, is die kirmizi nog actief? Anders vraag je hem, hij heeft nog nooit aid gehad.
Ja of Nee?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:31 schreef DiviFilius het volgende:
Damn wat gaat het andere forum ineens hard.
Ging vanochtend om 11u weg, kwam om 6u thuis en heb ongeveer 250 nieuwe topics gelezen
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:02 schreef Sargon het volgende:
zo ik ga morgen ohctend 20 dollar doneren dan staat het erbij als ik van mn werk terug kom
volgens mij kan ik dus niet meedoen met je marshawn plan ... moet je 'FVL Corp.' maar weer ertussenuit halen.quote:31.) Why can’t I send Foreign Aid in peace mode?
Nations in peace mode were exploiting the Foreign Aid feature to supply warring nations without suffering the consequences of war themselves. Any nation in Peace Mode may not send Foreign Aid.
Ga uit peace mode, dat is nergens voor nodig. Men valt voornamelijk aan voor het stelen van tech, en dat gebeurd vooral met langdurig inactieve nations met veel tech en weinig bescherming. Als je net begonnen bent heeft niemand interesse om je aan te vallen, zeker niet als je bij een alliance zit. Ik zie dat je net boven de 10 nation strength hebt, en waarschijnlijk dus geen enkel punt in tech. Er valt niks bij je te halen, en je kan maximaal aangevallen worden door 50-200% van jouw NS: 20 strength is net zo goed niets, dus aanvallen zullen uitblijven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef immortalsean het volgende:
zeg, shawn, ik zag net dit:
[..]
volgens mij kan ik dus niet meedoen met je marshawn plan ... moet je 'FVL Corp.' maar weer ertussenuit halen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Wat is peace mode dan? Dat je geen oorlog kan voeren of krijgen?
Kom uit de kast!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:07 schreef Frrreek het volgende:
Kortom: uit peace mode.
Wel oppassen dat je oorlogje mag voeren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:13 schreef Daywalk3r het volgende:
Ok dat heb ik niet... Ik ben een soort hitler dus oorlogje voeren doe ik zeker
Ich bepaal dat zelf jawohl! Nee ik snap het.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Kom uit de kast!![]()
![]()
[..]
Wel oppassen dat je oorlogje mag voeren.![]()
Verkopen doe je bijna niet. Je collect taxes, voert oorlog (technology en geld stelen) en krijgt aid. Zo boost je je economie en verhoog je je taxes, enz. Je inkomen zal flink groeien, het blijft sowieso wel interessantquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:18 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ich bepaal dat zelf jawohl! Nee ik snap het.![]()
Kun je trouwens alleen maar geld ontvangen door taxes te collecten en shit te verkopen?
Ja. Dat beïnvloed de happiness van je bevolking. Maak gewoon de verstandige keuzes (vrijheid van meningsuiting e.d.), en je zal iedereen blijer maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:22 schreef Daywalk3r het volgende:
En.... moet ik mijn Government position nog veranderen? Ik kwam op zo'n pagina met allemaal voorbeelden waar ik dan een actie op kan zetten.
Geloven of niet? Hij zou me 200k geven als ik de trade zou accepteren.quote:hey, im sry but i cant collect taxes until i get all of my resources. i swear ill send it 2 u once the slots and the money are available. sry
Je kan zien wanneer zijn laatste 'activity' was. Dat gaat enkel en alleen om het collecten van taxes. Welk land is het? Hou dus de last activity in de gatenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:31 schreef Mortale het volgende:
[..]
Geloven of niet? Hij zou me 200k geven als ik de trade zou accepteren.
Ik vind het net een test. Moeilijke vragen om te beantwoorden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:23 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ja. Dat beïnvloed de happiness van je bevolking. Maak gewoon de verstandige keuzes (vrijheid van meningsuiting e.d.), en je zal iedereen blijer maken.
ik kreeg van een andere alliance 75k wanneer ik daar lid zou worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:41 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Waarom zit je niet bij de FOK!-Alliance?
Zuur. Loop je nu 300k+ misquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:56 schreef piemelpap het volgende:
[..]
ik kreeg van een andere alliance 75k wanneer ik daar lid zou worden.
Hehe, van zo'n land kun je makkelijk 500k vragen voor een stabiele tradequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Mortale het volgende:
Nation Name: munchen
Ruler: salajol
http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=38788
Volgens mij best wel sterk landje
Edit: Dat is de persoon die mij 200k zou sturen
Hoelang moet ik dan trouwens blijven traden?
jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:08 schreef Mortale het volgende:
Maar zou ie boos worden als ik over een week of 2 de trade cancel?
Maak een afspraak. Dat heb ik indertijd ook gedaan. De trade was voor een maand gegarandeerd in ruil voor 1 miljoen. Hij was eigenlijk op zoek naar iemand binnen zijn eigen kleur en heeft toen na een week of drie de trade gebroken. In jouw geval ligt het wat lastiger. Ik zou zoiezo een half miljoen vragen en dan zou je een maand kunnen beloven. Kijken wat ie dan zegt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:08 schreef Mortale het volgende:
Maar zou ie boos worden als ik over een week of 2 de trade cancel?
zou kunnen... hij zal z'n geld terug willen enzoquote:
Hij is van TOP, daar willen we volgens mij (o.a.) vriendjes mee worden. Mocht het verkeerd gaan, dan kan er vast wel wat geregeld worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:02 schreef Mortale het volgende:
Nation Name: munchen
Ruler: salajol
http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=38788
Volgens mij best wel sterk landje
Edit: Dat is de persoon die mij 200k zou sturen
Hoelang moet ik dan trouwens blijven traden?
ik heb Gems en Ironquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:10 schreef Mortale het volgende:
Trouwens, als een beginnende fokker zich toevallig herkent in het hebben van: 2 van deze dingen; ik wil traden!
Aluminum Fish Gems Iron Marble Sugar Water Wheat
Ik heb nu zomaar trades aangenomen omdat Shawn dat zei maar is dat wel zo verstandig?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:08 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb nog 2 trades.
Water/Wijn tegen Wheat en Vis - Geen Bonus
Water/Wijn tegen Kool en Fur - Geen Bonus
Zou ik dat wel of niet doen??
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef FJD het volgende:
Iesje heeft getradeNu heb ik weer de fatsoenlijke set resources
Toch ben ik wel benieuwd naar de rekensom of het zoveel uitmaakt als je nu collect of over vijf dagen met de +2 hapiness. Nu moet ik sowieso wachten tot ik de aid kan investeren dus dat scheelt maar toch.
Trade Agreement verzondenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:29 schreef Mortale het volgende:
[..]
Ruileh?
http://cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=144189
ik ging er wel 2 bewoners aan verloren nadat ik een trade met een non-fok alliance lid beindigd hadquote:
Maakt niet zoveel uit, je kan ze altijd cancelen, het is wel netjes om ze ff 24 uur van te voren te waarschuwenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik heb nu zomaar trades aangenomen omdat Shawn dat zei maar is dat wel zo verstandig?
Kheb water en wijn
Die 2 in m'n eigen quote heb ik nog niet gedaan
Stom van mij, ik had het nog niet gecontroleerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik had me via het forum al aangemeld.
Nu dit topic pas weer gevonden hier. GAM dus... wordt nog lastig, kom nooit in GAM.
Wat krijg jij trouwens enorm veel geld binnen van die andere alliance zeg! Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:34 schreef Shawn het volgende:
[..]
Stom van mij, ik had het nog niet gecontroleerdBedankt voor je aanmelding ExtraWaskracht
![]()
No comment.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:40 schreef descendent1 het volgende:
Wat krijg jij trouwens enorm veel geld binnen van die andere alliance zeg! Hoe doe je dat?![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:46 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jij ook alvast bedankt voor de centen he.
jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
volgens mij perst hij ze gewoon af![]()
door met oorlog te dreigen![]()
Ik ben vrijdagochtend om 8 uur online (begin stage-dag). Nog een plekje vrij?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:26 schreef Shawn het volgende:
OK, goed nieuws voor degene die niet meer kunnen wachten:
"your two slots will be filled right after update (between 9 and 10:00 netherlands time)"
Dus niet om 21.00 uur maar rond 10.00 uur in de ochtend.
NOGMAALS, IK BEN OP ZOEK NAAR 2 CLANLEDEN DIE VRIJDAGOCHTEND ONLINE ZIJN EN DE AID ALS EERSTE WILLEN ONTVANGEN! JA JE LEEST HET GOED, IK AID JULLIE ZONDER OOK MAAR 1 AID SLOT KWIJT TE RAKEN!
Excuse me for the caps. It won't happen again.
[/b]
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik ben op vrijdagochtend trouwens wel in staat om het door te sturen, zo rond een uur of 10.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:09 schreef Frrreek het volgende:
Ik ben vrijdagochtend om 8 uur online (begin stage-dag). Nog een plekje vrij?
volgens mijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:50 schreef Shawn het volgende:
Your people approve of this form of government but the majority of your people would prefer something else. They desire a government that exercises total control over its subjects.
Dictator?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |