flikkeren we dat topic weg wanneer het gedaan isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:03 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Is ook slim om niet te doen voor de nieuwe landen nu collect je bijna niets, kun je beter wachten tot je de aid heb gekregen en die infrastruce pompen en dan collecten.
Kunnen trouwens andere alliances in de Fok embassy de war besprekingen met die roze alliance zien.
We moeten natuurlijk niet als agressor te boek komen te staan anders kunnen we de Citrus akkoorden wel vergeten...
Shawn,quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:03 schreef Shawn het volgende:
BREAKING NEWS ** BREAKING NEWS ** BREAKING NEWS
[...]
Er is nog ruimte voor 4 landen!![]()
[/b]
Ik heb $6 miljoen geregeld bij 2 verschillende landen dus twee mensen mogen de AID als laatste ontvangen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:16 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Shawn,
ik ga het niet redden om vrijdag 2 slots vrij te hebben.
ik heb Dark beloof hem te helpen en daardoor kom ik een slot te kort.
als ik al AID zou kunnen ontvangen is dit zaterdag.
dus ik offer mijn plek op aan iemand anders
Great!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik kan online zijn
ja dat wordt voor mij dan dus zaterdag.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:19 schreef Shawn het volgende:
[..]
Ik heb $6 miljoen geregeld bij 2 verschillende landen dus twee mensen mogen de AID als laatste ontvangen.
1) Madine
2) Lekiamh?
Heb het genoteerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
ja dat wordt voor mij dan dus zaterdag.
ik wil graag als laatste dan
toegevoegdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef Shawn het volgende:
[..]
Great!Voeg me maar toe op MSN, ik ben nu offline maar dan spreek ik je vrijdag wel rond 21.00 uur
Ik heb op 5/6 aid ontvangen en op 6/6 ontvangen en verzonden. Ben ik daar dan respectievelijk vrijdag en zaterdag vanaf?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:28 schreef Shawn het volgende:
[..]
Maar ik heb dus niets aan je vrijdagik ben nog steeds op zoek naar 1 kandidaat
Aangezien je er vanaf deel 1 (?) al bij bent wil ik je wel toevoegen in de OPquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:35 schreef Document1 het volgende:
Damn alles bijgelezen.... gaat goed jongens!En kan ik nou please in de op als neutrale sukkel ofzo? Anders gaat zo weer iedereen vragen wie ik ben
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:41 schreef Whizzkith het volgende:
"Sheneneh is under the protection of the MHA and I have friends in NPO, NpO!"![]()
ja ik denk het welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef Madine het volgende:
[..]
Ik heb op 5/6 aid ontvangen en op 6/6 ontvangen en verzonden. Ben ik daar dan respectievelijk vrijdag en zaterdag vanaf?
Ik heb het zelf niet bedacht dusssssquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:41 schreef Whizzkith het volgende:
"Sheneneh is under the protection of the MHA and I have friends in NPO, NpO!"![]()
Top... eindelijk na 18 deeltjes zeikenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:45 schreef Shawn het volgende:
[..]
Aangezien je er vanaf deel 1 (?) al bij bent wil ik je wel toevoegen in de OP
p.s, wie ben je eigenlijk? (ja, ik weet wie je bent maar ik heb geen zin om 't te gaan zoeken)
correctie: 19 deeltjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:47 schreef Document1 het volgende:
[..]
Top... eindelijk na 18 deeltjes zeiken
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=124262
3quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:48 schreef Whizzkith het volgende:
Shawn, kun jij 1/7 een aid-slot of 5 open hebben staan?
In ruil voor een donatie wil ik je op de 1e 15 miljoen geven jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:51 schreef Shawn het volgende:
[..]
wil je mij 15 miljoen geven?![]()
leg eens uit aub
Ik stuur zelf helemaal niets aangezien ik 0 AID slots heb, anders zou ik het in de ochtend al sturenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:53 schreef raptorix het volgende:
Waarom pas om 21 uur? Kan het niet wat eerder?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:54 schreef Whizzkith het volgende:
In ruil voor een donatie wil ik je op de 1e 15 miljoen geven jaZodat ik niet alleen op eenzame hoogte blijf qua strength
En dan hou ik vanaf 21 jun. op met collecten, waardoor ik met de donatie op 1 jul veel meer collecten (16+ miljoen) dan ik normaal zou kunnen
Max Sage is totaal niet verbonden (lijkt) met iets van ons.quote:To: Ge4ce From: Max Sage 6/12/2007 10:46:24 AM Subject: trade guild
I’m attempting to build a trade guild for new nations. IF I get enough people we can have Construction, Fine Jewelry, Microchips, Radiation Cleanup, and Steel Plus the individual resource bonus. Sound interesting? Let me know asap if you are interested!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:58 schreef Shawn het volgende:
[..]
![]()
![]()
15 miljoeeeeeen OMG, ik accepteer het
1/8 weer? en 1/9 dan? 1/10?????
![]()
![]()
Whizz![]()
het is een zij en je kan haar op het FOK alliance forum vindenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:03 schreef FJD het volgende:
Amaranta: iesje
Kent iemand deze persoon? Ik heb echt wanhopig zijn resources in 1 trade nodig. Alle andere opties zijn zo ongeveer dood en hij heeft nog ruimte. Hij zit wel bij FOK! maar heeft nog niet gereageerd op mn berichtje
That figures. Ik was nooit zo goed met vrouwenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef Shawn het volgende:
het is een zij en je kan haar op het FOK alliance forum vinden"iesje"
1/9quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:03 schreef Whizzkith het volgende:Bij 1/9 zit je denk ik al wel rond mijn strength
Hoeveel Purchases Over Time heb je nu gemaakt?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:04 schreef FJD het volgende:
[..]
That figures. Ik was nooit zo goed met vrouwen![]()
nee jij hoeft niet online te zijn, alleen de eerste 2 nations moeten online zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:05 schreef Daywalk3r het volgende:
Euhrmzzz Shawntje.... Ik zit ook in je aid programma maar betekend dat dan dat ik 21:00 online moet zijn? Dat wist ik zo niet en dat gaat me denk ik ook niet lukken. Is dat heel erg?
Ik had dan ook een ketting nodig om de huidige drie jaar bij me te houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |