Ik erger me vreselijk aan hem, maar vind het tegelijkertijd stiekem toch wel erg leuk steeds.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Klonk het volgende:
Herbert Zeikstra is voor mij dé reden om het volgende te roepen: Lang leve Sporza
Inderdaad, zelfs wanneer de Boonen met kwakjes hun commentaarhokje vullen is het beter aan te horen dan Mr. Dijkstra.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Klonk het volgende:
Herbert Zeikstra is voor mij dé reden om het volgende te roepen: Lang leve Sporza
En de vader van Voeckler, en de 10 kilometer is 1 minuut regel, en de gewichts fetisj van Rasmussen, het uitstekende Nederlands van McEwen en Zabel(+uitleg) en nog wel 100.457 andere clichésquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:03 schreef Good-for-nothing het volgende:
Dijkstra/Ducrot: 'Kijk, daar fietst Hushovd'
Ducrot/Dijkstra: 'Ja, weet je nog dat hij toen zo'n enorme krampaanval had?'
Zal ongetwijfeld wel weer langskomen![]()
![]()
ik vind Sporza nog erger.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:59 schreef Klonk het volgende:
"hij heeft al een jasje uitgedaan"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
En de vader van Voeckler, en de 10 kilometer is 1 minuut regel, en de gewichts fetisj van Rasmussen, het uitstekende Nederlands van McEwen en Zabel(+uitleg) en nog wel 100.457 andere clichés
Haha, dat was ook mooi ja, vooral omdat Ducrot er hoorbaar mee wilde ophouden en hij maar door bleef gaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:13 schreef icebliss het volgende:
"Maarten, jij gaat in deze streek graag kajakken?"
"
Dijksta deed het er toen ook omquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Haha, dat was ook mooi ja, vooral omdat Ducrot er hoorbaar mee wilde ophouden en hij maar door bleef gaan.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:13 schreef icebliss het volgende:
"Gisteren bereikte ons het bericht dat de hond van Tyler Hamilton is gestorven. 13 jaar, best oud voor een Golden Retriever. Maar ja, de Tour wacht op niemand"
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs wanneer de Boonen met kwakjes hun commentaarhokje vullen is het beter aan te horen dan Mr. Dijkstra.
Mart smeets en Ducrot samen vind ik wel weer oké, maar Mart volgt helaas de wielersport tegenwoordig amper en meent er nog alles van te weten.
Verschrikkelijk die Smeets. Zijn avondprogramma is wel goed, maar als hij zich weer eens op tv voordoet als de wielerkenner van Nederland en dan telkens weer door de mand valt als hij wel commentaar geeft. Een commentator moet niet alleen wat achtergrondinformatie weten, maar daarnaast ook renners kunnen herkennen en ook de koers kunnen lezen. Smeets snapt 30x per uitzending niet waarom bepaalde ploegen opeens gaan rijden, terwijl iedereen met enig wielerverstand thuis al lang weet waarom.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs wanneer de Boonen met kwakjes hun commentaarhokje vullen is het beter aan te horen dan Mr. Dijkstra.
Mart smeets en Ducrot samen vind ik wel weer oké, maar Mart volgt helaas de wielersport tegenwoordig amper en meent er nog alles van te weten.
Ja de Bietenbrug, leukste topic sinds tijden dit!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:57 schreef icebliss het volgende:
Wie zal er dit jaar de Pieterbrug opgaan?![]()
Een must voor elke tour!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:19 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er weer een Herbert-prono in organiseren dan?
Enige waar Smeets verstand van heeft is wiens moeder de beste snert kan maken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Smeets snapt 30x per uitzending niet waarom bepaalde ploegen opeens gaan rijden, terwijl iedereen met enig wielerverstand thuis al lang weet waarom.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:36 schreef BVO het volgende:
"Mag je zeggen dat........"
En ze zullen vast ook wel 10x ten onrechte denken dat Thomas Dekker er nog aanhangt terwijl wij thuis al lang hebben gezien dat het Menchov is.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:18 schreef Klopkoek het volgende:
Ook vaste kost bij Herbert Dijkstra is dat hij zich elke minuut af vraagt waar Michael Boogert zit en dat als Herbie constateert dat 'hij goed en makkelijk voorin zit' dan meteen alle stemverheffingen losbarsten.
"Boogerds laatste proloog"quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:25 schreef PLAE@ het volgende:
Boogerds laatste tour. Dat gaan we vaak horen denk ik dit jaar
Dat is ook mijn favoriet. Die timing was wel zó perfectquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:46 schreef Gitanki het volgende:
Mooiste quote:
"Ja, die Mengin kan goed sturen, die kan die bochten goed aan in de regen"
Waarop hij de eerstvolgende bocht crasht en het halve peloton over zich heen krijgt![]()
Mweeehquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:19 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er weer een Herbert-prono in organiseren dan?
Wat sneuquote:In 1996, tijdens de Groninger schaatsklassieker "de Oldambtrit", botste hij, gezeten achterop een volgmotor, met zijn hoofd tegen een lage brug. Ook toen was een hersenschudding het resultaat en bovendien moest de wond met veertien hechtingen worden dichtgemaakt.
Ik kan me nog goed herinneren dat Herbie die beruchte etappe zei: "Ow ja, nou, je kán misschien zelfs zeggen dat zelfs de Groooote Armstrong niet aan deze Landis kon tippen, of ga ik nu te ver?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef Wackyduck het volgende:
Ik denk dat het stiekem fietsen van Landis minimaal 10 keer voorbij komt deze tour.![]()
Dit ga je niet menen: deze anekdote ken ik niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:10 schreef LangeTabbetje het volgende:
Jammer dat Armstrong niet meer meerijdt, Herbert kan altijd zo leuk vertellen over Lance´ zwarte sokken
Hup Falco, aan het werkquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Mweeeh. Misschien... Even nadenken in wat voor (gemakkelijke) vorm het gedaan kan worden
.
Oke, ik organiseer wel wat. Wel in kleine en gemakkelijke vorm als men het niet erg vindtquote:
Ging uit varen en kwam nooit meer terugquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:50 schreef Sidekick het volgende:
Wat is er met de vader van Voeckler?
Kan niet iemand stiekem indringen in de NOS-redactieruimte? Dan doen we wat in z'n thee zodat het wandelende graf Nelisse weer wat kan orakelen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:58 schreef RedFever007 het volgende:
De vader van Voeckler![]()
100x dat verhaal aan moeten horen![]()
en de extra vraag is ook wel tof:quote:1. In welke etappe verhaalt Herbert het overbekende CSC-verhaal. Ivan Basso, die niet kon zwemmen en van een rots moest springen enzo .
2. In welke etappe komt Herbert Dijkstra met het verhaal van Zaaf op de proppen?
3. Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)?
4. In welke etappe legt Herbert Dijkstra uit hoe 'bussen' gemaakt worden (en dat Erik Zabel een heeele goeie buschauffeur is)?
5. Bij welke etappe vraagt Herbert zich af waar de vader van Voeckler nou toch is?
6. In welke etappe brult hij voor het eerst hoe geweldig de finale wel niet is?
7. In welke etappe komt het gewicht van Rasmussen en zijn ziekelijke obsessie daarvoor ter sprake
8. In welke etape slaat óf Maarten Ducrot, óf Mart Smeets Herbert op z'n gezicht?
Ik wil de prono niet uitgebreid maken, 15 vragen is wat mij betreft het maximumquote:14. Vorig jaar was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
Mag je zeggen dat de 'mag je zeggen dat?'-vraag dus geen kans krijgt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:30 schreef Falco het volgende:
Jaja, ik begin voorbereidingen te treffen voor een tweede aflevering van de Herbert-prono. Wie o wie gaat de opvolger van Maril worden!
Maar toch nog een vraagje: welke dingen zijn leuk om te prono'en bij een Herbert-pronoDingen als 'hoeveel keer zegt hij dit' ofzo vind ik niet echt jofel, omdat dat lastig bij te houden en ook te voorspellen is. Ik zat meer te denken aan 'In welke etappe...'-vragen. Vorig jaar waren ze heel leuk en kunnen ze op vraag 1 na prima gerecycled worden
:
[..]
en de extra vraag is ook wel tof:
[..]
Ik wil de prono niet uitgebreid maken, 15 vragen is wat mij betreft het maximum.
Misschien in de vorm in welke etappe zegt hij voor de derde keer 'Mag je zeggen dat'. Hoeft er tenminste niet de hele tijd geteld te worden hoeveel keer hij het nu zegtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Mag je zeggen dat de 'mag je zeggen dat?'-vraag dus geen kans krijgt?.
De 3e keer? Ja, das de proloog, dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Misschien in de vorm in welke etappe zegt hij voor de derde keer 'Mag je zeggen dat'. Hoeft er tenminste niet de hele tijd geteld te worden hoeveel keer hij het nu zegt.
De geblokte Noorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:03 schreef Good-for-nothing het volgende:
Dijkstra/Ducrot: 'Kijk, daar fietst Hushovd'
Ducrot/Dijkstra: 'Ja, weet je nog dat hij toen zo'n enorme krampaanval had?'
Zal ongetwijfeld wel weer langskomen![]()
![]()
Jammer genoeg voor het NL'se publiek is Herbie wel in de Tour.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:56 schreef BVO het volgende:
Gelukkig voor Herbie is de NL'se kampioen niet in de Tour.
Oh daar gaat Moerenhout, PRACHTIG dat 'ie z'n trui hier showt!! Oh, wacht, is dat Joachim? Jaahaa dat is Joachim! Ik dacht 'm al te herkennen!!quote:Op zondag 1 juli 2007 18:56 schreef BVO het volgende:
Gelukkig voor Herbie is de NL'se kampioen niet in de Tour.
quote:Op zondag 1 juli 2007 21:52 schreef Falco het volgende:
Morgen begint de Herbert-prono!
Kut... euhm... ik weet wel een nieuwe vraag.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar Joachim doet helaas niet mee[afbeelding]
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:59 schreef Falco het volgende:
Whehe, de 1 minuut, 10 kilometer-regel nog vergeten ook. Nouja die vraag wordt maar een jaartje overgeslagen.
quote:
quote:Abdelkader Zaaf was een Algerijns wielrenner die wereldfaam vergaarde in de Ronde van Frankrijk van 1950, toen Algerije overigens nog een kolonie van Frankrijk was.
In de dertiende etappe, van Perpignan naar Nîmes, op donderdag 27 juli moesten de renners niet alleen vechten tegen de kilometers en elkaar, maar ook tegen een verstikkende hitte van 40 graden Celsius. Abdelkader Zaaf ging samen met zijn landgenoot Marcel Molines op 200 kilometer voor de meet in de aanval.
Vanwege de grote hitte en de riante voorsprong stopte Zaaf om een fles wijn aan te nemen en zijn dorst te stillen. Een tweede fles volgde. Hij stapte daarna weer op zijn fiets en dronken vervolgde hij, al zigzaggend, zijn weg, waarna hij afstapte om onder een boom zijn roes uit te slapen. Zaaf werd wakker gemaakt door tourvolgers en vervolgde zijn weg, maar wel in de verkeerde richting. Het peloton zou hij echter niet tegen komen, want nadat hij voor een tweede keer was afgestapt, werd hij voor de zekerheid naar een ziekenhuis gebracht. Molines won de etappe, maar Zaaf had zijn wereldfaam als wielrenner verworven. De legende wil dat hij de volgende dag uit het ziekenhuis ontsnapte, zich aansloot bij het peloton aan de start, maar door de tourleiding uit de koers werd gehaald.
Na de Tour werd hij uitgenodigd voor tientallen criteriums in West-Europa. In 1951 zou hij de Ronde overigens wel uitrijden; hij eindigde als 66e en laatste.
Nadat hij zijn profcarrière had beëindigd, werd niets meer van hem vernomen. Totdat hij op 27 januari 1982 plotseling in Parijs opdook, omdat hij daar een oogoperatie moest ondergaan. Hij heeft toen zijn versie van het verhaal verteld. Een toeschouwer zou hem een drinkfles met iets wat leek op pure alcohol hebben gegeven. Ondanks zijn ontnuchterend relaas bleef de legende overeind.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdelkader_Zaafquote:Op maandag 2 juli 2007 18:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Wie is Zaaf?
En Herbert leest vooral ook die laatste regels niet voorquote:Op maandag 2 juli 2007 18:43 schreef Cootz het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Abdelkader_Zaaf
edit: knip
--
Maar Herbert kan het mooier vertellen
Herbert en Maarten doen dit jaar weer al de etappes, Mart komt in het begin ongeveer 5 min met inf. en gesprekjes , hw bij de proloog ook tussendoor met hollandse renners die binnen zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:19 schreef mitt het volgende:
Doet Herbie de proloog wel eigenlijk?
Dat is toch etappe 0?
Zou mooi zijn, vallen er tenminste ook eens stiltes tijdens de uitzendingquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:31 schreef Remzz het volgende:
Zou toch wat zijn als hij nu toevallig dit topic tegen komt, uitprint en 3 weken in zijn commentaar hokje legt zodat hij maar niets zegt wat in de prono staat
Huh... Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:51 schreef Dferghi het volgende:
De vader van Voeckler ging ooit zeilen en is nooit huiswaarts gekeerd. Tot de dag van vandaag is er nooit meer iets van hem vernomen.
Herbert is gewoon anders dan de standaard commentator, maar stiekum vind ik 'm ook leukquote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:54 schreef Remzz het volgende:
Herbert is nog wel leuk irritant vind ik, maar zogauw Ducrot het woord 'oortjes' in zijn mond neemt gaan bij mij de tenen krom staan.
Gewoon af en toe naar Herbert luisterenquote:
Hij heeft tenminste wel kennis, als een commentator dat niet heeft(Eurosport schaatsen) dan is het gewoon niet leuk luisteren. En tja die cliche's.... die zijn wel lachenquote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Herbert is gewoon anders dan de standaard commentator, maar stiekum vind ik 'm ook leuk
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef Perico het volgende:
Herbie heeft ook een AIVD dossier vanwege zijn liefde voor Rusland...
Ik heb vandaag alweer een keer of 12 op Herbie Zeikstraal gescholden.
Het zal nog erger worden als ie de modale Franse renners van het tweede plan die in een warme bergetappe ontsnappen, gaat karakteriseren als:
"Hij kan aardig klimmen, hij kan aardig aankomen, hij rijdt ook een aardige tijdrit, dus mag je zeggen dat een 27e plek helemaal niet zo slecht is, dan moet je toch hard kunnen fietsen hoor. Bovendien is het een AAARDIGE vent..."![]()
(en ja bij het schaatsen en wielrennen is altijd iedere Rus sympathiek, Herbie heeft ook een AIVD dossier vanwege zijn liefde voor Rusland... ik denk zelfs dat Herbie het over ALMA ATA tijdens deze Tour gaat hebben, dat er berichten zijn dat je er weer kunt gaan schaatsen {wattie al 5 jaar op rij loopt te blaten}).
Dit is zo Herbiequote:Op zaterdag 7 juli 2007 22:47 schreef Perico het volgende:
"Hij kan aardig klimmen, hij kan aardig aankomen, hij rijdt ook een aardige tijdrit, dus mag je zeggen dat een 27e plek helemaal niet zo slecht is, dan moet je toch hard kunnen fietsen hoor. Bovendien is het een AAARDIGE vent..."![]()
Ik heb vandaag alweer een keer of 12 op Herbie Zeikstraal gescholden.
Het zal nog erger worden als ie de modale Franse renners van het tweede plan die in een warme bergetappe ontsnappen, gaat karakteriseren als:
(en ja bij het schaatsen en wielrennen is altijd iedere Rus sympathiek, Herbie heeft ook een AIVD dossier vanwege zijn liefde voor Rusland... ik denk zelfs dat Herbie het over ALMA ATA tijdens deze Tour gaat hebben, dat er berichten zijn dat je er weer kunt gaan schaatsen {wattie al 5 jaar op rij loopt te blaten}).
Je moet je clichés niet allemaal gelijk gebruiken hequote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:33 schreef Cootz het volgende:
Ik heb 'm niet over Hushovd en/of Rasmussen gehoord vandaag... dat hadden een aantal lieden toch anders voorspeld
Want de weg naar Parijs is nog langquote:Op zondag 8 juli 2007 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet je clichés niet allemaal gelijk gebruiken he
De tour is nog langquote:Op zondag 8 juli 2007 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je moet je clichés niet allemaal gelijk gebruiken he
Echt te sprake is het niet, maar Herbert vroeg zich wel af waarom Rasmussen geen rugnummer draagt en zei daarna "Dat zal toch niet door zijn gewicht obsessie komen"quote:Op maandag 2 juli 2007 14:41 schreef Falco het volgende:
7. In welke etappe komt het gewicht van Rasmussen en zijn ziekelijke obsessie daarvoor ter sprake?
De vakkundige jury heeft hem nog niet meegeteld, maar met nog zo'n terzijde opmerking van Herbert is het antwoord op vraag 7 bekendquote:Op zondag 8 juli 2007 15:57 schreef Remzz het volgende:
[..]
Echt te sprake is het niet, maar Herbert vroeg zich wel af waarom Rasmussen geen rugnummer draagt en zei daarna "Dat zal toch niet door zijn gewicht obsessie komen"
Nee dat zei hij nietquote:Op zondag 8 juli 2007 15:58 schreef Smirnov het volgende:
Ja ja... het gewicht van Rasmussen. "hij rijdt zonder rugnummer, dat vindt hij zeker ook te zwaar"![]()
"Nee Mc Ewen, G-E-W-E-L-D-I-G. Nu al een legendarische sprint!"quote:Op maandag 9 juli 2007 00:57 schreef wimderon het volgende:
Hoor nu pas Herbert's commentaar bij de sprint.
McEwen is al zowat over de streep en Herbert schreeuwt nog: 'of Freire!!!!!!!!!!!!!!!!'![]()
![]()
Mjah, toch verdenk ik hem ervan stiekem dit topic te lezen. Hij ontwijkt tot nu toe vakkundig de prono-elementen. Maakte Herbert nou trouwens een fout bij die massasprint of niet? Ik weet alleen nog dat hij tot op de streep in vertwijfeling was wie nou zou winnen. Dat is op zich niet heel erg, want er kan van alles nog gebeuren natuurlijk, maar McEwen had wel een flinke voorsprong opgebouwd in die laatste honderd meters, dus tsja...quote:Op maandag 9 juli 2007 03:29 schreef PLAE@ het volgende:
"Even de cijfers er bij pakken" En een half afgemaakt verhaal over de zwaarste en kleinste renner begint weer.
Hij trekt echt alle cliche's op de 1e dag al uit de kast
Wat is zijn argumentatie dan? heb het niet gehoord. Maar ik vindt dat de teams juist moeten samenwerken anders winnen de sprinters niet.quote:Op maandag 9 juli 2007 09:14 schreef Robar het volgende:
Wat vinden jullie van zijn mening dat het gewoon niet kan, dat teams samen op kop gaan rijden om de vluchters bij te halen?
Hij zegt dat teams onderling geen afspraken mogen maken en al zeker niet samen mogen werken om een kopgroep bij te halen. Het was naar aanleiding van de gezamenlijke poging van Milram, Quickstep, Lotto, enzovoorts, om Auge bij te halen. Goede argumenten kon ik uit zijn betoog niet halen. Hij smeet met termen als tactisch steekspel, oneerlijk, verboden en jammer voor de aanvallers die van een etappe een aantrekkeljike wedstrijd willen maken. Hij vervloekt daarbij ook de oortjes die renners inhebben.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Wat is zijn argumentatie dan? heb het niet gehoord. Maar ik vindt dat de teams juist moeten samenwerken anders winnen de sprinters niet.
quote:Op maandag 9 juli 2007 13:40 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij zegt dat teams onderling geen afspraken mogen maken en al zeker niet samen mogen werken om een kopgroep bij te halen. Het was naar aanleiding van de gezamenlijke poging van Milram, Quickstep, Lotto, enzovoorts, om Auge bij te halen. Goede argumenten kon ik uit zijn betoog niet halen. Hij smeet met termen als tactisch steekspel, oneerlijk, verboden en jammer voor de aanvallers die van een etappe een aantrekkeljike wedstrijd willen maken. Hij vervloekt daarbij ook de oortjes die renners inhebben.
Rijdt er een op kop die de ronde van Drenthe ooit gewonnen heeft, dat moest Herbie uiteraard melden.quote:Op maandag 9 juli 2007 15:15 schreef -skippybal- het volgende:
Nou het is wel heel stil zeg, gooi er even een mooie ankedote in Herbie!
Naja dat heeft hij pas twee keer gezegd en ik ben ook wel benieuwd dat daar precies achter zit.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik vind z'n obsessie met het niet hebben van rugnummers van Rasmussen eigenlijk net zo eng.
1 minuut per 10 kilometer?quote:
Hij heeft gewoon een extra jack aan, zoals wel meer vandaag.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:35 schreef Remzz het volgende:
[..]
Naja dat heeft hij pas twee keer gezegd en ik ben ook wel benieuwd dat daar precies achter zit.
Lol, die avaquote:Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef Falco het volgende:
Overigens in het journaal is het duidelijk te horen dat Herbert dacht dat Boonen had gewonnen. De teller op vraag 3 staat op 1,5. Bij nog een klein foutje is ook daar het antwoord bekend.
Nou ik zit nog ff Radio tour de France na te luisteren maar die hadden het echt compleet fout. Eerst zeggen dat Tom Boonen heeft gewonnen dan een plaatje in starten en 5 minunten later, "nu blijkt dat Steegmans heeft gewonnen"quote:Op maandag 9 juli 2007 18:20 schreef Falco het volgende:
Overigens in het journaal is het duidelijk te horen dat Herbert dacht dat Boonen had gewonnen. De teller op vraag 3 staat op 1,5. Bij nog een klein foutje is ook daar het antwoord bekend.
Herbert zei Boonen eerstquote:Op maandag 9 juli 2007 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus stiekem had Herbert het als enige goed, mag ook gezegd worden.
Ja maar hij verbeterde zich het snelstequote:
Nou dit lijken mij de oortjes te worden. Ducrot heeft Dijkstra inmiddels aangestoken met het virus en ook Herbert kan er nu niet meer over ophouden.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:41 schreef Falco het volgende:
Extra vraag:
12. Twee jaar geleden was het mountainbiken en het afdalen een enorm issue bij Herbert. Over welk onderwerp raakt Herbert Dijkstra dit jaar totaal niet uitgepraat?
We hebben 1 etappe en 1 proloog gehadquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef Remzz het volgende:
Nou dit lijken mij de oortjes te worden. Ducrot heeft Dijkstra inmiddels aangestoken met het virus en ook Herbert kan er nu niet meer over ophouden.
Ja echt he, eerst de Teletubbies, daarna gaat 'collega ducrot de loopgraven in' en nu weten we dat ze door het gebied gaan waar veel suikerbieten worden geteeltquote:
Het was weliswaar niet het hele verhaal maar de woorden kramp en Hushovd vielen idd in 1 zinquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:56 schreef Falco het volgende:
Jaa, de kramp van Hushovd! Weer zo'n terzijde-opmerking van onze Herbert. Ik reken deze gewoon mee hoor.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef Perico het volgende:
Herbert vertelt nu zelfs dat ie niet kon zeiken vanaf zijn fiets.
Helaas is dat wat anders vanuit zijn commentaarhokje
"Spannend slot" oid zei die zojuist.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:29 schreef -skippybal- het volgende:
"Wát een finale!" zou toch zo wel moeten komen...
en in dat opzicht heeft hij gedaan wat hij kon doen. Maarten was een verbaal losgeslagen bokito vandaag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:41 schreef Remzz het volgende:
Hij was in vorm vandaag, weinig foutjes weinig dubbele verhalen het enige wat ie nog iets meer moest doen is Ducrot rustig houden.
Hierroquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef Longmen het volgende:
Misschien een leuk idee om, in navolging van ten Napel, ook een Dijksta/Ducrot bingo te beginnen?
Doe hier Ten Napel na !!
http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf
Ja maar met Ducrot naast je ontkomt niemand daar aan. Een beetje weerstand heeft die beste man ook wel nodig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:57 schreef Rudieh het volgende:
Herbert moet ook heel vaak 'advocaat van de duivel spelen'
Ach, je moet er aan wennen he.quote:
En dan ook nog tot 200 meter "Boonen, Boonen" roepen terwijl die al lang gezien was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:39 schreef xienix84 het volgende:
Ik vond Herbert zijn "100 meter nog" ook wel typisch... 1 seconde voor Cancellara finishte...
Het antwoord op vraag 2 is etappe 4.quote:2. Hushovd is een karaktermens en ook nog eens een geblokte Noor, in welke etappe zal Dijkstra ons één van die twee dingen voor de tweede keer vertellen?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:41 schreef Falco het volgende:
Oke,
[..]
Het antwoord op vraag 2 is etappe 4.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:32 schreef TargaFlorio het volgende:
2. Hushovd is een karaktermens en ook nog eens een geblokte Noor, in welke etappe zal Dijkstra ons één van die twee dingen voor de tweede keer vertellen?
Etappe 4
Ik heb dat interview gemist. Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:42 schreef zjroentje het volgende:
Rosseler, Tossato, De Jongh, Steegmans en Boonen. Hoe vaak heeft hij dat rijtje wel niet opgenoemd.
En dat "interview" met Erik Dekker. OMG wat genant.
Ik heb mij daar ook over op zitten winden, wat een lange aanloop voor een vraag, dat moet gewoon sneller in die situatie.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:42 schreef zjroentje het volgende:
En dat "interview" met Erik Dekker. OMG wat genant.
Voor Herbie wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:39 schreef Janthijsa het volgende:
Hushovd met kramp op de grond en de volgende dag de etappe winnen.
Hij vertelde alsof ie t over het achtste wereldwonder had![]()
Zeker een uur later kwam Herbert met dit " Nieuws"quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:40 schreef Janthijsa het volgende:
En hebben ze al doorgehad dat om drie uur gemeld werd dat Lancaster uitgevallen is?
Kan zijn dat ik dat ff gemist heb
dit nadert toch onderhand wel een slapstickniveau.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Deze camera heeft zich in een camper verschanst om te laten zien hoeveel toeristen zien indien ze in de camper blijven zitten, erg belangrijk".![]()
.
Bril-jantquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Deze camera heeft zich in een camper verschanst om te laten zien hoeveel toeristen zien indien ze in de camper blijven zitten, erg belangrijk".![]()
.
Ik zag Pozzato eerst ook over het hoofd.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:07 schreef Longmen het volgende:
Weer zo verkeerd in de finale:
"Zabel, Zabel, Freire, Freire ik zie Freire"en pas over de streep: "Pozzato."
Van de voorkant was het slecht te zien. Hij lette duidelijk wat meer op Freire dan op Pozzato. Pas in het shot van boven kunnen we zien Pozzato eigenlijk al de hele tijd aan kop lag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:07 schreef Longmen het volgende:
Weer zo verkeerd in de finale:
"Zabel, Zabel, Freire, Freire ik zie Freire"en pas over de streep: "Pozzato."
Zag m toch aardig duidelijk rijden, beter dan Zabelquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:27 schreef Cootz het volgende:
[..]
Van de voorkant was het slecht te zien. Hij lette duidelijk wat meer op Freire dan op Pozzato. Pas in het shot van boven kunnen we zien Pozzato eigenlijk al de hele tijd aan kop lag.
Dat was inderdaad een beetje treurig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dieptepunt was natuurlijk het denken dat Rabo reed voor Dekker. Ze hebben eigenlijk totaal geen verstand van wielrennen als je dat altijd hoort'.
Dat stukje van de koers heb ik even gemist, maar in welke situatie kwam dit fabeltje ? gewoon gangmaken voor Freire ??quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Dieptepunt was natuurlijk het denken dat Rabo reed voor Dekker. Ze hebben eigenlijk totaal geen verstand van wielrennen als je dat altijd hoort'.
Zo gek was dat toch niet? Als Dekker zou demarreren, de aankomt zou 'm best liggen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Laatste bergje, 15km voor de finish.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:08 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Dat stukje van de koers heb ik even gemist, maar in welke situatie kwam dit fabeltje ? gewoon gangmaken voor Freire ??
Jullie maken wierennen allemaal veel te moeilijkquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:12 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Zo gek was dat toch niet? Als Dekker zou demarreren, de aankomt zou 'm best liggen.
Totdat hijzelf op kop kwam natuurlijk.... Op dat moment had hij dus moeten versnellen, en rabo het gaatje laten vallen, maar goed ze reden dus voor Freire.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:55 schreef maartenducrot het volgende:
misschien gunnen we Dekker het teveel.
Wens de vader van de gedachte hè.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef Piet_Veerman het volgende:
"Heeee, daar zit Fred Rodriguez nog, die gaat ook meesprinten!"
De teller stond bij deze vraag op 1,5. Vandaag brulde hij in de laatste 100 meters heel vaak Freire. Niet echt heel erg fout, maar een klein beetje. De vakkundige jury vindt desondanks dat ze streng moet zijn en daardoor is het antwoord bij vraag 3 dus etappe 6.quote:3. Bij welke etappe maakt Herbert voor de tweede keer een fout wat betreft de winnaar van een sprint (tussensprint / bergsprint/ eindsprint / peletonsprint etc.)?
Ze hebben inderdaad de Franse tourradio aan staan. Maar die hebben het ook niet altijd goed, je hoorde ze vandaag flink hard Pineau bleren, en Herbert nam dat over. Maar 't was hem helemaal niet...quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:16 schreef Lennox het volgende:
Ze praten gewoon die Fransen na, die je altijd op de achtergrond hoort schreeuwen. Viel me vandaag echt heeeel vaak op.
Ach kijk aanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:42 schreef FredWielergek het volgende:
lang zal hij leeeeeevuuhhh....
in de glooorrriiiiiaaaaaaaa
hieperdepiep hoeraaaaa
herbert is vandaag jarig!!!
Elke dag na de finish belt hij mij op en vraagt dan of hij wel goed commentaar heeft geleverd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:46 schreef FredWielergek het volgende:
hoe weet je dat dat hijn meeleest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |