Herbert ook altijd met zijn zelfde anekdotes:
Dit doet me trouwens denken aan een leuke anekdote, die schiet me net te binnen; er was vroeger een Drentse ploegleider, die was zo boos op z'n renners, dat hij ze bij de bevoorrading een etenszak met stenen gaf..
Dit doet me trouwens denken aan een erg leuk verhaal, in de tour zit er op de motor die de tussentijden altijd doorgeeft, de organisator van de ronde van burkina faso, een hele aardige vent, je ziet altijd het plezier ervan af stralen als hij die borden omhoog houdt, hij geniet elk jaar weer in de ronde van frankrijk.
dit doet me trouwens denken aan een leuk verhaal, misschien wel even leuk om te vertellen aan de kijkers thuis: Vroeger had je altijd de rode lantaarn, je had dan altijd die befaamde oostenrijkse renner die zich achter bomen verstopte om de rode lantaarn te krijgen in de tour, de rode lantaarn, voor de mensen die dat misschien niet weten, is de laatste plaats in de tour de france, vroeger werd daar echt een klassement van gemaakt en was er in de criteriums goed geld te verdienen daarmee. Er was ook een Nederlander die de rode lantaarn een keer had; John Talen.
Dat doet me trouwens denken een een leuk verhaal: Gerben karstens, daar heb jij nog mee gefietst maarten, die hield wel van een geintje, dan demareerde hij uit het peloton en verstopte zich dan in de bosjes, vervolgens sloot hij dan weer achteraan aan in het peloton en het peloton maar achtervolgen. hahahaha.
Ducrot: Wat breng Oekraine toch goede renners voor, ze hebben ook nog Vino en Kachetskin"
Dijkstra : "Maar dat zijn beiden Kazachen", maar Tschjmill komt er wel vandaan, oh nee dat was een Moldavier..
Ducrot: Was het nog maar 1 Rusland..
------------
Gelukkig is er De Belg nog