abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 juni 2007 @ 02:27:05 #76
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_50751848
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 20:17 schreef TFFKABH het volgende:

Op mij kwam die affaire bijzonder gekunsteld over. Alsof D66 op de valreep nog wilde zeggen `zie je wel dat we wel kloten hebben!´.
Ze deden het morele. Verdonk was een crimineel. Als de D66 niet had ingegrepen konden ze het bij hun eigen achterban wel vergeten, aangezien dat toch doorgaans wat intellectueel aangelegde types zijn die weinig op hebben met Verdonks chantage.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 03:20:26 #77
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_50752433
gezien optreden in amsterdamse gemeenteraad ('razzia in ZO) en nu weer de lease auto mag ik hopen dat ze snel weer op 2 zetels staan.
enige positieve: boris vd ham met zijn vragen aan Plasterk over Buitenhof.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_50752712
Die Hirsi Ali-actie van D66 was gewoon dom. Zwaar gekunselde actie om hun kansloze optreden bij de Uruzganmissie te verbloemen. En daardoor zien ze er alleen maar amaturistischer uit.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:30:44 #79
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_50753570
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 04:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die Hirsi Ali-actie van D66 was gewoon dom. Zwaar gekunselde actie om hun kansloze optreden bij de Uruzganmissie te verbloemen. En daardoor zien ze er alleen maar amaturistischer uit.
Uruzgan heeft vast meegespeeld, maar is niet het hele verhaal. Dat het een rol heeft gespeeld in de besluitvorming lijkt me alleen maar normaal. Het zou gek zijn als ze gewoon even vergeten dat het CDA en de VVD hen niet serieus namen op eerdere punten in de geschiedenis van dat kabinet.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:39:29 #80
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50753623
Bestaat D'66 dan nog?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_50753704
quote:
Op vrijdag 22 juni 2007 16:36 schreef PJORourke het volgende:
Pechtold en die excuus Turkse kan je toch niet serieus nemen?
Die Pechtold heeft een te komisch hoofd, om hem in een debat serieus te nemen.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 09:51:25 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_50753716
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:30 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Uruzgan heeft vast meegespeeld, maar is niet het hele verhaal. Dat het een rol heeft gespeeld in de besluitvorming lijkt me alleen maar normaal. Het zou gek zijn als ze gewoon even vergeten dat het CDA en de VVD hen niet serieus namen op eerdere punten in de geschiedenis van dat kabinet.
Idd in de weken voorafgaand aan dat gebeuren schemerde al vaak genoeg door dat het geduld van D66 in Verdonk aardig op was. Op Het voorjaarscongres werd ze al min of meer op scherp gezet aangezien de meeste leden haar al beu waren. En dat was nog voor Ayaan-gate.

Na haar domme actie rondom Ayaan en ook nog eens die chantageaffaire dan kun je moeilijk Verdonk nog langer de hand boven het hoofd houden.
pi_50754088
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 15:34 schreef TNA het volgende:
Mensen kraken het kabinet af en dus denkt 1% van de kiezers "ach, doe dan maar D'66". Dat neemt niet weg dat het een volslagen nutteloze partij is geworden zonder enige toekomst. Goedemiddag.
mooi hoe jij een potentiėle discussie met zo'n lompe opmerking al kunt dwarsbomen
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_50758115
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 09:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Idd in de weken voorafgaand aan dat gebeuren schemerde al vaak genoeg door dat het geduld van D66 in Verdonk aardig op was. Op Het voorjaarscongres werd ze al min of meer op scherp gezet aangezien de meeste leden haar al beu waren. En dat was nog voor Ayaan-gate.

Na haar domme actie rondom Ayaan en ook nog eens die chantageaffaire dan kun je moeilijk Verdonk nog langer de hand boven het hoofd houden.
Dan hadden ze bij Uruzgan actie moeten ondernemen. Daar ging het om en dat was kennelijk een principeel punt (al weet ik nog steeds niet waarom). Ze hadden toen makkelijk het kabinet kunnen opblazen hoor. Nee, ze gingen met de PvdA spelen om te zorgen dat zij tegen gingen stemmen ofzo . Logisch dat niemand meer op je stemt met zulke te beschamende acties..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')