Scrut zegt dat het een Amerikaan is.quote:
Ik heb het gelezen, ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:37 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, hij is in ieder geval in Melbourne geboren, en dàt ligt in Australië.
Alweer een overeenkomst met Flea.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:34 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig ben ik een niet-Amerikaan.
Okay. Niet lachen! (Of huilen.)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef Gellius het volgende:
Tussenplaatje!
Last van plaatsvervangende schaamte, Gwaenlios?quote:
'k Voel met je mee hoor, ik herken het wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef Gellius het volgende:
Het is veeleer de teleurstelling dat telkenmale wanneer je, met het klimmen der jaren, het idee hebt met je wereldbeeld wat vaste grond onder de voeten gevonden te hebben, slechts een eenvoudige afbeelding als deze genoeg is om je weer voor de gapende kloof der vertwijfeling te weten, Tokay.
Hallo Z.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef Z het volgende:
Ha.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hallo Z.Gaat alles goed met Z'tje?
![]()
Post nog eens een foto'tje?
Ik zal een wetenswaardigheid met je delen, Gellius. In ons vorige huis hadden wij een grote kast onder de trap. Daar vluchtten meneer Tokay en ik weleens in - gedreven door plaatsvervangende gêne - wanneer bepaalde televisiebeelden ons teveel werden. Dan ging de kastdeur op een kier en wachtten wij net zo lang totdat het ergste voorbij was.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:11 schreef Gellius het volgende:
Dank, het is een hele steun te weten dat ik niet eenzaam en alleen lijdt, Tokae.
Wat een gezonde, blakende dot!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:25 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft een beetje last van iets wat op astmatische bronchitus lijkt (of wat asmatische bronchitus is). Dat schijnt dan weer niet heel erg te zijn en veel vaker voor te komen. Maar ze heeft er niet heel veel last van volgens mij. Voor de rest gaat alles prima.
Jáááren geleden al, pyl!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef pyl het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ooit uit de kast gekomen, Tokay?
ik heb er mijn wijn opgeslagen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef Gellius het volgende:
Een kast onder de trap!! Waarom heb ik zoiets niet?
Ik houd niet van voordringers en concentreer me op de juffrouw van Gellius.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef Tokay het volgende:
Zeg heren, (her)kennen jullie mijn meneer niet?![]()
Dat is toch wel een schande!
Hmmm. Hij vroeg anders zelf om een tussenplaatje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:16 schreef pyl het volgende:
Ik houd niet van voordringers en concentreer me op de juffrouw van Gellius.
Gellius vraagt nooit, die draagt op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef pyl het volgende:
Ik zie nergens een vraagteken.
... dan wisten we misschien wat meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:44 schreef pyl het volgende:
Was zij meer dan gemiddeld de vrouw en heur recht toegedaan? Deinde zij, anders gezegd, mee op de Eerste Feministische Golf?
Dat was stom van mij, dat ik dat vergat. Ik zat te denken aan schrijfsters geboren begin 20e eeuw (gezien haar kleden) en qua gezicht vond ik ze wel een gelijkenis tonen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:15 schreef pyl het volgende:
Bij ontstentenis van Gellius (hij ploetert met potten en pannen) heb ik het even opgezocht, Dagonet, maar Enid Blyton is niet uit Duitse ouders geboren.
Je kan haar gerust een feministe van het eerste uur noemen, al denk ik dat zij the plight of the working man's woman vooral in het kader van the working man zag. Ze had een vrij bekende vader trouwens.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:22 schreef pyl het volgende:
Heur haar zit nogal wild en vrijgevochten en haar blik is er ook een van "ik wil vooruit", dus daarom dacht ik aan een feministe van het eerste uur.
Maar ja, we krijgen geen antwoord, omdat de feministes zo lang hebben lopen zeuren en zieken dat de mannen (althans de zwakkere exemplaren) tot 's avonds laat in de keuken een gerecht voor 's anderendaags staan te prepareren.
Overigens houd ik ook erg van koken.![]()
Nee toch Pyl? Daar klopt de kledij toch echt niet mij. Dit is een dracht van, ik schat, jaren 30. Jennychen ging reeds lang voor die tijd haar kist in.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:39 schreef pyl het volgende:
Ah, is het de dochter van Karl Marx ... ehm ... Jenny?
Tell me what you need and the kitchen is entirely your domain.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef Dagonet het volgende:
Koken is leuk om te doen, mits juist gereedschap.
Nee?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef pyl het volgende:
Mwoah ... de kledij zou best uit de tweede helft van de 19e eeuw kunnen zijn. Bovendien kloppen de hints perfect.
Heb ik al eens verteld dat de moeder van Karl Marx geboortig was uit die schitterende stad aan de Waal, Nijmegen?
Pyl heeft duidelijk meer oog voor kleedjes en roesjes dan jij, dagonetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee toch Pyl? Daar klopt de kledij toch echt niet mij. Dit is een dracht van, ik schat, jaren 30. Jennychen ging reeds lang voor die tijd haar kist in.
(meer) Scherpe messen, goede ovenschalen, meer snijplankenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tell me what you need and the kitchen is entirely your domain..
Ah! Jij stroopt ook graag de hemdsmouwen op in de keuken, Took?quote:
Had je geen raam voor je hoofd ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ik liep gisteren nog door Amsterdam. Red Light District. Ze keken me daar aan alsof ze nooit eerder meisjes hadden gezien.![]()
Misschien geen eerzame meisjes, wyccie. Heb jij het gymnasium doorlopen, trouwens?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef wyccie het volgende:
Ik liep gisteren nog door Amsterdam. Red Light District. Ze keken me daar aan alsof ze nooit eerder meisjes hadden gezien.![]()
Nee, maar ik had wel mijn mooiste kleren aangetrokken. Speciaal voor tripjes naar de De Grote Stad.quote:
Tja, Nijmegen is inderdaad vééééél ouder dan Nederland, goed gezien Gellius.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:02 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, toen bestond Nederland natuurlijk nog helemaal niet, pyl.
Ja, maar ik lees niet, hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Gellius het volgende:
Heb jij het gymnasium doorlopen, trouwens?.
Nóg zo'n opmerking en je krijgt de foodprocessor naar je hoofd! Of de Senseo, als ik die had.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef Gellius het volgende:
Ah! Jij stroopt ook graag de hemdsmouwen op in de keuken, Took?.
En nu hou je ineens weer niet van kokerellen? Vreemd sujet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:09 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nóg zo'n opmerking en je krijgt de foodprocessor naar je hoofd! Of de Senseo, als ik die had.![]()
Brrrrrr ... wat ligt er toch een weerzinwekkende teleologische geschiedopvatting ten grondslag aan deze opmerking.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:10 schreef Gellius het volgende:
Dat zal ik niet tegenspreken, pyl. Het eindresultaat is echter niet zo... enorm indrukwekkend, denk ik wel eens.
Ja, ik ben een vreemd sujet (v). Dat je het weet!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:11 schreef Gellius het volgende:
En nu hou je ineens weer niet van kokerellen? Vreemd sujet.
Oeh, bijna! Een Belg.quote:
Zeker en vast.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:23 schreef wyccie het volgende:
Het is een politicus hè?
Bravo, Yves Leterme.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:27 schreef pyl het volgende:
Ah, het is meneer Leterme.
Ik ook niet, Tong. Ik had veel nietszeggenders te doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:17 schreef tong80 het volgende:
Gellius ik heb trouwens helemaal geen opleiding afgemaakt.
Had wel wat beters te doen.
Nou... ehm... het stond gísteren in de krant.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:37 schreef pyl het volgende:
Hoho, niet zo snel, Tokay. Voor jou en andere onwetenden: meneer Leterme is sinds eergisteren de beoogde nieuwe premier van België.![]()
Ja gisteren....in Belgiëquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nou... ehm... het stond gísteren in de krant.![]()
Tommy Lee, dus.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef Tokay het volgende:
Motley Crew. Of hoe schrijf je dat? Mötley Cru?
Meneer rechts is de ex-man van Pamela Anderson.![]()
Mötley Crüe, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef Tokay het volgende:
Motley Crew. Of hoe schrijf je dat? Mötley Cru?
Meneer rechts is de ex-man van Pamela Anderson.![]()
Wat een poepie!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:25 schreef Z het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze heeft een beetje last van iets wat op astmatische bronchitus lijkt (of wat asmatische bronchitus is). Dat schijnt dan weer niet heel erg te zijn en veel vaker voor te komen. Maar ze heeft er niet heel veel last van volgens mij. Voor de rest gaat alles prima.
Leg m'n grappen even uitquote:
Komt een krokodil bij de dokter. 'Dokter ze begrijpen m'n grappen niet meer'quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:11 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Zodra je er één post zal ik dat doen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:37 schreef Treinhomo het volgende:
Duitser ?
Jawohl.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:37 schreef Treinhomo het volgende:
....
Meer in het bijzonder: Helmut Schmidt ?
Zeer juist.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:33 schreef Misstique het volgende:
Tori Spelling?
O, maar dat is ze wel hoor. Ze is nogal naïef en mutsig. En niet onbemiddeld.quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:34 schreef Gellius het volgende:
Ze lijkt niet zo blij te zijn met haar bestaan.
Ik ken zelfs haar postcodequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:41 schreef Tokay het volgende:
Nee, ze komt uit Amerika. Born and raised in Hollywood.
O ja, da's wel zonde...quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:49 schreef Gellius het volgende:
Dat Diaan dit nu weer nèt moet missen. Fraaie timing weer, 'kae.
Dat méén je niet!quote:
Druk, druk, druk....quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:49 schreef Gellius het volgende:
Dat Diaan dit nu weer nèt moet missen. Fraaie timing weer, 'kae.
Gewoon gerold, dus.quote:Het peperdure horloge van president Bush is spoorloos verdwenen. De machtigste man ter wereld verloor zijn uurwerk tijdens een bezoek aan Albanie. Hij schudt de juichende menigte de hand en plotseling is zijn horloge van zijn pols verdwenen.
Die zijn zelden leuk, ja. En geldt er een dresscode? Of mag je in je gewone kloffie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:56 schreef Gellius het volgende:
Ik heb vanavond een verplichte gelegenheidsborrel. Grmbl,
Klof, Godlof.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:51 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die zijn zelden leuk, ja. En geldt er een dresscode? Of mag je in je gewone kloffie?
Gellius! Een nieuw fris usertje komt zomaar met het goede antwoord het topic binnenvallen! Hulde!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:02 schreef Golradir het volgende:
Mandela en Tutu.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:05 schreef Gellius het volgende:
Och, die heb je hier doorlopend, Tokay. Die nieuwe usertjes. Gewoon niet teveel aandacht geven, dan gaan ze vanzelf weer weg.
Ze moeten toch niet vanzelf weggaan, ze moeten juist blijven!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:09 schreef Gellius het volgende:
Wat heb ik nu weer fout gezegd?
Vooral, of misschien alleen, als het lekkere wijven zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze moeten toch niet vanzelf weggaan, ze moeten juist blijven!!
Heel twijfelachtig. Ik kreeg een 8, maar ik denk niet dat ik m'n contract ga venieuwen. Er werd min of meer gesuggereerd dat ik in dat geval een kritiekloze volger moet zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
Hee Scrut.. hoe ging het gisteren?
O ja, ik bedoelde aantrekkelijke vrouwspersonenquote:Wijven? Meiden of vrouwen toch?
Hmmm een kritiekloze volger... dat is nooit goed en kan zeer frustrerend voor jezelf zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel twijfelachtig. Ik kreeg een 8, maar ik denk niet dat ik m'n contract ga venieuwen. Er werd min of meer gesuggereerd dat ik in dat geval een kritiekloze volger moet zijn.
[..]
quote:O ja, ik bedoelde aantrekkelijke vrouwspersonen![]()
... en een beetje een wijf ook wel, inderdaad.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:13 schreef Tokay het volgende:
Dat is een Nederlander. Een oud-politicus of een wetenschapper.
All is fair in lovequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef pyl het volgende:
Kletswijven en geen kritiekloze, maar wel politiek correcte volgers.![]()
Och, ik vind "wijf" zo'n beetje het equivalent van "kerel", en dat zeg ik ook wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:16 schreef pyl het volgende:
[..]
... en een beetje een wijf ook wel, inderdaad.![]()
Hoewel, dat mag je eigenlijk niet zeggen.
All is fair in love.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef Gellius het volgende:
Och, ik vind "wijf" zo'n beetje het equivalent van "kerel", en dat zeg ik ook wel.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef Gellius het volgende:
[..]
Och, ik vind "wijf" zo'n beetje het equivalent van "kerel", en dat zeg ik ook wel.
quote:
In welke hoedanigheid is-ie dan wél bekend geworden, zei je, pyl?quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef pyl het volgende:
Nou ja, wetenschap, wetenschap. Hij was hoogleraar handelsrecht en burgerlijk procesrecht. Maar dat is niet de reden van zijn beroemdheid.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:24 schreef Tokay het volgende:
Leverde hij een opmerkelijke (sport)prestatie, of zo?
Deed het pijn?quote:
Hmmmmmm ... en het aloude ambt van rader heeft aan waardering ingeboet hoor, de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:45 schreef Tokay het volgende:
Sorry, sorry. Roestig ja, dat vooral, maar ik ben ook met andere dingen bezig.
quote:Deed meneer misschien iets goeds tijdens de Tweede Wereldoorlog?
Nee, drs P.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:04 schreef Tokay het volgende:
Sasha Cohen?
Nee en nee.quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:07 schreef Tokay het volgende:
Meneer heeft een groot aantal joodse studenten een onderduikadres bezorgd? In Nijmegen, de oudste stad van Nederland?
Neen, niet afkomstig uit Nijmegen, zijn goede daad speelde zich af in Leiden.quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:32 schreef wyccie het volgende:
Is het wel een Nijmegenaar?
Nee, dus.quote:
Tssssk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:19 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb gegoogeld en schaam mij ten zeerste.. Vergeef mij mijn nieuwsgierigheid.
Ongetwijfeld. Meneer had het hart op de goede plaats.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:53 schreef wyccie het volgende:
Oh.. maar hij had dus ook een 'bovenstebeste vader, zoon, oom of buurman kunnen zijn.
Neen, voor zover ik weet niet.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:59 schreef wyccie het volgende:
Heeft hij iets met Einstein te maken?
Je hebt toch geen Pfeiffer, wyccie?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:07 schreef wyccie het volgende:
Dan geef ik op. Ik ga even bankhangen. Ben zo moe.![]()
Dat kan ik niet met 100 % zekerheid zeggen, Berkery, maar in Leiden en/of omgeving zal dat beslist wel het geval zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:12 schreef Berkery het volgende:
Hij heeft zeker veel straten naar zich vernoemd gekregen?
quote:
Hij was vrijzinnig-protestants.quote:
Bed ik ookquote:
Samen naar bed ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:43 schreef wyccie het volgende:
Ik bed ook wel eens.
Toch alrijd ? Net ontbetenquote:
Candy om je op te vrolijkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef wyccie het volgende:
Ik heb te veel snoep op, ben misselijk.
'Beste opa hier een schaar'quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:25 schreef wyccie het volgende:
Ik geef hem een schaar voor zijn verjaardag.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 08:37 schreef Gellius het volgende:
Goedemorgen.
quote:Het Witte Huis ontkent dat het horloge van president Bush is gestolen. Na een warm onthaal in Albanië waarbij Bush de mensenmassa de handen schudde, was het horloge van de president opeens spoorloos verdwenen. Later dook het gelukkig toch weer op.
Misschien weet hij het goede antwoord helemaal niet maar denk jij dat hij het wel weet omdat hij doet alsof-ie het weet terwijl hij in werkelijkheid geen idee heeft wie meneer is maar dat niet durft toe te geven en dus maar doet alsof hij het niet wil zeggen en daarmee dus het spel traineert.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:41 schreef pyl het volgende:
Omdat jij het vertikt om het antwoord te geven (terwijl je dat heel goed weet - daar! ik heb het gezegd en iedereen kan het lezen) en expres het spelletje ophoudt.
![]()
Nu beticht je Gelly wel van héél erg veel diepgang hoor...quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:46 schreef Tokay het volgende:
Misschien weet hij het goede antwoord helemaal niet maar denk jij dat hij het wel weet omdat hij doet alsof-ie het weet terwijl hij in werkelijkheid geen idee heeft wie meneer is maar dat niet durft toe te geven en dus maar doet alsof hij het niet wil zeggen en daarmee dus het spel traineert.
Okee, okee, ik zal het zo geven. Eerst even thee drinken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:41 schreef pyl het volgende:
Omdat jij het vertikt om het antwoord te geven (terwijl je dat heel goed weet - daar! ik heb het gezegd en iedereen kan het lezen) en expres het spelletje ophoudt.
![]()
Ben je mal! Nergens voor nodig.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:12 schreef pyl het volgende:
Mij heb je er niet mee, hoor. Het is Tokay over wie ik me zorgen maak.
Etterbakje!quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:20 schreef Gellius het volgende:
Schlrrrrrrp.
Zo kan het ook, inderdaad. Rudolph Cleveringa, tssssssssssss, dat Gellius dat niet wist.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef Buschetta het volgende:
prof.dr. R.P. Cleveringa ?
Omdat je de r mist.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:44 schreef pyl het volgende:
Bij Buschetta denk ik aan geroosterd brood met kippenleverpastei uit Toscane. Maar ik kan het niet in het woordenboek vinden. Wat doe ik fout?
Hoogleraar chemie dus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:08 schreef wyccie het volgende:
Hij lijkt een beetje op een sportverslagggever, of hijj is commissaris van de politie.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:09 schreef Gellius het volgende:
Ach, nu zie ik het inderdaad! Ik ben dat jasje al jaren kwijt trouwens. En het zat zo lekker.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:10 schreef Gellius het volgende:
Ho, wacht even. Nee, ik ben geen hoogleraar chemie.
Tokay heeft mij vriendelijk verzocht even voor haar waar te nemen (quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:54 schreef Buschetta het volgende:
Is het iemand uit Rusland en/of voormalig oostblok ?
Dat sluit ik niet uit, maar is van geen belang.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:54 schreef Buschetta het volgende:
Dan over die overeenkomst met Claus....
Rijdt hij een sportwagen ?
Ah, geen onaardige suggestie, wyccie. Maar ik zocht naar een onfortuinlijke overeenkomst. Onfortuinlijk voor hem dan - en voor Claus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:55 schreef wyccie het volgende:
Ik denk aan een stropdas.
Dat komt waarschijnlijk omdat jij niet in Berlijn studeerde.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:57 schreef Berkery het volgende:
Ik heb een paar blauwe maandagen chemie gestudeerd, maar geen idee wie hij is. Ook geen les van 'm gehad.
Hij heeft bij de Hitlerjugend gezeten?quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:58 schreef pyl het volgende:
[..]
Ah, geen onaardige suggestie, wyccie. Maar ik zocht naar een onfortuinlijke overeenkomst. Onfortuinlijk voor hem dan - en voor Claus.
Nee, dat is feitelijk onmogelijk, aangezien hij in 1949 is geboren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:59 schreef Berkery het volgende:
Hij heeft bij de Hitlerjugend gezeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |