Scrut zegt dat het een Amerikaan is.quote:
Ik heb het gelezen, ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:37 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, hij is in ieder geval in Melbourne geboren, en dàt ligt in Australië.
Alweer een overeenkomst met Flea.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:34 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig ben ik een niet-Amerikaan.
Okay. Niet lachen! (Of huilen.)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef Gellius het volgende:
Tussenplaatje!
Last van plaatsvervangende schaamte, Gwaenlios?quote:
'k Voel met je mee hoor, ik herken het wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef Gellius het volgende:
Het is veeleer de teleurstelling dat telkenmale wanneer je, met het klimmen der jaren, het idee hebt met je wereldbeeld wat vaste grond onder de voeten gevonden te hebben, slechts een eenvoudige afbeelding als deze genoeg is om je weer voor de gapende kloof der vertwijfeling te weten, Tokay.
Hallo Z.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:52 schreef Z het volgende:
Ha.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hallo Z.Gaat alles goed met Z'tje?
![]()
Post nog eens een foto'tje?
Ik zal een wetenswaardigheid met je delen, Gellius. In ons vorige huis hadden wij een grote kast onder de trap. Daar vluchtten meneer Tokay en ik weleens in - gedreven door plaatsvervangende gêne - wanneer bepaalde televisiebeelden ons teveel werden. Dan ging de kastdeur op een kier en wachtten wij net zo lang totdat het ergste voorbij was.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:11 schreef Gellius het volgende:
Dank, het is een hele steun te weten dat ik niet eenzaam en alleen lijdt, Tokae.
Wat een gezonde, blakende dot!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:25 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft een beetje last van iets wat op astmatische bronchitus lijkt (of wat asmatische bronchitus is). Dat schijnt dan weer niet heel erg te zijn en veel vaker voor te komen. Maar ze heeft er niet heel veel last van volgens mij. Voor de rest gaat alles prima.
Jáááren geleden al, pyl!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:37 schreef pyl het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ooit uit de kast gekomen, Tokay?
ik heb er mijn wijn opgeslagen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:46 schreef Gellius het volgende:
Een kast onder de trap!! Waarom heb ik zoiets niet?
Ik houd niet van voordringers en concentreer me op de juffrouw van Gellius.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef Tokay het volgende:
Zeg heren, (her)kennen jullie mijn meneer niet?![]()
Dat is toch wel een schande!
Hmmm. Hij vroeg anders zelf om een tussenplaatje.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:16 schreef pyl het volgende:
Ik houd niet van voordringers en concentreer me op de juffrouw van Gellius.
Gellius vraagt nooit, die draagt op.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:24 schreef pyl het volgende:
Ik zie nergens een vraagteken.
... dan wisten we misschien wat meer.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:44 schreef pyl het volgende:
Was zij meer dan gemiddeld de vrouw en heur recht toegedaan? Deinde zij, anders gezegd, mee op de Eerste Feministische Golf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |