The Fox in the Box heeft het nooit kunnen maken; hij is pas 26quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:57 schreef DIGGER het volgende:
Francis Jeffers heeft z'n droomtransfer
Ik denk dat sunderland het wel goed gaat doen. Middlesborough, bolton, reading, derby, wigan, birmingham city, fulham zijn voor mij de degradatie kandidaten ( beetje wishfull thinking met boltonquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 01:23 schreef mcyodogg het volgende:
1. Chelsea
2. Manchester United
3. Arsenal
4. Liverpool
5. Tottenham Hotspur
6. Newcastle United
7. Manchester City
8. Middlesbrough
9. Aston Villa
10. Everton
11. Portsmouth
12. West Ham United
13. Blackburn Rovers
14. Bolton
15. Fulham
16. Birmingham City
17. Reading
18. Wigan Athletic
19. Sunderland
20. Derby
Mijn voorspelling, met wellicht wat wishful thinking.
Sunderland heeft flink ingekocht en deed het vorig jaar erg goed toen Keanequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik denk dat sunderland het wel goed gaat doen. Middlesborough, bolton, reading, derby, wigan, birmingham city, fulham zijn voor mij de degradatie kandidaten ( beetje wishfull thinking met bolton)
quote:Engeland wordt een voetbaldwerg
Enkele prominente figuren uit het Engelse voetbal luiden de alarmbel. Door de toestroom van buitenlandse spelers, trainers en investeerders dreigt de nationale ploeg veel van zijn waarde te verliezen.
In 1992 speelden er 22 spelers van buiten het Verenigd Koninkrijk en Ierland in het Premiership. Vorig seizoen (2006/07) bedroeg dit aantal liefst 280 voetballers. De toevloed van buitenlandse spelers staat niet voor garant voor succes. De jongste vijftien jaar wisten twee Engelse ploegen de Champions League te winnen. In dezelfde tijdsduur voor deze periode vierden de Engelse clubs zes keer feest. De resultaten van de nationale ploeg boerden ook achteruit.
Het aantal buitenlandse spelers is al opgelopen tot 335. Dat aantal loopt tussen midden en eind augustus ongetwijfeld nog op. Bij de start van het seizoen 2007/2008 heeft meer dan 60% een vreemde nationaliteit. Bij de grote vier (Manchester United, Chelsea, Liverpool en Arsenal) gaat het zelfs om gemiddeld 72%.
Figuren als Sir Bobby Robson, Rio Ferdinand en Sir Geoff Hurst vinden dat het hoog tijd is om de zaken anders aan te pakken. "Als het tij niet keert, zal Engeland binnen enkele jaren een derdewereldland in het voetbal zijn," luidt hun stelling.
Steve Coppell, manager van Reading en ex-international, kan zich vinden in hun kritiek. "Er is zoveel geld in omloop in de Premier League waardoor we al die dure spelers kunnen halen. De Premier League wordt de beste competitie van de wereld. Als de Engelse spelers geen kansen krijgen, mogen we echter niet van de nationale ploeg verwachten dat er topprestaties zullen volgen. Sven Goran Eriksson nam Theo Walcott mee naar het WK in Duitsland, deze tiener had nog nooit meegespeeld in de Premier League."
Engeland wist sinds 1992 slechts één keer door te stoten naar de halve finales van een tornooi (Euro 96 in Engeland). Italië was drie keer finalist in die periode.
Geloof ik niet in, FFC heeft aardig wat goede aankopen gedaan. Ik denk (hoop) dat we aardig midtable kunnen spelen, gok rond de 12e-13e plaats.quote:
Ligt 'm aan de coach en de manier van spelen. er zit veel strijd in die ploeg. als je de championship een beetje volgt dan snap je wel waarom.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:51 schreef Os__ het volgende:
Wat heeft Sunderland eigenlijk aan kwaliteit ingekocht. Volgens mij allemaal Championship voetballers + de overschate Richardson. Ik verwacht er weinig van om eerlijk te zijn. Ik zie Birmingham het beter doen.
quote:
Keane had veruit het hoogste budget in de Championship. Knap hoor dat Keane in zijn eerste klus gelijk promoveert, no doubt. Ik denk alleen dat het team gewoon kwaliteit te kort komt en dat Keane het erg zwakjes op de transfermarkt heeft gedaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:49 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ligt 'm aan de coach en de manier van spelen. er zit veel strijd in die ploeg. als je de championship een beetje volgt dan snap je wel waarom.
Craig Gordon, de keeper van Hearts.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:51 schreef Os__ het volgende:
Wat heeft Sunderland eigenlijk aan kwaliteit ingekocht. Volgens mij allemaal Championship voetballers + de overschate Richardson. Ik verwacht er weinig van om eerlijk te zijn. Ik zie Birmingham het beter doen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:57 schreef DIGGER het volgende:
Francis Jeffers heeft z'n droomtransfer
als je heel goed kijkt zie je dat zijn ogen eurotekens zijnquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:39 schreef Dos37 het volgende:
Kieft die heb ik dus absoluut niet gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |