Owquote:
True true.. zie verder editquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:30 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ow![]()
Toen ik bezig was met maken dacht ik wel ff van: Is die niet al geweest, ach boeie hijs mooi
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
True true.. zie verder edit
Alleen jammer van die strijkijzer neus
Die editquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
True true.. zie verder edit
Alleen jammer van die strijkijzer neus
Dit zeg je alleen omdat je het net hebt gegeten he!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die edit, de nieuwe 950sm (die dan 990SM gaat heten denk ik). Krijgt, althans dat ik vernomer uit bepaalde bronnen, ong. 120pk. Blok van een superduke dus....
Dat neusje, dat is het neusje van de zalm.![]()
Nee hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:38 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen omdat je het net hebt gegeten he!![]()
![]()
haha, hier is het nog simpelerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Koken is zo simpel .. meeste dingen zet je in water .. 10 minuten laten koken .. klaar.
En bij vlees vervang je het water door olijfolie.![]()
en het komt er natuurlijk weer heerlijk uit ofniet?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:49 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
[..]
haha, hier is het nog simpelerhier flikkeren ze gewoon alles in de oven
Ach je gooit het gewoon in de bakpan, beetje zout beetje peper. en dan ist wel goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:55 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
en het komt er natuurlijk weer heerlijk uit ofniet?![]()
mensen, het wordt steeds makkelijker!
Leren ze je dit ook @ een kookcursus?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ach je gooit het gewoon in de bakpan, beetje zout beetje peper. en dan ist wel goed![]()
Kookcursusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:08 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Leren ze je dit ook @ een kookcursus?![]()
Want dan kan ik dat achterwege laten, jawel toch?![]()
Staat gewoon een goede hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:27 schreef bvvt het volgende:
Dan zal -XX- wel weer gaan zeiken over foute plaatje
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:32 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
ik zat te dollen![]()
[afbeelding]
Wow dat klinkt wel érg verleidelijk he?![]()
![]()
quote:
Je bedoelt mijn orenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Heb jij ook gaatjes in je helm voor die conus dingen op je hoofd![]()
Wattevak was jij datquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:53 schreef Beach het volgende:
Vandaag bij de bank, moest ff wat regelen.
Dis ik naar de balie.
Zit daar het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien![]()
![]()
Damn mooie ogen had ze, maar uiteraard wist ik mezelf nauwelijk houding te geven![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wattevak was jij dat?
JA FLAUW JA JAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wattevak was jij dat?
JA FLAUW JA JAAAAAAAAAA
En die beach maar schuimbekken, stotteren, rillen. En jij maar lachenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wattevak was jij dat?
JA FLAUW JA JAAAAAAAAAA
ik wist tenminste nog te lachen naar haarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En die beach maar schuimbekken, stotteren, rillen. En jij maar lachen![]()
Dan zul je aan el presidente moeten vragen wat je dan moet doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
ik wist tenminste nog te lachen naar haar![]()
en even een praktisch vraagje over de mc:
als ik lid wil worden moet ik foto van mezelf (voor de op ofzo?)+motor afleveren![]()
(ik ga ervan uit dat ik mn rijbewijs haal en dan meteen een motor koop)
Ofcoursequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
als ik lid wil worden moet ik foto van mezelf (voor de op ofzo?)+motor afleveren![]()
ik kan je wel vertellen, Snelwagen heeft een drommelsgeyle machinequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef Beach het volgende:
Heeft geen haast duurt toch nog 4 maanden denk ik ofzo voordat ik mn rijbewijs heb![]()
Voor de geleverde dienst zekerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ofcourse
Schrijf maar 50 euries over op me bankrknnmr!![]()
Wel eerst netjes de pas door de gleuf halen, net als bij de bankquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ofcourse
Schrijf maar 50 euries over op me bankrknnmr!![]()
daar heb ik wel 50 voor overquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel eerst netjes de pas door de gleuf halen, net als bij de bank
Ja, in de Wiki ookquote:
k heb jou geimmiteerdquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wel eerst netjes de pas door de gleuf halen, net als bij de bank
Uiteraard, en hij is te koop. Dus als jij nog een leipe 25Kw SM zoekt....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:27 schreef Cageon het volgende:
[..]
ik kan je wel vertellen, Snelwagen heeft een drommelsgeyle machine
Ookal is dit niet verplicht voor je, het is uit veiligheidsoverweging toch echt wel aan te raden om op een lichte motorfiets te beginnen. Dit is toch een stukje verantwoordelijkeheid dat je zelf moet nemen, en waar een motorrijder toch echt rekening mee zal moeten houden. Maar je moet het natuurlijk allemaal zelf wetenquote:
ehm ik dacht zelf een leuke 500 of 600cc als beginmotor te nemenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ookal is dit niet verplicht voor je, het is uit veiligheidsoverweging toch echt wel aan te raden om op een lichte motorfiets te beginnen. Dit is toch een stukje verantwoordelijkeheid dat je zelf moet nemen, en waar een motorrijder toch echt rekening mee zal moeten houden. Maar je moet het natuurlijk allemaal zelf weten![]()
Owkee genoeg gewhined, als je geen beperkt rbw hebt en je zoekt geen SM. Dan is het idd niks voor je
![]()
Nou dat vind ik geen nuttige informatie om aan een mannelijke docent te vermeldenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Geerd het volgende:
Hoe lekker je wel niet bent?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
ehm ik dacht zelf een leuke 500 of 600cc als beginmotor te nemen![]()
maar sm is toch supermotard?
soort zoals die duc in de op?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nou dat vind ik geen nuttige informatie om aan een mannelijke docent te vermelden![]()
Yamaha diversion 900 600quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:06 schreef Beach het volgende:
[..]
ehm ik dacht zelf een leuke 500 of 600cc als beginmotor te nemen![]()
maar sm is toch supermotard?
soort zoals die duc in de op?
POP-gesprekken zijn geniaal!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef Snelwagen het volgende:
OMG, ben ik een POP aan het invullen. Laatste vraag:
10. Wat vind je verder nog leuk of belangrijk om over jezelf te vertellen?![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef Beach het volgende:
Je komt graag op speelplaatsen en deelt snoep uit![]()
Persoonlijk Ontwikkelings Plan, van het prachtigequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Persoonlijk Ontwikkelings Plan, van het prachtige(maar je krijgt er wel veel ec's voor
) StudieLoopbaanBegeleiding
Ik ga altijd naar gheymeetings met spuiten, daar ga ik mensen drogeren. Waarna ik ze inspuit met HIV besmet bloed![]()
Kudo's?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:27 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
![]()
Jup, daar krijg je al je punten mee!![]()
![]()
jweet tok dushi!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:40 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
Kudo's?
![]()
Ontopic:
Ducati, tering, wat een spul![]()
Maarja, dat is helaas niet voor iedereen weggelegd![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
't Is bijna schattig gewoonquote:en even een praktisch vraagje over de mc:
Bullshitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ookal is dit niet verplicht voor je, het is uit veiligheidsoverweging toch echt wel aan te raden om op een lichte motorfiets te beginnen. Dit is toch een stukje verantwoordelijkeheid dat je zelf moet nemen, en waar een motorrijder toch echt rekening mee zal moeten houden. Maar je moet het natuurlijk allemaal zelf weten![]()
Owkee genoeg gewhined, als je geen beperkt rbw hebt en je zoekt geen SM. Dan is het idd niks voor je
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:55 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
en het komt er natuurlijk weer heerlijk uit ofniet?![]()
mensen, het wordt steeds makkelijker!
Prettig hé, dat nieuwe leersysteem.!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef Snelwagen het volgende:
Als ik begin op een motor zonder 25 kw, ss vol vermogenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
kheb allang geen 25kW meerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Uiteraard, en hij is te koop. Dus als jij nog een leipe 25Kw SM zoekt....
ik kijk toch liever naar een stel superbikes dan die modderzooiquote:
Vroeger toen ik nog aardappels kon schillen -2 handen voor nodig-quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:22 schreef Snelwagen het volgende:
Wat doe je dan over je aardappels enzo heen?
Al is het bij gebakken aardappels niet nodig![]()
Ik heb de aankoop reeds gepland!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:40 schreef R34L-SIcK het volgende:
Ontopic:
Ducati, tering, wat een spul![]()
Maarja, dat is helaas niet voor iedereen weggelegd![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schattig he te overdreven slijmen en inlikkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
't Is bijna schattig gewoon
Afwisseling ftwquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:21 schreef Beach het volgende:
[..]
ik kijk toch liever naar een stel superbikes dan die modderzooi![]()
Heeft zich net lekker rond gegeten met een bord vol groente en vlees met 3 vette pollepels jus .quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeger toen ik nog aardappels kon schillen -2 handen voor nodig-en niet 7 dagen per week eenvoudig te bereiden zilvervlies rijst at
, nam ik ze altijd puur tot mij toe. Zelfs zonder zout.
![]()
Ik snoep nog wel eens wat, maar jus behoort bij de lekkere toevoegingen die echt teveel loze calorieen bevatten om te verantwoorden.
Dat had ik als ventje van tien al.
![]()
[afbeelding]
[..]
quote:Ik heb de aankoop reeds gepland!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!! je rijdt nu toch ook 2dehands
nOoOoH!
Sowieso schrijf je zo.
Heb je al Z1000/Z750 gereden danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:21 schreef ikookhier het volgende:
Goedemiddag![]()
![]()
Nog steeds aan het na genieten van Gisteren![]()
Neequote:
Naisquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Neega toch volgend jaar een motor kopen,dus heb nog tijd genoeg om proefritjes te maken
![]()
Gezien je postuur sluit ik me aan bij jouw dieetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heeft zich net lekker rond gegeten met een bord vol groente en vlees met 3 vette pollepels jus .![]()
[..]
!!! je rijdt nu toch ook 2dehands
nOoOoH!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Gezien je postuur sluit ik me aan bij jouw dieet
Je hoeft geen ene flikker te doen, tis hier een vrijstaat tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Is niet zo'n rare vraag hoor, er zijn genoeg attention *kuch* MF'erts *kuch* whores die daar een levensverhaal gaan ophangenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef Snelwagen het volgende:
Gheyquote:
Ghey2quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:40 schreef Beach het volgende:
Straks weer GTST tijd![]()
enne is die -XX- supermager ofzo![]()
Heb je de ballen niet om in haar fobo te kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:40 schreef Beach het volgende:
neequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb je de ballen niet om in haar fobo te kijken
Gtst!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:40 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
of gewoon te luiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Heb je de ballen niet om in haar fobo te kijken
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo ghey
oja ik vind gilmore girls ook leuk![]()
wat dan welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:54 schreef -XX- het volgende:
[..]Gilmore girls
Zelfs ik heb dat nog nooit gezien!!!!!!!!!!!
Ik kijk geen seriesquote:
nouuuu met mn 21e ben ik nog lang niet volwassenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:54 schreef -XX- het volgende:
Ik ben nog een puber...oneeeeeee adolescent!
21 is volwassenjaja..
Jongeuh, geen retorische vragen stellenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo ghey
oja ik vind gilmore girls ook leuk![]()
M'n luister tipquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:55 schreef -XX- het volgende:
Woooooooooot ik heb nieuwe muziek nodig!
Dat doe je hier al genoegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
Als ik meedoe met puberruil wil ik in een gezin komen waar het heel netjes isssssssssssssssssssss! Dan ga ik daar vet rellen mennnnnnnnnnnnnnn!![]()
Ja idd erg leuke muziekquote:
Zit er 1 tussen die ik wel kan waarderenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja idd erg leuke muziek...
Pussy'ole
Paranoid
Suck My Dick
Flex
Da Feelin'
Bubbles
You Can't Tell Me Nuffin'
![]()
Vast wel mennn!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
schoolvakantietenminste..mits ik tentamen van net heb gehaald
Niet zo over deze held he!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja idd erg leuke muziek...
Pussy'ole
Paranoid
Suck My Dick
Flex
Da Feelin'
Bubbles
You Can't Tell Me Nuffin'
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef Crashcat het volgende:
25 euro per keer ofzo..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef -XX- het volgende:
Beetje softe reggea achtige sound haha!
¤4,- per uur zou ik mn bed niet voor uit komenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:09 schreef -XX- het volgende:
Wat is het min uurloon van een 18 jarige ??? ( kwa bijbaantje/vakantiebaantje)?
4 euro toch?
Wattevakquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
¤4,- per uur zou ik mn bed niet voor uit komen![]()
Maaruh dit zijn de echte waarden:
Het minimum(jeugd)loon per 1 januari 2007 voor 18-jarigen bedraagt ¤ 3,71 bruto per uur.![]()
Bruto ook nog he![]()
Bron
Zo weinig kreeg ik volgens mij niet eens toen ik 16 was![]()
Doe niet zo flauwwwwwww, klessebes gezellig mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:03 schreef worldpimber het volgende:
tvipo
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gtst!![]()
![]()
Ehmzzz
Slankjeszzz jamaar ik vind het wel best zo
Wil je wat van mij hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
NOoooooOOOhhhquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
NOoooooOOOhhh
Jaaaaaa vanuit je billetjes! Dat is het stevigst!
!!!!1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wtf stond daarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:36 schreef R34L-SIcK het volgende:
Pff 's ochtends scheren, daar kan ik echt niet tegen. Dat water zo in je gezicht zonder dat je onder de douche staatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:55 schreef Beach het volgende:
Tijd om te slapen.
Moet me maar weer eens scheren morgenochtend![]()
En als het lukt eens een foto in mn fb doen![]()
Trusten![]()
ik scheer me altijd onder de douchequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Pff 's ochtends scheren, daar kan ik echt niet tegen. Dat water zo in je gezicht zonder dat je onder de douche staat![]()
Ik niet, scheert zo lastig. Zonder spiegel, en met een kwastje eerst je gezicht doenquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:03 schreef -XX- het volgende:
Ik scheer ook altijd onder de douche!![]()
sleep well
![]()
![]()
Die snor ook altijd hey.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:03 schreef -XX- het volgende:
Ik scheer ook altijd onder de douche!![]()
sleep well
![]()
![]()
Achja, die adolescentiequote:
Sorry maar die kunnen daar NIET aan tippen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:15 schreef Snelwagen het volgende:
Vrouwen![]()
En dan met name het berijden ervan![]()
Ow?quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Sorry maar die kunnen daar NIET aan tippen!
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:24 schreef Rib-i het volgende:
Thuis
Tering wat een dag
Wel net Makster nog gezien op locatie in TilburgSuper chill dat je er ff was, respetc
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
NOoooooOOOhhh
Jaaaaaa vanuit je billetjes! Dat is het stevigst!
!!!!1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Rib-i het volgende:
Meisjes en jongens die nog naar school gaan let op. Als je goed je best doet op school, mag je zelfs op de werkvloer een pizza bestellen
[afbeelding]
Dus jongens en meisjes, goed leren
Anders worden het al gauw brede horizontale strepen ipv van een nette verticale strepen![]()
[afbeelding]![]()
ik haal hem zelf wel op in mijn eigen pizza restaurant met een heli platform, waar ik naartoe gebracht wordt door mijn pilootquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:00 schreef fs180 het volgende:
neen.. als je het goed doet, laat je iemand de pizza bestellen door je secretaresse
Nee dan doe je het niet goed, want met je secretaresse moet je natuurlijk wel goed contacthoudenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:00 schreef fs180 het volgende:
neen.. als je het goed doet, laat je iemand de pizza bestellen door je secretaresse
privé en zaken gescheiden houdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee dan doe je het niet goed, want met je secretaresse moet je natuurlijk wel goed contacthouden![]()
Tuurlijk, het gaat ook om een strikte zakelijke band....quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Rib-i het volgende:
Meisjes en jongens die nog naar school gaan let op. Als je goed je best doet op school, mag je zelfs op de werkvloer een pizza bestellen
[afbeelding]
Je vriending is 2 weken op vakantie, zonder jouw?quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:27 schreef Worldbeater het volgende:
Ik zie overeenkomsten met die andere stinkrooie.![]()
[afbeelding]
Trendvolger that is.![]()
Anyway, ik was vanochend om 3.45 op, vriendinnetje moest naar Schiphol.
Die is nu twee weken op vakantie .. lief hoe ze afscheid nam.![]()
En nu naar het zEIkenhuus, voorof [afbeelding].
![]()
![]()
Zo schattiggggg, chek dat pakje!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:27 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Mag je gips er af?quote:Anyway, ik was vanochend om 3.45 op, vriendinnetje moest naar Schiphol.
![]()
![]()
Die van mij gaat vanmiddag naar Nottingham voor een paar dagen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:27 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Anyway, ik was vanochend om 3.45 op, vriendinnetje moest naar Schiphol.
![]()
![]()
BBQ heb ik nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:14 schreef -XX- het volgende:
Bbq bij bvvt en of wb!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1!1!1!1![]()
Ik las F*cks on tourquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Rib-i het volgende:
Anders worden het al gauw brede horizontale strepen ipv van een nette verticale strepen![]()
[afbeelding]![]()
En dat kijkt het helemaal af hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pSbMUIiXB5w
quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom de eenhoorns, cyclopen, draaken en elfjes niet meer leven
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:35 schreef fs180 het volgende:
klopt iks iks, dr zat er op je examen een op je schouder, kan niet anders![]()
![]()
![]()
![]()
jij met je streetfightersquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wattevak![]()
[afbeelding]
En ze kan nog goed koken ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owja enneeeeeeee, engeltjes leven nog wel hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!
![]()
![]()
![]()
![]()
whatteeevaaaaakquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mag je toch wel verwachten dat die niet veel kost met al dat sponsor materiaal
Ik mag hopen dat je ¤10.000,- per jaar toe krijgt. Zonder sponsoring issie toch echt een stuk beterquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mag je toch wel verwachten dat die niet veel kost met al dat sponsor materiaal
de mooieste kleuren combi ooit en jij gaat vloeken?quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je ¤10.000,- per jaar toe krijgt. Zonder sponsoring issie toch echt een stuk beter
Smaken verschillen hequote:Op woensdag 13 juni 2007 12:39 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
de mooieste kleuren combi ooit en jij gaat vloeken?
jij gaat branden later jonge...
wtf is er mis met die Honda VTR SP1quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Smaken verschillen he![]()
[afbeelding]
Dat is pas een mooie kleurencombinatie
tjsa dat vind ik dan weer spuug lelijk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is pas een mooie kleurencombinatie
Niks, superbrute machine zelfs.quote:
Die bovenstequote:Op woensdag 13 juni 2007 12:59 schreef -XX- het volgende:
DIT is zijn pas kleurencombinaties waar men u tegen zegt!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha die rechter hoor![]()
En heeeeee rib i op roze!!!!
[afbeelding]
Gewoon effen met weinig tierelantijntjes er op![]()
Wel en heel kleuren schema hier in eenkeerquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:59 schreef -XX- het volgende:
DIT is zijn pas kleurencombinaties waar men u tegen zegt!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haha die rechter hoor![]()
En heeeeee rib i op roze!!!!
[afbeelding]
Gewoon effen met weinig tierelantijntjes er op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar 100%.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:34 schreef jeweetsch het volgende:
Je vriending is 2 weken op vakantie, zonder jouw?En dat gaat helemaal goed?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat moet dat een lekker vrij gevoel weer zijn men
![]()
Maar waarvandaan dan die booooooooooster![]()
![]()
!
Sowieso schrijf je zo.
Poepoe, wat een machine voor deze tijd. Hij is zijn tijd ver vooruitquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben in onderhandeling met een Trophy 1200.![]()
[afbeelding]
Ik zag die onder bovenstaande link nog rijden bij het ziekenhuis.![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:22 schreef koffiekoekje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=pSbMUIiXB5w![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:34 schreef Snelwagen het volgende:
Net mn keyboard verkocht, kerel kwam helemaal uit het immer pittoreske Limburg. 177 km rijden
![]()
Wat moet je met 3 van die dingen thuis danquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:37 schreef -XX- het volgende:
Jammer dat je voor die gare boosters ook verzekerd moet zijnLollll
Wij hebben er 3 staan !!![]()
Toestenbord, mwah. Niet zon computerding, zegmaar een keyboardquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Damnit!
gekke gerrit!
met een motor oké!
maar met een toetsenbord!!!!
Of was die speciaal dan §!
Een raar gevoel, de huid is goed beschadigt, mede door mijn schuursponsje.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:25 schreef -XX- het volgende:
Nice![]()
![]()
Wat moet dat een lekker vrij gevoel weer zijn men
![]()
Omdat het type Trophy isquote:Maar waarvandaan dan die booooooooooster![]()
![]()
!
Dus je koopt er een 2de motor bijquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Een raar gevoel, de huid is goed beschadigt, mede door mijn schuursponsje.
Dode huidcellen schrobben.![]()
Bij de pols zat het veel te strak rond heet gewricht en spieren.![]()
Alles voelt nu koud, en het is nog hartstikke stijf, de duim staat nog net zo raar als dat hij de afgelopen zes weken geforceerd in het gips zat. Het lijkt wel de duim van een verstijft dood lichaam.![]()
Motorrijden is nog niet zo verstandig, m@@r zal de komende dagen wel kunnen.
.. als de onderdelen nou eens aankomen .. de motorzaak heeft ze al lang verzonden.
Zonder voetsteunen, schakelstang en gaskabel rijdt het zo moeilijk.![]()
Anyway, we kunnen weer vooruit.![]()
[afbeelding]
[..]
Omdat het type Trophy is, die reed voor mij het ziekenhuis in.
![]()
Gisteren een bod gedaan op die 1200, en we zijn eigelijk wel accoord.![]()
Weet nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wat moet je met 3 van die dingen thuis dan![]()
Of op je werk ofzo![]()
[afbeelding]Kleurenblind oké, maar tienvingerblindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door koffiekoekje op 13-06-2007 13:54:58 ]
Ziet er netjes uit mennnquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Alles voelt nu koud, en het is nog hartstikke stijf, de duim staat nog net zo raar als dat hij de afgelopen zes weken geforceerd in het gips zat. Het lijkt wel de duim van een verstijft dood lichaam.![]()
.. als de onderdelen nou eens aankomen .. de motorzaak heeft ze al lang verzonden.
[afbeelding]
[..]
![]()
lo_0lquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Weet niethad me broer eens gehad van een vriend! Wouden ze die dingen opvoeren, wel staan ze nu nog met stof te stinken in de schuur
![]()
binnenkort de kamer dus weer mooi volquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[[url=http://myweb.wtb.tue.nl/user/ilammert/groep3d/images/flinstones.gif]afbeelding][/url]
[..]
![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
En ook trager dan snelwagenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:03 schreef -XX- het volgende:
[..]
Leuke dingentjes hoorHAHA
![]()
nog trager dan snelwandelen!![]()
Het liefst 1:1 overstappen, heb nog een andere eigenaar die misschien wil ruilen.quote:
Dat zegt Nick ook altijd.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef -XX- het volgende:
Weet niethad me broer eens gehad van een vriend! Wouden ze die dingen opvoeren, wel staan ze nu nog met stof te stinken in de schuur
![]()
Nope, dat viel dus mee. Had er vd zekerheid wel deo in laten lopen vanochtend.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:48 schreef -XX- het volgende:
Ziet er netjes uit mennnZit nog pittig wat haar op
![]()
![]()
Vet stinken denk , dat het er af werd gehaaldEEKKK!!
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:03 schreef bvvt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het liefst 1:1 overstappen, heb nog een andere eigenaar die misschien wil ruilen.
Misschien met klemtoon benadrukt.![]()
Vast staat dat de Trident aangepast moet worden qua grondspeling.
Bij de Trophy is dit iets beter, maar moet ook verstevigd worden.
Alleen uitgaven aan veringwerk doe ik ook wat liever bij een dikke 1200.![]()
In ieder geval snel de Trident rijdende krijgen, en dan aanbieden voor een leuk prijsje.
Maar misschien is de Trophy er wel van vandaag op overmorgen ja.![]()
[..]
Dat zegt Nick ook altijd.![]()
Hollander zou eens een kart van een GS500 blok bouwen..
.. waarna hij een blok cadeau kreeg via Fok!. But it never happend.![]()
[..]
Nope, dat viel dus mee. Had er vd zekerheid wel deo in laten lopen vanochtend.![]()
En ik mocht mij in het ziekenhuis zelf wassen .. werd al gehaald voor de foto's toen ik nog bezig was.
........ duurde zeker erg lang. Schrobben.. afdrogen.. schrobben.. en in het huis van vriendinnetje weer.![]()
Moest daarna ook naar een sollicitatie.![]()
[..]
SollicitatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.que?
En dan ineens weer krom zitten omdat ik met links de muis wil bedienen die rechts van het toetsenbord ligt. Even wennen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:41 schreef -XX- het volgende:
Wb kan weer typen hoor!Chek die lappen tekst
also mf!
Job hopping?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:55 schreef koffiekoekje het volgende:
Ah... okét werd mij allemaal bijna teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedachten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Job hopping?![]()
![]()
Mail collegaatje.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gedachten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hey, hij mag wel is nieuwe banden kopen, de stukjes vallen er vanafquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:42 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is pas een mooie kleurencombinatie![]()
![]()
![]()
nog 2,5 uur, dan zit mijn stage eropBBQ in Nottinghamquote:Op woensdag 13 juni 2007 09:14 schreef -XX- het volgende:
Bbq bij bvvt en of wb!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1!1!1!1![]()
is hier maar 30 min vandaag
ohnee, heb al een afspraak voor het eten![]()
![]()
Verkapt "ik heb een date" postquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:56 schreef Roderick2085 het volgende:
nog 2,5 uur, dan zit mijn stage erop
[..]
BBQ in Nottinghamis hier maar 30 min vandaag
ohnee, heb al een afspraak voor het eten![]()
![]()
quote:
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
nou ja, niet echt helaasquote:
ga bij vrienden eten... 2 kerels 1 vrouw, en die hoort bij 1 van die kerels
was meer een verkapt "ik heb geen zin meer in stage en heb eigenlijk niks te melden" post![]()
![]()
En die andere kerel danquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nou ja, niet echt helaas
ga bij vrienden eten... 2 kerels 1 vrouw, en die hoort bij 1 van die kerels
was meer een verkapt "ik heb geen zin meer in stage en heb eigenlijk niks te melden" post?
JA FLAUW FLAUWWWWWWWWWWWW!!1Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
En die andere kerel dan?
JA FLAUW FLAUWWWWWWWWWWWW!!1die is al 28, veel te oud voor mij
rijd wel motor overigensvanavond vragen of hij nog van plan was mee te rijden morgen
![]()
![]()
Jah misschien kun je nog even lekker met hem rijdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die is al 28, veel te oud voor mij
rijd wel motor overigensvanavond vragen of hij nog van plan was mee te rijden morgen
Stop
Blitse motor man!![]()
Foto!?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
die is al 28, veel te oud voor mij
Sowieso schrijf je zo.![]()
Kheb 3 weken vrij, nog 2 tentamens. Voer ook helemaal niks uitquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:26 schreef -XX- het volgende:
Ernstigeen dag geen stage of school.
![]()
Ik voer geen reet uit!!!!
![]()
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kheb 3 weken vrij, nog 2 tentamens. Voer ook helemaal niks uit![]()
![]()
Je stelt me gerust.![]()
Nu voel ik me al minder schuldig.
van hem of van z'n motorquote:
pff, er zijn best wel wat dagen geweest dat ik op m'n stage ook een fuck heb gedaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:26 schreef -XX- het volgende:
Ernstigeen dag geen stage of school.
![]()
Ik voer geen reet uit!!!!
![]()
laat staan als ik thuis zit![]()
![]()
*kijkt naar pasje...
WAT EEN KUT FOTO STAAT ER OP.![]()
Had ene paar pasfoto's gegevenpakken ze net de lelijkste. WTTFFF
Hemquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
van hem of van z'n motor![]()
[..]
pff, er zijn best wel wat dagen geweest dat ik op m'n stage ook een fuck heb gedaan
laat staan als ik thuis zit
JA OOK VAN JOU.
wel hoor.
van je stage enzo.
net als in dat krantje.
dat is vet tof.
HAHAHA!
Laat ze dan ook niet kiezen, mutsquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:45 schreef -XX- het volgende:
*kijkt naar pasje...
WAT EEN KUT FOTO STAAT ER OP.![]()
Had ene paar pasfoto's gegevenpakken ze net de lelijkste. WTTFFF
![]()
![]()
Mutsquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laat ze dan ook niet kiezen, muts![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar ze gaan altijd zo moeilijk doen van: JAaa ehhh die is niet goed oor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Laat ze dan ook niet kiezen, muts![]()
je oor staat 1 mm te hoog!![]()
![]()
![]()
Hebben ze wel een foto van me er op waar ik 16,5 ben ofzoHAHA lOLLERZ
JA JONGEEEEEEEEEEEE Dat meot vastgegelgd worden hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zag je het ook?fucking p0wnz0rZZzz
![]()
![]()
![]()
!
Laten we alles "meot vastgegelgen"quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
JA JONGEEEEEEEEEEEE Dat meot vastgegelgd worden hoor![]()
!
![]()
![]()
Welcome back rechterhand van WB, kun je gelijk je baasje weer even toevoegen in de Wiki?
Wanneer heb je Nick 3 weekenden, vanaf aanstaande of volgende week?![]()
![]()
Thuis
Tering wat een dag
Wel net mijn derde been nog gezien op locatie op de wcSuper chill dat je er ff was, respetc
![]()
![]()
![]()
Wattevakkkk!quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:52 schreef BazzieK het volgende:
Thuis
Tering wat een dag
Wel net mijn derde been nog gezien op locatie op de wcSuper chill dat je er ff was, respetc
![]()
Dat kuifje icm pakquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Als je nog een golfje reed was je een wandelend stereotype
Makster dan
![]()
![]()
Die is 2x zo ruim als ze terug komtquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:34 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
Je vriending is 2 weken op vakantie, zonder jouw?![]()
![]()
![]()
Alleen dat kontje .. nou ja.. voornamelijk dat kontje..quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:43 schreef hicham het volgende:
Damz, ben normaal geen fan van FZR's, maar dees wel mooi![]()
OPM, cirquebike!! [afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:45 schreef hicham het volgende:
Welcome back rechterhand van WB, kun je gelijk je baasje weer even toevoegen in de Wiki? [afbeelding]![]()
Rechterhand collaboreert met moslimrechts, op uw MSN wellicht bekend met WP.
quote:Wanneer heb je Nick 3 weekenden, vanaf aanstaande of volgende week?![]()
Sommige mensen die zien alles.![]()
In ieder geval dit weekend (al)weer, en het weekend daarna hangt van het weer af.
Bij slecht weer gaat het niet door. Heb je iets aan slecht weer?![]()
Dus daarom was ze extra lief de laatste 2 dagen!quote:Alvast wat goedmaken ..
![]()
![]()
Maja, ze heeft al zo vaak benadrukt dat het geen open relatie is.
Dat gaat dus niet van haar uit.![]()
![]()
Net de motorspulletjes ontvangen. Als ik zo begin red ik het vandaag nog wel.![]()
Maar morgen eerst maar eens vooreventueeltitaniumboutjes shoppen aan de overkant van mijn werk.
Hardlopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door Worldbeater op 13-06-2007 18:16:24 ]![]()
Whatever makes you sleep better at nightquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Rechterhand collaboreert met moslimrechts, op uw MSN wellicht bekend met WP.
Neeh, slecht weer iz nie leukquote:[..]
![]()
Sommige mensen die zien alles.![]()
In ieder geval dit weekend (al)weer, en het weekend daarna hangt van het weer af.
Bij slecht weer gaat het niet door. Heb je iets aan slecht weer?![]()
Ff de aanwezigheid van de elite pollen voor een eventuele
-meet ter variatie van keihard rechtuit op 1 wiel, zo'n beetje het enige wat ik de laatste tijd doe op de moter
Je overschat jezelfquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:13 schreef fs180 het volgende:
als ik in de op wil danklopt het hele plaatje niet meermeteen 20967 lege plaatsen
![]()
![]()
Ze zal vast heel lief zijn maar zoals je over haar post op fok klinkt ze heel engquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
Maja, ze heeft al zo vaak benadrukt dat het geen open relatie is.![]()
![]()
:^ My thoughtsquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ze zal vast heel lief zijn maar zoals je over haar post op fok klinkt ze heel eng
Maar dat kan natuurlijk ook aan Pepijn liggen, dat ze dat steeds moet benadrukken![]()
![]()
ik heb nooit gezegd dat ik dr ook komquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Whatever makes you sleep better at night
[..]
Neeh, slecht weer iz nie leukFf de aanwezigheid van de elite pollen voor een eventuele
-meet ter variatie van keihard rechtuit op 1 wiel, zo'n beetje het enige wat ik de laatste tijd doe op de moter
[..]
Je overschat jezelf![]()
net zoals alvilon![]()
![]()
De zuigers van deze 125 cc krachtbron hadden een doorsnee van slechts 35 mm en het maximum vermogen van 34 pk werd bereikt bij 20500 tpm. De motor sloeg af bij minder dan 17000 toeren waardoor de coureur gedwongen was onophoudelijk te goochelen met zijn 9-versnellingsbak. Deze krachtbron kon een toerental halen van 23.000 per minuut.
lollerzzz leuke woonwerkfiets![]()
![]()
Hejgaat gaatquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:43 schreef hicham het volgende:
Damz, ben normaal geen fan van FZR's, maar dees wel mooi![]()
OPM, cirquebike!! [afbeelding]![]()
![]()
Spec's: 5-cilinder in lijn, 4-takt, luchtgekoeld, 124,4 cc (35,5 x 25,14 mm), 34 pk bij 20500 tpm, max toerental 23000 t;m, DOHC aangedreven door tandwieltrein, 4 kleppen per cilinder, 5 carburateurs, magnesium carter, smering wet sump, elektronische ontsteking, 9-versnellingsbak, kettingoverbrenging, dubbelbuis open wiegframe, voor 2 dubbelnoks trommelremmen , achter 1 dubbelnoks trommelrem, banden 18", gewicht 85 kg, topsnelheid 210 km/u.
hebbe hebbe hebbe hebbe! kan die ook op 25kw?![]()
![]()
85 kilo!
Wattevak, dan heb je lucht onder je kont1 windvlaag en je ligt in de berm
![]()
Haha chek die topsnelheid van dat beestje dan![]()
Wat is dat voor bike dan !?Sowieso schrijf je zo.![]()
ik gok op een oldtimerquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:10 schreef -XX- het volgende:
85 kilo!
Wattevak, dan heb je lucht onder je kont1 windvlaag en je ligt in de berm
![]()
Haha chek die topsnelheid van dat beestje dan![]()
Wat is dat voor bike dan !?Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Pff, wordt steeds gekker hierzo met die aspirantjesquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:13 schreef fs180 het volgende:
als ik in de op wil danklopt het hele plaatje niet meermeteen 20967 lege plaatsen
Denken dat ze meteen alles kenne makeh.
![]()
![]()
shiiiiiiiiiiiit mennn!!!
Ik ben aan de beurd met afwassen en ik heb nettttttt mijn nagels gelakt.!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
LEUK LEUK LEUK.Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:48 schreef -XX- het volgende:
Huperdepuupppppppp barberatruuK!!
[afbeelding]KLEUR MIJ IN.![]()
Bron![]()
![]()
tadaaa
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
maar zo weer koffie met GTSTquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:57 schreef Beach het volgende:
hele middag geslapen, ik voel me beetje slapjes![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:57 schreef Cageon het volgende:
tadaaa [[url=http://img2.putfile.com/thumb/6/1631357159.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding] [afbeelding]Dacht het dus mooi ff niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pwned!![]()
![]()
Oeeeeehhh babyquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:33 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zou me is zonder moeten zienquote:
Nee nee nee, fistfuckersontour is alleen in het weekend, dat he ik je toch verteldquote:![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Makster op 13-06-2007 20:12:29 ]Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
Mooiquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
![]()
Hoe lang hebbie nu in het gips gezeten
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
29 april was de circuit dag - een paar dagen later ging ie in het gips.
do the mathOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:08 schreef Worldbeater het volgende:
Rechterhand collaboreert met moslimrechts, op uw MSN wellicht bekend met WP.![]()
![]()
![]()
Mooie boomklevert, eeehhh motorklevertquote:![]()
![]()
We zien wel de aftermath pics van de yamaha, maar waar is de andere?![]()
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?![]()
Mooiquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
![]()
Hoe lang hebbie nu in het gips gezeten
Gast, we zulle nhet ff over jou pak hebbenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat kuifje icm pakAls je nog een golfje reed was je een wandelend stereotype
Makster dan
![]()
6 wekenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:04 schreef bvvt het volgende:
29 april was de circuit dag - een paar dagen later ging ie in het gips.
do the mathZo ongeveer dan heh
Jaaaaaaa jongequote:precies de goeie kleurstelling tevergeleken met Cageon zijn plaat
kreeft!!!
de mijne is sexy ja, geen geintjes!quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaaaaaa jongeprecies de goeie kleurstelling tevergeleken met Cageon zijn plaat
kreeft!!!
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
vol?
Hmm, hoe ga ik me hieruit redden
Fok! motorclub{#719} Veilig parkeren
dus niet die optie van -xx- kiezen - want das nie goe
[ Bericht 74% gewijzigd door bvvt op 13-06-2007 20:30:46 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Is het al vrijdag?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: