inmiddels 2-0quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:34 schreef borisz het volgende:
Southampton 1-0 Bury 1500 GMT
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:51 schreef borisz het volgende:
helaas 5-2 maar ze verdienen het niet.
ook nog buitenspel.
[FA Cup Live] Wigan - Chelsea: Vanaf 18.10 op BBC1.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:14 schreef Damzkieee het volgende:
Nu dus Chelsea-Wigan?
Das juist een echtequote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Benayoun, vuile nepjood.
Daar blijft het bij.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:12 schreef borisz het volgende:
2-1 inmiddels.
Deze ronde dus geen enkele replay.quote:
Zou ik ook zo voor tekenen. Er moeten ploegen uit de top 4 wegvallen.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:18 schreef Dos37 het volgende:
Mag van mij ook, doe maar United - Arsenal. Pool - Chelsea
Had hem liever andersom gezien.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:18 schreef Dos37 het volgende:
Mag van mij ook, doe maar United - Arsenal.
Laatste 4 jaar FA Cup:quote:Op maandag 28 januari 2008 14:49 schreef mcyodogg het volgende:
haha waarom alleen dat gezeur op het geluk van Chelsea? Die hebben tenminste nog een Premier League team-uit gehad.
Eerst zien dan gelovenquote:Op maandag 28 januari 2008 15:18 schreef DutchGooner het volgende:
Ha, fanneke is me voor, wilde het net gaan opzoeken, de rode loper is wederom uitgelegd voor ze.
We hebben de pittigste maar zeker wel de mooiste loting, 70.000 grootbekken stil krijgen is toch best mooi
Je laat ook wel wat ploegen weg waartegen Chelsea gespeeld heeft in die periode: Everton(uit), Liverpool en Manchester United.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:06 schreef fanneke het volgende:
[..]
Laatste 4 jaar FA Cup:
Macclesfield Town, Nottingham Forest, Norwich, Scunthorpe, Colchester, QPR en nu voor de 2e keer Huddersfield. Alles thuis.
Ook nog Birmingham en sperz thuis.
Geluk?
De enige keer dat ze de laatste jaren uit lootten (buiten Wigan dit jaar) was volgens mij tegen Newcastle en toen vloog che£ski er ook meteen uit.
Waar heb je het over? Ik zeg toch dat Chelsea er goed vanaf komt?quote:Op maandag 28 januari 2008 15:10 schreef Gunner het volgende:
mcjodog vergeet nog wel eens z'n blauwe bril af te zetten
Manure en Liverpool waren finales of halve finales en die zijn op neutraal terrein, Pipo.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je laat ook wel wat ploegen weg waartegen Chelsea gespeeld heeft in die periode: Everton(uit), Liverpool en Manchester United.
Als je naar het andere toernooi van de FA kijkt, de League Cup, lootte Chelsea de laatste jaren louter PL-ploegen en ook geregeld uit. Alleen Wycombe, en dit jaar Leicester en Hull niet.
Ja, weet ik. Maar dat betekent toch ook dat Chelsea een aantal grote ploegen moest verslaan om dicht, of in de finale te komen?quote:Op maandag 28 januari 2008 16:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
Manure en Liverpool waren finales of halve finales en die zijn op neutraal terrein, Pipo.
En je gaat de League Cup toch niet met de FA Cup vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |