Not dus.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Is het te zien op BBC? Ik mis volgens mij iets
quote:1520: Liverpool boss Rafa Benitez looks shell-shocked on the touchline. No-one can quite believe what's happening - Havant & W fans are singing "We're going to Wembley." Their team used Man Utd's indoor training facilities to prepare for the game and will be the guests at their game against Tottenham on Sunday. If they keep this up they might be guests at Buckingham Palace in the near future.
Ik zit te genietenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:34 schreef mcyodogg het volgende:
Dit is zo grappig, ik ben sprakeloos.
quote:1530: GOAL Liverpool 1-2 Havant & Waterlooville I can't type. My hands are shaking. Alfie Potter's strike is deflected in by Martin Skrtel for an own-goal.
Het mooiste is ook dat Havant ook gewoon verzorgder voetbal laat zien dan Liverpool.quote:
Niet op tv...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:43 schreef VoreG het volgende:
Dit wordt niet uitgezonden?
18.15 Wigan - Chelsea op de bbcquote:Op zaterdag 26 januari 2008 16:48 schreef Damzkieee het volgende:
Zonde. Om 17.00 begint er ook weer een wedstrijd op TV, niet?
Same here.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:15 schreef VoreG het volgende:
Ik ben nooit zo'n fan geweest van Adebayor, maar hij speelt echt een geweldig seizoen!
inmiddels 2-0quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:34 schreef borisz het volgende:
Southampton 1-0 Bury 1500 GMT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |