Als je nog een klein schijfje hebt liggen zou ik die puur voor XP & games gebruiken en weer loskoppelen als je terug naar Vista boot. Blijven ze iig los van elkaar. Je weet t maar nooit met MS productenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dat is wel een goed idee.... dus de Vista HD loskoppelen en dan XP op m'n andere HD installeren? En na de installatie beide schijven weer aansluiten en hopen dat Vista & XP nog werken?
Ik mis de namen en aantallen van NJ, Nikky, Yvonne etc....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:52 schreef Viro het volgende:
JT banlist : 221 bans
nr 1 : stefan met 163 bans![]()
nr 2 : viro met 39 bans![]()
nr 3 : BF2CC met 12 bans![]()
![]()
nr 4 : chiel met 4 bans![]()
nr 5 : baus met 3 bans![]()
en dan allemaal een tientje in de pot leggenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat moet je ook upscalen. Heeft u 500.000 bitterballen voor 250.000,-? Wij zitten buiten op t terras.
Goed ideequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee.... dus de Vista HD loskoppelen en dan XP op m'n andere HD installeren? En na de installatie beide schijven weer aansluiten en hopen dat Vista & XP nog werken?
De snelle rekenaar weet dat we dan nog 250.000,- over hebben voor bierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en dan allemaal een tientje in de pot leggen
Ik wil de pot wel bewarenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en dan allemaal een tientje in de pot leggen
voordat ze klaar zijn met tellen is de tent al dichtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:00 schreef FJD het volgende:
[..]
De snelle rekenaar weet dat we dan nog 250.000,- over hebben voor bier
Waarom denk je dat ik die pot wil bewarenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:00 schreef FJD het volgende:
[..]
De snelle rekenaar weet dat we dan nog 250.000,- over hebben voor bier
De stroomvoorziening van je HDs onderbreken door een schakelaartje en dan bij voorkeur 1 schakelaar die of de ene schijf of de andere schijf van stroom voorziet en dus niet 2x een aan/uit schakelaar. Vervolgens beide disks als system disk en gaaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goed idee
Gaat alleen niet werken, je kunt niet 2 systemdisk hebben
Maar goed dat wisten we al, je zou eigenlijk 2 powerknoppen moeten hebben zodat als je op de ene knop drukt je pc aangaat met stroom op je XP schijf, druk je op de andere dan gaat hij aan met stroom op je Vista schijf.
Kijk dat is nu wel een goed idee
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:57 schreef Stefan740 het volgende:
Kerel ben je nu de banlist aan het aanpassen?
Als je het zo bekijkt moet het volgens mij niet eens zo gek moeilij te maken zijn..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef FJD het volgende:
[..]
De stroomvoorziening van je HDs onderbreken door een schakelaartje en dan bij voorkeur 1 schakelaar die of de ene schijf of de andere schijf van stroom voorziet en dus niet 2x een aan/uit schakelaar. Vervolgens beide disks als system disk en gaaan.
It was not mequote:Op maandag 4 juni 2007 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
admiraal_anaal, topics verkloten in F&F, twee weken weg nu.
Ja sommige bans kunnen weer wegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:57 schreef Stefan740 het volgende:
Kerel ben je nu de banlist aan het aanpassen?
[[url=
Goede vraag, want ze valt toch niet voor je anders zou ze geen pot zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die pot wil bewaren
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef FJD het volgende:
STOP!Verjaardag van mama, ik dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie doet er vanavond een rondje mee?
Enige verschil dat je nu maakt is dat je een 3-way knopje gaat gebruiken ipv 2 normale knopjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:02 schreef FJD het volgende:
[..]
De stroomvoorziening van je HDs onderbreken door een schakelaartje en dan bij voorkeur 1 schakelaar die of de ene schijf of de andere schijf van stroom voorziet en dus niet 2x een aan/uit schakelaar. Vervolgens beide disks als system disk en gaaan.
Door posten onder je kloonquote:
Ja maar op m'n Laptop heb ik zonder probleem XP & Vista naast elkaar draaien en nog wel beiden op dezelfde HD...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goed idee
Gaat alleen niet werken, je kunt niet 2 systemdisk hebben
Maar goed dat wisten we al, je zou eigenlijk 2 powerknoppen moeten hebben zodat als je op de ene knop drukt je pc aangaat met stroom op je XP schijf, druk je op de andere dan gaat hij aan met stroom op je Vista schijf.
Kijk dat is nu wel een goed idee
Hmm.. misschien dat ik dat dan toch ook ga proberen met de nieuwe pc.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Enige verschil dat je nu maakt is dat je een 3-way knopje gaat gebruiken ipv 2 normale knopjes
Voor de rest zeg je hetzelfde en ja ursel dat is hartstikke mogelijk, is zelfs niet eens moeilijk.
Makkelijkste is denk ik een schakelaar maken welke of disk1 of disk2 van stroom voorziet.
En dan je powerknop laten voor wat het is.
Wel de switch goed plaatsen dat je hem niet perongeluk omgooit![]()
Was je laptop al dualbootquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja maar op m'n Laptop heb ik zonder probleem XP & Vista naast elkaar draaien en nog wel beiden op dezelfde HD...
Had liever dat je hem tot morgen bewaarde..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik post em zelf maar vast.... http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?id=43813
Nee stond gewoon XP op. Vista heb ik er daarna gewoon bij geinstalleerd. Misschien is de truc eerst XP en dan Vista...quote:
Hehequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Had liever dat je hem tot morgen bewaarde..
Hebben je vandaag al genoeg gepest toch..
quote:
MS wil natuurlijk wel dat klanten van XP naar Vista gaan en dual boot is daarbij de eerste stap. De terugweg willen ze liever dicht hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee stond gewoon XP op. Vista heb ik er daarna gewoon bij geinstalleerd. Misschien is de truc eerst XP en dan Vista...
Hmmm, ik zou bij een lekker stukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vind het wel een interessant stuk. Doe mij maar die Honda Civic Hyrid![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Overigens had ik een geniale nieuwe TT, mocht ENlarge_YourPenisNOW toch verwijderd worden.
Het Grote BF2 BoF! Topic: Waar we afscheid nemen van onze Penis.
Of door misschien verrassende wendingen:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:28 schreef NJ het volgende:
-nevermind-
Neuh, dit is ook gewoon de makkelijkste optie. Dualboot werkt prima over het algemeen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef Keltie het volgende:
XP op de andere schijf zetten en dan de Boot.ini aanpassen (die van Vista) zodat je het gebruikelijke keuzemenu'tje krijgt bij het opstarten?
Of zeg ik nu iets doms?
Omdat je een speledingetje wil hebben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Neuh, dit is ook gewoon de makkelijkste optie. Dualboot werkt prima over het algemeen.
Ik zie alleen het nut er niet van in, waarom 2x MS OS draaien?
Doe dan gewoon alleen XP of Vista, als iets nog niet werkt onder Vista is dat reden om het nog niet te gaan gebruiken. Sim-pel.
Omdat het OS al zwaar isquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Games werken wel, ze draaien alleen 50% minder
Aangezien ik maar 1x per 5 jaar een upgrade doe koop ik toch de OEM versie ..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat je een speledingetje wil hebben?
Ik heb zelf ook jouw standpunt; Vista is nog te nieuw om te draaien.
Jah.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef staticdata het volgende:
gaan jullie voor een topic dat in 1 dag weer dicht is?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef staticdata het volgende:
gaan jullie voor een topic dat in 1 dag weer dicht is?
Heb nog nooit een OS gekochtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:02 schreef ursel het volgende:
[..]
Aangezien ik maar 1x per 5 jaar een upgrade doe koop ik toch de OEM versie ..
nog geen 30 euro voor Office2007 willen betalen, maar ze accepteerde mijn creditcard niet (was niet verlopen ofzo)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb nog nooit een OS gekocht
Draai altijd mee op de licentie van m'n bazen
Microsoft producten, de leukes, zijn veelste duur.. Ik bedoel; wat kost Vista Ultimate en een beetje stevig Office pakket?
Mja.. Die luxe heb ik niet.. WinXP heb ik eerst ook tijdje via een andere manier gedraaid, maar werd gek van die beveiligingen en was al dat idiote gedoe zat. Heb toen een OEM kunnen kopen en ben zodoende van al dat gezeur af.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb nog nooit een OS gekocht
Draai altijd mee op de licentie van m'n bazen
Microsoft producten, de leukes, zijn veelste duur.. Ik bedoel; wat kost Vista Ultimate en een beetje stevig Office pakket?
Say what?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:09 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar via het Home Use Program kun je office voor nog geen 30 euro kopen![]()
Jah, dat zuigt wel behoorlijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja.. Die luxe heb ik niet.. WinXP heb ik eerst ook tijdje via een andere manier gedraaid, maar werd gek van die beveiligingen en was al dat idiote gedoe zat. Heb toen een OEM kunnen kopen en ben zodoende van al dat gezeur af.![]()
Betaal er dan ook liever gewoon voor als allerlei rare trucjes uit te moeten halen.![]()
https://hup.microsoft.com/ deze is niet zo handigquote:
Ja, als iedereen gaat afhaken dan kunnen we morgen-ochtend pas afsluiten dnek..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We zijn al over de helft en we zijn om 13:51 begonnen en dat zonder Baus en Penis
Ik denk overigens dat ik zo maar naar de stad ga beetje shoppen. Ik heb nu toch niks te doen en mijn (legale) downloads lopen op het werk rustig door.
Die staat nog op de lijst, maar de Piet Zoomers heeft leegverkoop dus ga eerst daar even een camera'tje uitgevenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat ga je kopen Jorrit? Een Canon EOS 400D?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |