Ach zeg nou zelf. Wat heb je aan 50.000 users als er maar 10 man komen bier drinken op Neudequote:
dus als ik nu geband wordt door dat linkje vind ik het ontrecht want ze posten dat in topic Borsten en vagina's dus en zelfs een moderator post een you tube filmpje van sabrina van die video clip waar je de borst kan zien ! dus die moet dan ook een band krijgequote:
Je weet dat een ban-aanvraag ook tot een ban kan leidenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:14 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dus als ik nu geband wordt door dat linkje vind ik het ontrecht want ze posten dat in topic Borsten en vagina's dus en zelfs een moderator post een you tube filmpje van sabrina van die video clip waar je de borst kan zien ! dus die moet dan ook een band krijge
Borsten zijn ook geslachtsdelen want ze geven borstvoeding voor de baby's en als die geen borstvoeding geven gaan ze dood dus een een lichte deel van voortplantingquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Geslachtsdeel -> geslachtsorgaan -> orgaan dat dient voor de voortplanting.
Borsten zijn secundaire geslachtskenmerken.
zeg ik dat dan...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je weet dat een ban-aanvraag ook tot een ban kan leiden?
Wij vragen ook niet, wij hopen alleenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je weet dat een ban-aanvraag ook tot een ban kan leiden?
ik ben heul niet roodquote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Borsten zijn ook geslachtsdelen want ze geven borstvoeding voor de baby's en als die geen borstvoeding geven gaan ze dood dus een een lichte deel van voortplanting
Kijk, zo krijg je de mods wel zichtbaarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan blijft er nog weinig userbase over
Ze móeten geen borstvoeding hoor. Melkpoeder bestaat ook nog.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Borsten zijn ook geslachtsdelen want ze geven borstvoeding voor de baby's en als die geen borstvoeding geven gaan ze dood dus een een lichte deel van voortplanting
Je weet dat de voortplanting plaats vindt voordat een baby geboren wordt toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:16 schreef Silver_Shark het volgende:
Dan hadden we het ook niet gered met die 100 bitterballen voor 50 euroquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ben heul niet roodoi
en FJD met zn 50.000nden op het Neude was het natuurlijk niet zo gezellig geweest
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil wel even vermelden dat ik al heel de tijd meelees ja.
Dat moet je ook upscalen. Heeft u 500.000 bitterballen voor 250.000,-? Wij zitten buiten op t terras.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dan hadden we het ook niet gered met die 100 bitterballen voor 50 euro
Kinderwensquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze móeten geen borstvoeding hoor. Melkpoeder bestaat ook nog.
(waarom weet ik dit?)
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat moet je ook upscalen. Heeft u 500.000 bitterballen voor 250.000,-? Wij zitten buiten op t terras.
Proest!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderwens in ieder geval.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kinderwens
Als je een kinderwens hebt, mag dan iemand weer uit de ban wegens een doodsverwensing?
Is toch het tegenovergestelde
mompelt iets over 7 broden en 2 vissenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dan hadden we het ook niet gered met die 100 bitterballen voor 50 euro
achja sanni weet de PM boxen van de mods en FA's te vinden, dus als jullie zo stom zijn om hem met dood (hoe serieus bedoeld ook) te berdreigen , dan zal er logischerwijs actie op ondernomen worden ongeacht de geschiedenis van die jongen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Kinderwens
Als je een kinderwens hebt, mag dan iemand weer uit de ban wegens een doodsverwensing?
Is toch het tegenovergestelde
Sowieso heeft IJs niet echt een goede reputatie na z'n opmerkingen in t GAM Meet topicquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
En nee. Je kunt een lief mailtje proberen te versturen. Maar aangezien men doorpost onder een kloon is het al verpest eigenlijk.
Dan ook gewoon weglopen als ze t niet hebben hequote:
Kortom. Met de groeten van Sanni. Dat moet toch niet als een verrassing komen. Waarom mensen hem dan alsnog dood wensen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
achja sanni weet de PM boxen van de mods en FA's te vinden, dus als jullie zo stom zijn om hem met dood (hoe serieus bedoeld ook) te berdreigen , dan zal er logischerwijs actie op ondernomen worden ongeacht de geschiedenis van die jongen.
Maar ondertussen zeker wel blijven oefenenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderwens in ieder geval.
Och ik kan wel zonder ze hoorquote:En nee. Je kunt een lief mailtje proberen te versturen. Maar aangezien men doorpost onder een kloon is het al verpest eigenlijk.
Ongelukjes zitten in kleine hoekjesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderwens in ieder geval.
Twee aardige mailtjes danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:20 schreef ijsmeis het volgende:
En nee. Je kunt een lief mailtje proberen te versturen. Maar aangezien men doorpost onder een kloon is het al verpest eigenlijk.
Ijs krijgt er 1weekbijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar ondertussen zeker wel blijven oefenen![]()
![]()
[..]
Och ik kan wel zonder ze hoor
Het is maar 2 daagjes
En het mag ook wel eens. Vaak genoeg waarschuwingen gegeven hieroquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
achja sanni weet de PM boxen van de mods en FA's te vinden, dus als jullie zo stom zijn om hem met dood (hoe serieus bedoeld ook) te berdreigen , dan zal er logischerwijs actie op ondernomen worden ongeacht de geschiedenis van die jongen.
Oh ik kan er niet mee zitten en geef die Sanni groot gelijk. Lekker veilig vanachter de pc mensen erbij naaien. Ieder zo zijn kick.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Maar ondertussen zeker wel blijven oefenen![]()
![]()
Ik mag dan blijven, dus er zal genoeg gespammed worden..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan blijft er nog weinig userbase over
Bij mij niet meer neequote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Sowieso heeft IJs niet echt een goede reputatie na z'n opmerkingen in t GAM Meet topic
Jullie zijn inderdaad wel erg coulant.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En het mag ook wel eens. Vaak genoeg waarschuwingen gegeven hiero.
Volgens mij is ook iedereen t met je eensquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef ijsmeis het volgende:
En het mag ook wel eens. Vaak genoeg waarschuwingen gegeven hiero.
Met oefenenen niks, maar ja die wedstrijdspanning ontbreekt danquote:
Vanwege je spelling verdien je er wel éénquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wenst je beterschap
krijg ik daar nu ook een ban voor
Valt dat ook in de categorie oefenenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar mag je iemand de knuffeldood wensen omdat dat in de regel figuurlijk bedoeld is?
Zoals je hier kunt zien:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij is ook iedereen t met je eens
Maar mag je iemand de knuffeldood wensen omdat dat in de regel figuurlijk bedoeld is?en omdat t eigenlijk ook lief bedoeld is
Dit is natuulijk zoeken he.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Volgens mij is ook iedereen t met je eens
Maar mag je iemand de knuffeldood wensen omdat dat in de regel figuurlijk bedoeld is?en omdat t eigenlijk ook lief bedoeld is
Het mag best iets meer inhoudelijkerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dit is natuulijk zoeken he.
Straks is het een coma verwensing
Kasplant verwensing enz.
Allemaal nergens goed voor, behalve topic vulling
me zelf even gequotequote:Als ik me zelf doodwens wordt ik dan ook gebanned![]()
Of iemand de hemel in wensen, de hemel is toch de mooiste/beste plek om te zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:29 schreef FJD het volgende:
Das waar. Frank roept ook vaak genoeg "Sterf!" maar dan bedoelt hij eigenlijk "Wat houd ik toch van jullie"
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:29 schreef FJD het volgende:
Das waar. Frank roept ook vaak genoeg "Sterf!" maar dan bedoelt hij eigenlijk "Wat houd ik toch van jullie"
nogmaals ongeacht zn verleden , doodsverwensing is een policyoverschreiding.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh ik kan er niet mee zitten en geef die Sanni groot gelijk. Lekker veilig vanachter de pc mensen erbij naaien. Ieder zo zijn kick.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |