Oh ok, dacht de periode ná Feyenoordquote:Op maandag 18 juni 2007 12:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Fortuna Sittard -> Feyenoord is toch wel een toptransfer te noemen ja.
Wie droomt er niet van om voor Valenciennes te spelen!quote:Op maandag 18 juni 2007 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Oh ok, dacht de periode ná Feyenoord
Florian Kringe, Nuri Sahin, Marc-André Kruska, Markus Brzenskaquote:Op zondag 17 juni 2007 20:39 schreef Erasmusch het volgende:
Smolarek bij BVB en voor de rest heb ik m daar niet gevolgd.
Echt succes opleveren deed het niet he?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Florian Kringe, Nuri Sahin, Marc-André Kruska, Markus Brzenska
Hou toch op.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net zoals Feyenoord en Fortuna dat eerder al aan de rand van de afgrond kwamen door Bert
Flut trainer
Of dat ie de stap naar het grote oranje heeft kunnen maken en dat je weer eens wordt uitgelachen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Volgend jaar zal je zien dat Drenthe stil blijft staan in zijn ontwikkeling en dan maar kijken of deze posting wordt gequote
Met 6/7 miljoen?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik ben bang dat Drenthe gaat vertrekken, als er een club met 6-7 miljoen komt gaat Feyenoord er wel mee akkoord denk ik![]()
7 miljoen is een berg geld voor Feyenoord, maar als je de berichten ziet over Hofland toch ook weer nietquote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met 6/7 miljoen?![]()
Als Feyenoord Drenthe voor minder dan 15 miljoen laat gaan, zijn ze gek. Heel europa heeft het over Drenthe.
Dan is Sneijder 26 miljoen waard, ze moeten in hun handjes klappen met 5/7 miljoen.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Met 6/7 miljoen?![]()
Als Feyenoord Drenthe voor minder dan 15 miljoen laat gaan, zijn ze gek. Heel europa heeft het over Drenthe.
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan is Sneijder 26 miljoen waard, ze moeten in hun handjes klappen met 5/7 miljoen.
Als je naar de transferbedragen in de grote landen kijkt is Sneijder inderdaad minstens 26 miljoen waard.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:22 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dan is Sneijder 26 miljoen waard, ze moeten in hun handjes klappen met 5/7 miljoen.
Nee, er is een verschil tussen de waarde van een speler of het verkoop bedrag. Drenthe krijg je nooit voor zoveel verkocht terwijl hij het in potentie wel waard kan worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als je naar de transferbedragen in de grote landen kijkt is Sneijder inderdaad minstens 26 miljoen waard.
Het wordt alleen niet betaald voor spelers uit de eredivisie, helaas... maar Feyenoord verkoopt Drenthe never nooit voor 5 of 7 miljoen.
Heeft te maken met contractwaarde inderdaad. Sneijder verdient rond de 1,5 of 2 miljoen per jaar volgens mij. Drenthe verdient dat natuurlijk nog lang niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee, er is een verschil tussen de waarde van een speler of het verkoop bedrag. Drenthe krijg je nooit voor zoveel verkocht terwijl hij het in potentie wel waard kan worden.
Sneijder daarentegen wordt wel makkelijk voor 26 miljoen verkocht.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee, er is een verschil tussen de waarde van een speler of het verkoop bedrag. Drenthe krijg je nooit voor zoveel verkocht terwijl hij het in potentie wel waard kan worden.
Prachtigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef Snatsie het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd van Oranje 1? Van Basten zal zichzelf dan wel weer compleet belachelijk maken door gewoon Emanuelson te selecteren en Drenthe thuis te laten![]()
dat zou wel mooi zijn jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:45 schreef Snatsie het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd van Oranje 1? Van Basten zal zichzelf dan wel weer compleet belachelijk maken door gewoon Emanuelson te selecteren en Drenthe thuis te laten![]()
Behalve als Drenthe een arbitragezaak aan gaat en zegt dat hij het drievoudige kan verdienenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:38 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heeft te maken met contractwaarde inderdaad. Sneijder verdient rond de 1,5 of 2 miljoen per jaar volgens mij. Drenthe verdient dat natuurlijk nog lang niet.
Als een club met een bod van 5 of 7 miljoen euro komt heeft Feijenoord natuurlijk wel alle recht om dat bod te weigeren. En het lijkt met dat ze dat ook zullen doen.
Babel, Maduro, De Cler, Landzaat en Bobson hebben ook oranje gehaaldquote:Op maandag 18 juni 2007 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of dat ie de stap naar het grote oranje heeft kunnen maken en dat je weer eens wordt uitgelachen.
Dat doet Drenthe nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Behalve als Drenthe een arbitragezaak aan gaat en zegt dat hij het drievoudige kan verdienen
Ik denk dat hij meer op je reactie doelt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:04 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Prachtig? Wat heeft Emanuelson dit jaar nou laten zien?
Dit onder andere.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:04 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Wat heeft Emanuelson dit jaar nou laten zien?
Vandaar dat de grote landen hier de competitie altijd 'leeg kopen'. Omdat het niks voorstelt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
alleen heeft hij de pech dat hij dat alleen in Nederland kan en die competitie wordt nauwelijks serieus genomen door clubs in de grote landen
Zo zeg! Hij heeft een afstandschot in het doel geschoten! Ja dan heb je idd veel laten zien! Wat een enorme topper zeg! De man die Ronaldinho op moet volgen bij Barca! Wat een held zeg! Nou nou!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dit onder andere.
Kortom Urby heeft genoeg laten zien. En Drenthe laat nu genoeg zien. Wie er de betere is van de twee? Ik zou het je niet kunnen zeggen.
Wat begrijp je niet aan 'onder andere'?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Zo zeg! Hij heeft een afstandschot in het doel geschoten! Ja dan heb je idd veel laten zien! Wat een enorme topper zeg! De man die Ronaldinho op moet volgen bij Barca! Wat een held zeg! Nou nou!![]()
Ik wil niks afdoen aan de kwaliteiten van Drenthe, maar waarom jij doet alsof Urby dit seizoen niks gepresteerd heeft, is mij een raadsel. Heb je hem uberhaupt wel zien spelen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:27 schreef Snatsie het volgende:
Drenthe heeft het hele jaar op een kut plek moeten staan waar hij niet uit de voeten kan. Hij laat nu zien tot wat hij in staat is.
Hij heeft misschien degelijk gespeelt, maar hij heeft minder opvallende dingen laten zien (in positieve zin) als vorig seizoen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:29 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'onder andere'?
[..]
Ik wil niks afdoen aan de kwaliteiten van Drenthe, maar waarom jij doet alsof Urby dit seizoen niks gepresteerd heeft, is mij een raadsel. Heb je hem uberhaupt wel zien spelen?![]()
Juist niet, hij heeft meer opvallende dingen laten zien. Hij heeft gewoon een enorm goed seizoen gedraaid. Jouw minachting was nergens op gebaseerd dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:31 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Hij heeft misschien degelijk gespeelt, maar hij heeft minder opvallende dingen laten zien (in positieve zin) als vorig seizoen.
Dat maak jij ervan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:34 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jouw minachting was nergens op gebaseerd dus.
Ja en tegen de top 4,5quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Vandaar dat de grote landen hier de competitie altijd 'leeg kopen'. Omdat het niks voorstelt.
Of wil je zeggen dat die clubs Ronaldo, Romario, Van Nistelrooy, Kezman, Chivu, Zlatan, Kuyt, Robben ,etc. allemaal kochten op basis van hun goede Europese optredens?
Lijkt me sterk.
quote:DRENTHE, NUEVO ASTRO HOLANDÉS
Jugador ya de clase mundial, Royston Drenthe está deslumbrando en el Europeo Sub-21. Estén atentos a él.
15.06.2007
Partido inaugural de la Eurocopa Sub-21 entre Holanda e Israel, frío y sin grandes alardes. Incluso se escuchan pitos para Holanda hasta que aparece en la segunda parte Royston Drenthe, un volante zurdo de 20 años del Feyenoord que pone el estadio boca abajo. Anteayer ante Portugal lo mejoró.
Indiscutible estrella para el futuro del fútbol europeo, lo que hizo Drenthe ante los portugueses rozó lo sublime. Una actuación completísima, de las que levantan al público, de las que ponen los pelos de punta. Zurdo, rápido, muy buena técnica individual, trabajador en la recuperación, hacía tiempo que no veía un futbolista joven más completo, y no exagero. Foppe de Haan le colocó de volante, su posición natural, aunque está muy habituado al lateral. Desde la banda se marchó cuando quiso, y en una de los muchos desbordes le regaló a Rigsters el 2-0.
Nacido el 8 de abril de 1987, creció en la cantera del Feyenoord y allí tuvo algunos actos de indisciplina que provocaron su cesión al Excelsior. Impresionó tanto como lateral o volante que los técnicos del Feyenoord provocaron su vuelta. Tres goles al Ajax en la Otten Cup precipitaron su ascenso, y en cuanto le dio la primera oportunidad Erwin Koeman, asombró a todos. Acaba de terminar su primer año como titular, sin duda ha sido el mejor en una decepcionante temporada del Feyenoord y esta Eurocopa le ha puesto en la vitrina.
Laat ze overal maar positief over hem schrijven! Dan word hij alleen maar meer waard!quote:A VER QUÉ INGLÉS ANULA A DRENTHE
20.06.2007
Holanda-Inglaterra es partido grande más allá de que sea un Sub-21. Inglaterra necesita demostrar al mundo que su cantera fluye, que son capaces de generar jugadores jóvenes a pesar de la avalancha de extranjeros que dominan la Premier, que no afecta mucho que por ejemplo el Arsenal componga habitualmente un once sin ingleses. Pero no lo tienen fácil, no salen jugadores como antes. Esta Sub-21 sufrió ante los suplentes de Serbia y hoy debería caer ante una Holanda sin el brillo de la generación del año pasado, de los actuales campeones con Huntelaar y Nicky Hofs. Inglaterra tiene a Lita, un delantero potente pero demasiado fallón en el remate, a un buen central como Anton Ferdinand, a varios futbolistas que prometían más de lo que ahora son como Milner o Routledge y a varios hombres de complemento del que Reo Cocker es abanderado claro. Pero ni un solo superclase. No tiene un jugador del nivel del holandés Drenthe, el serbio Jankovic, el portugués Veloso o los italianos Aquillani o Criscito. Y no hablemos de Nani o Rossi, que se verán juntos dentro de un mes en el vestuario del Manchester United para disgusto de Keiran Richardson. Quizá los ingleses sean capaces de darle tanta velocidad al juego que no se noten sus carencias. Lo hicieron en la primera parte ante Italia y funcionó, antes de que se impusiese la mayor técnica italiana. Los holandeses recuperan a Maduro para el mediocentro, y ahora mismo no se me ocurre un inglés capaz de parar a Drenthe. Hay partidazo, que nadie lo dude.
Waar scout hij voor?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:00 schreef Snatsie het volgende:
Julio Maldonado (De Spaanse Piet de Visser) kan Drenthe maar niet uit zijn hoofd zetten. Voor de tweede maal deze week heeft de scout én analyst de speler van Feyenoord in zijn column de hemel ingeprezen.
Volgens mij is hij onafhankelijk, al komt hij wel uit Madrid. Ik lees z'n blog al jaren.quote:
Dan kan je vast wel een vertaling plaatsen van hetgeen hierboven staat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij is hij onafhankelijk, al komt hij wel uit Madrid. Ik lees z'n blog al jaren.
Ik beheers het Spaans niet goed, maar ik kan veel woorden uit die teksten wel plaatsen. Het komt er op neer dat hij Drenthe een geweldenaar vindt, hem roemt om z'n snelheid, techniek, explosiviteit. Verder heeft hij het in het tweede bericht over de aanstaande ontmoeting met Engeland: Hij verwacht dat geen Engelsman in staat is om Drenthe af te stoppen en hij zegt dat geen enkel ander deelnemend land een speler herbergt die op dit toernooi zo onderscheidend voetbalt als Drenthe.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan kan je vast wel een vertaling plaatsen van hetgeen hierboven staat.
We hebben de nieuwe Pelequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik beheers het Spaans niet goed, maar ik kan veel woorden uit die teksten wel plaatsen. Het komt er op neer dat hij Drenthe een geweldenaar vindt, hem roemt om z'n snelheid, techniek, explosiviteit. Verder heeft hij het in het tweede bericht over de aanstaande ontmoeting met Engeland: Hij verwacht dat geen Engelsman in staat is om Drenthe af te stoppen en hij zegt dat geen enkel ander deelnemend land een speler herbergt die op dit toernooi zo onderscheidend voetbalt als Drenthe.
Die eerste ook. Alleen die was verder wat minder memorabel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:28 schreef Dos37 het volgende:
die 2de penal van hem. Die was super hard.
Zijn er toevallig gifjes gemaakt.... Ik heb ze gemistquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef denthemen het volgende:
Die 2e penalty maakte die 1e écht wel goed
Iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef denthemen het volgende:
Die 2e penalty maakte die 1e écht wel goed
quote:Royston Drenthe - a name to remember as Nani is left in the shadows..
So then, last night I tuned into Sky Sports One to get my first taste of what Reds fans can expect this coming season from Portuguese winger Nani who was playing against Holland for his country in the under-21s Euro Championships.
What I saw didn't really impress me that much I have to say, Nani was shall we say was rather theatrical when he was tackled, often going down as if he'd been shot with an Elephant gun.
We have been led to believe this lad has a fabulous left foot and can take wicked free-kicks, but when Portugal were awarded a free-kick on the left in a dangerous area, Nani didn't take it... I have to confess at this point that I did not see the whole game and one report in the Daily Telegraph claims he was impressive enough on the night.
The player that really took my eye though was another brilliant young player, Holland's left sided attacking winger Royston Drenthe, now this lad really does look like the real deal and it wouldn't surprise me in the slightest if one of our rivals signs him this summmer. Chelsea or Liverpool would be my best bet.
I have seen various clips of Nani scoring goals on the net and doing his 'death leap', let us hope that the £17m turns out to be money well spent.
The final score was Holland 2-1 Portugal and Nani did not get on the score sheet.
quote:Celtic watch Royston Drenthe
Celtic are among a rumoured 15 clubs hoping to secure the signature of Dutch Under-21 star Royston Drenthe.
The 20-year-old, who currently plays for Feyenoord, has impressed during the UEFA Under-21 Championships and can play at left-back or further down the park on the left side.
Drenthe is thought to have been watched by Celtic scout John O'Hare, who will surely have a notebook full of possible targets when he returns to Parkhead.
Andre Wasiman, Drenthe's agent, said: "We've got a lot of proposals to talk about the future. How many? Ten or 15, and of big clubs."
With fellow Dutchmen Evander Sno and Jan Vennegoor of Hesselink already at Parkhead, perhaps Drenthe will decide to make the move. If he does, there is little doubt that his youth and versatility will add an extra dimension to Gordon Strachan's squad.
Natuurlijk wel, hij blijft sowieso komend seizoen nog en deze hype gaat wel weer liggen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Denk dat hij binnenkort niet meer te houden is voor Feyenoord![]()
quote:If Arsenal sign anyone it should be: Royston Drenthe
Forget Ryan Babel, Royston Drenthe is the star of the Dutch U21 side. This kid has a lot of class, phenomenal class....Damn-it!
Talk about: intelligence, power, acceleration, dribbling skills, passing vision and most importantly end-product, he has it all. Imagine a hybrid of Ronaldhino and Edgar Davids and you are beginning to form a picture of what he could bring to the party.
To be honest I just scratch my head and wonder how someone who was so clearly born to play as an attacking midfielder, could have been so woefully misplaced by his club positionally -- he is currently a Feyenoord's fullback...doh!
At the moment he is currently playing in the U21 competition, and stared in the game against portugal (which also featured Manchester United's new signing Nani...who incedently was totally outclassed by Drenthe).
Drenthe revealed he is content to carry on at Feyenoord, where he has a contract until 2011, though he told uefa.com he dreams of one day playing in England's Premier League. The team who signs this talent up are going to be onto a £30-40 million player in 3-4 years time, ...hopefully that team is Arsenal.....
Zodra clubs echt met geld gaan staan zwaaien houd Feyenoord hem echt niet hoor, ook al heeft hij een doorlopende contract.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hij blijft sowieso komend seizoen nog en deze hype gaat wel weer liggen.
Dan zou het echt een bod van 15 miljoen moeten zijn ofzo. Dat komt er toch niet, dus Royston blijft.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zodra clubs echt met geld gaan staan zwaaien houdt Feyenoord hem echt niet hoor, ook al heeft hij een doorlopende contract.
Je weet dat jullie niet echt in de positie zitten om een mooi bod af te slaan in financieel opzicht.
Royston komt op mij wat "kouder" over als Maduro. Zoals hij die 2 pingel neemt nadat hij die eerste gemist had.... Vol vertrouwen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef pfaf het volgende:
Dit gaat een erg zwaar seizoen worden. Alle hoop en ogen op hem gericht, ineens wél druk etc etc. Ik denk dat de beste jongen eens een goed gesprek met Maduro moet gaan hebben.
Drenthe moet zelf ook wel willen. Hij lijkt me nuchter genoeg om te beseffen dat hij het beste nog wat jaartjes (minimaal 2) in Rotterdam kan blijven.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zodra clubs echt met geld gaan staan zwaaien houd Feyenoord hem echt niet hoor, ook al heeft hij een doorlopende contract.
Je moet je wel realiseren dat jullie niet echt in de positie zitten om een mooi bod af te slaan in financieel opzicht.
Tjah wat denk je danquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Happel het volgende:
Ik word echt schijtziek van die makelaar van hem, Wasiman. Dood moet die.![]()
Laten we het hopen voor jullie, zeg nu zelf Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax zijn DE klassiekers van het jaar, en nu weetje op voorhand af al wie er gaat winnen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Drenthe moet zelf ook wel willen. Hij lijkt me nuchter genoeg om te beseffen dat hij het beste nog wat jaartjes (minimaal 2) in Rotterdam kan blijven.
Jaja.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Laten we het hopen voor jullie, zeg nu zelf Ajax-Feyenoord en Feyenoord-Ajax zijn DE klassiekers van het jaar, en nu weetje op voorhand af al wie er gaat winnen.
Iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Happel het volgende:
Ik word echt schijtziek van die makelaar van hem, Wasiman. Dood moet die.![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:26 schreef Rumille het volgende:
De hele penaltyserie:
Deel 1: http://www.youtube.com/watch?v=0OtyGkJ9Q4U
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=SaHejoliqXQ
Deel 3: http://www.youtube.com/watch?v=BGRFrDc5JsI
Zoek zelf maar waar hij is.
Met andere woorden, ze volgen hem al het hele jaar. En ze willen hem als opvolger voor Roberto Carlos.quote:GUSTA DRENTHE, ESTRELLA CON HOLANDA SUB-21
El Real Madrid continúa con su política de rejuvenecimiento de la plantilla. Tras el fichaje ya confirmado de Metzelder (26 años) y los regresos de Balboa (22) y Soldado (22), el club blanco se ha fijado en otra joven promesa para reforzar el equipo de la próxima temporada. Se trata del veinteañero Roysten Drenthe. Un exquisito zurdo holandés que está triunfando en un Feyenoord de capa caída (no se ha clasificado para la UEFA). Drenthe juega de interior izquierdo y en ocasiones también de lateral, por lo que podría suplir la baja de Roberto Carlos, con el que, por cierto, guarda muchas similitudes: rápido, técnico y potente.
Los ojeadores del Madrid están barajando otras opciones para cubrir el carril izquierdo pero la nueva sensación de la Liga holandesa va ganando muchos enteros. Está siendo una de las estrellas en el campeonato de Europa Sub-21 que se celebra en su país. Julen Lopetegui, responsable de los ojeadores del Madrid, lo lleva siguiendo todo el año (ha disputado 26 partidos de Liga con el Feyenoord), pero su principal valedor es Portugal, el ex entrenador del Racing que entrará en la secretaría técnica madridista este verano.
Madera de crack. Drenthe consiguió meterse ayer en la final con su selección tras derrotar a Inglaterra. Ahí exhibió sus mejores virtudes y ayudó con un gol en la decisiva tanda de penaltis, en la que demostró una gran seguridad, ya que minutos antes, en la primera ronda, había errado uno.
Wat een slechte roddel.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:55 schreef Snatsie het volgende:
[..]
Met andere woorden, ze volgen hem al het hele jaar. En ze willen hem als opvolger voor Roberto Carlos.
Hopen dat hij nog een tijdje behouden blijft voor de eredivisie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:42 schreef Messidona het volgende:
Wel leuk al die internationale media aandacht voor Drenthe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |