abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50399771
quote:
Op woensdag 13 juni 2007 08:49 schreef Ymke het volgende:
Vannacht heb ik besloten om iig goed voor mezelf te gaan zorgen , ik ga lekker door met afvallen en een goddelijk lijf krijgen
Goed zo! That's the spirit! Je kan altijd je verhaal kwijt op dieetweb, daar leest niet iedereen mee .

Ik ga vanavond uit eten en naar de film. Ik ga trouwens samsam eten, dus dan kan je kiezen: of 1 heel voorgerecht of 2 x een half voorgerecht of een half voorgerecht. Idem geldt voor het hoofdgerecht. Dus neem ik een half voorgerecht en een half hoofdgerecht . De toetjes zijn niet te eten daar dus die neem ik niet
pi_50400071
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef Ymke het volgende:
btw gaat huilen ooit over in gewoon alleen maar booszijn?
Wat we bij psychologie kregen bij verlies was dit:

• Schok/Ontkenning (fase waarin mensen vaak héél helder en adequaat handelen...)
  • Wanhoop/Depressie/Angst/Rusteloosheid met vaak lichamelijke kenmerken (veel huilen, pijn in je buik en zo)
  • Ongerichte woede (pas op dat je je niet afreageert op je omgeving)
  • Marchanderen/onderhandelen ("Als ik dit doe dan komt hij misschien terug" "Als ik da had gedaan was hij niet weg gegaan")
  • Accepteren (college: "Accepteren is een werkwoord" maar ik krijg dan het braaksmiley gevoel )

Maar natuurlijk loopt dit niet zo bij iedereen en soms ontstaat de depressie juist na de woede of slaat iemand bijna alle stappen over etc. Wat je zeker weet is dat er een moment komt waarop je alles accepteert en misschien zelfs blij bent van hem af te zijn (met enige hoop dat de relatie met die stagiaire één grote hel blijkt voor hem ). En wat betreft het denken over het doen van een opleiding, laat je informeren. Je kind is al een tiener, je hoeft geen luiers meer te verschonen Als je het altijd maar voor je uitschuift doe je het misschien nooit en er is niets zo vervelend als spijt hebben van iets wat je niet hebt gedaan.

Ik ben trouwens 1,5 week na het wandelen weer op het gewicht dat hierboven staat (ik was 2 (!) kilo aangekomen)

ps: ik zie net dat ik te snel was en Miss dynastie hetzelfde rijtje kende Sorry voor de dubbelreactie.
  • "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      woensdag 13 juni 2007 @ 09:30:17 #128
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_50400327
    Zo ik heb snel gedoucht aangekleed en ga nu op naar het zh voor uitslag maagonderzoek , heb me aangemeld voor het forum dieetweb ,en ik ga vanavond eens lekker koken

Bedankt allemaal
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      woensdag 13 juni 2007 @ 09:31:29 #129
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50400361
    Succes in het ziekenhuis Ymke!
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50400456
    Succes Ymke!

(en Rewimo, ik vind het echt superdepuper voor je!!)
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      woensdag 13 juni 2007 @ 09:43:13 #131
    21109 Levitation
    Dwarsligger
    pi_50400630
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 09:30 schreef Ymke het volgende:
    Zo ik heb snel gedoucht aangekleed en ga nu op naar het zh voor uitslag maagonderzoek , heb me aangemeld voor het forum dieetweb ,en ik ga vanavond eens lekker koken

Bedankt allemaal
    Succes!
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
      woensdag 13 juni 2007 @ 09:46:51 #132
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_50400722
    Veel succes Ymke.

En feli Rewimo wat een luxe, kiezen uit 2 banen
      woensdag 13 juni 2007 @ 11:54:27 #133
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_50404877
    Goed nieuws ik heb niks ernstigs , alleen functionele dyspepsie
      woensdag 13 juni 2007 @ 12:14:56 #134
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50405651
    En dat is?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      woensdag 13 juni 2007 @ 12:29:30 #135
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_50406160
    Functionele dyspepsie
    Functionele dyspepsie is een chronische ziekte gekenmerkt door bovenbuikklachten zoals volheidgevoel na een maaltijd, onvermogen om normale porties te eten, pijn, opgeblazen gevoel, misselijkheid en soms zelfs braken en gewichtsverlies. Mogelijke oorzaken voor de klachten zijn:

een overgevoeligheid voor het uitzetten van de maagwand na een maaltijd
    een verminderd uitzetten van de maagwand bij de vulling met voedsel.

Normaal past de maag zich na een maaltijd aan door te ontspannen, waardoor er meer ruimte in de maag komt voor voedsel zonder dat de genoemde klachten optreden.
      woensdag 13 juni 2007 @ 13:29:28 #136
    10390 Atrimar
    *pruttel*
    pi_50408230
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 07:03 schreef Troel het volgende:
    Als je er maar niet aan toegeeft freecell. Probeer gewoon die 600 kalorien op een dag vol te houden, dan val je het snelst af. Missschien wordt het minder als je elke dag gaat zwemmen en je lichaam went aan de inspanning
    600 Wat veel, zo val je nooit af, ga op het supermodel dieet is veel beter! Cocaine en na het eten je vinger in je keel, ben je in no time van et gelazer af

sorry kon het niet laten
    Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
    If you shake my hand better count your fingers ...
    pi_50408401
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef Atrimar het volgende:

[..]

600 Wat veel, zo val je nooit af, ga op het supermodel dieet is veel beter! Cocaine en na het eten je vinger in je keel, ben je in no time van et gelazer af

sorry kon het niet laten
      woensdag 13 juni 2007 @ 13:36:46 #138
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50408468
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef Atrimar het volgende:

[..]

sorry kon het niet laten
    Ik heb die vinger niet nodig hoor
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 13:37:36 #139
    43556 miss_dynastie
    pi_50408506
    (#&&*(#(*#*#(**(&#&*
    Ruim op tijd de trein genomen.... maar ook zo ruim in de vertraging, dat ik gewoon mijn tentamen gemist heb Ga je een UUR eerder van huis dan strikt nodig en dan nog
      woensdag 13 juni 2007 @ 13:42:04 #140
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50408679
    geld terugvragen.

Kan je dat tentamen nog snel herkansen of moet je echt tot volgend jaar wachten?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50408712
    Balen miss_d
    Kan je iets regelen dat je binnenkort een herkansing kan doen?
    En natuurlijk de NS schoppen dat je geld terug wil
      † In Memoriam † woensdag 13 juni 2007 @ 13:45:35 #142
    43556 miss_dynastie
    pi_50408803
    Ik kan het tentamen in augustus doen, maar dan moet ik het wel in een keer halen als het ff kan
    En geld terug, tja, dat boeit me nog het minst eigenlijk, ik had er gewoon willen zijn. Ik ga echt nooit meer met de trein als ik mijn rijbewijs heb
      woensdag 13 juni 2007 @ 13:57:40 #143
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_50409259
    Nou, dat moet voor jou geen probleem zijn. Je kent de stof, anders was je vandaag neit naar het tentamen gegaan
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_50417838
    ik heb net heerlijk broodje gezond gegeten
    pi_50417958
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 17:51 schreef Riann het volgende:
    ik heb net heerlijk broodje gezond gegeten
    altijd lekker
    zelf gemaakt? anders zijn ze niet altijd even gezond
    pi_50418002
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

altijd lekker
    zelf gemaakt? anders zijn ze niet altijd even gezond
    Yup zelf gemaakt
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 juni 2007 @ 20:55:30 #147
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_50425151
    Ben ik weer

En guess what? Niks gehoord van baan 1
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_50425192
    Wat raar zeg Rewimo..
    zou je vandaag horen of je aan het werk kon daar?

ik blijf vandaag maar trek houden... Volgens vriendje komt het omdat ik te weinig slaap de laatste dagen, maar ik weet het nog niet... Vanavond maar eens kijken of ik beter slaap..

Morgen mijn laatste lessen van het schooljaar..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 juni 2007 @ 21:02:37 #149
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_50425472
    Ja, ik zou het vandaag horen. Ik verdenk de tuthola van HRM ervan dat ze in plaats van te bellen (over belangst gesproken: haar telnr staat niet eens in de telefoongids op intranet!) gemaild heeft naar mijn werkplek. En daar was ik vandaag niet. Morgen maar eens kijken in mijn mailbox.

Ik ben er al min of meer uit voor mezelf. Dat schrijf ik echter wel in chocoladeletters
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_50425802
    quote:
    Op woensdag 13 juni 2007 21:02 schreef Rewimo het volgende:
    Ja, ik zou het vandaag horen. Ik verdenk de tuthola van HRM ervan dat ze in plaats van te bellen (over belangst gesproken: haar telnr staat niet eens in de telefoongids op intranet!) gemaild heeft naar mijn werkplek. En daar was ik vandaag niet. Morgen maar eens kijken in mijn mailbox.

Ik ben er al min of meer uit voor mezelf. Dat schrijf ik echter wel in chocoladeletters
    ik snak naar chocola!
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')