Goed zo! That's the spirit!quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:49 schreef Ymke het volgende:
Vannacht heb ik besloten om iig goed voor mezelf te gaan zorgen , ik ga lekker door met afvallen en een goddelijk lijf krijgen![]()
Wat we bij psychologie kregen bij verlies was dit:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:29 schreef Ymke het volgende:
btw gaat huilen ooit over in gewoon alleen maar booszijn?
Succes!quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:30 schreef Ymke het volgende:
Zo ik heb snel gedoucht aangekleed en ga nu op naar het zh voor uitslag maagonderzoek , heb me aangemeld voor het forum dieetweb ,en ik ga vanavond eens lekker koken
Bedankt allemaal![]()
600 Wat veel, zo val je nooit af, ga op het supermodel dieet is veel beter! Cocaine en na het eten je vinger in je keel, ben je in no time van et gelazer afquote:Op woensdag 13 juni 2007 07:03 schreef Troel het volgende:
Als je er maar niet aan toegeeft freecell. Probeer gewoon die 600 kalorien op een dag vol te houden, dan val je het snelst af. Missschien wordt het minder als je elke dag gaat zwemmen en je lichaam went aan de inspanning
quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef Atrimar het volgende:
[..]
600 Wat veel, zo val je nooit af, ga op het supermodel dieet is veel beter! Cocaine en na het eten je vinger in je keel, ben je in no time van et gelazer af
sorry kon het niet laten
Ik heb die vinger niet nodig hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:29 schreef Atrimar het volgende:
[..]
600 Wat veel, zo val je nooit af, ga op het supermodel dieet is veel beter! Cocaine en na het eten je vinger in je keel, ben je in no time van et gelazer af
sorry kon het niet laten
altijd lekkerquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:51 schreef Riann het volgende:
ik heb net heerlijk broodje gezond gegeten![]()
Yup zelf gemaaktquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
altijd lekker![]()
zelf gemaakt? anders zijn ze niet altijd even gezond
ik snak naar chocola!quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik zou het vandaag horen. Ik verdenk de tuthola van HRM ervan dat ze in plaats van te bellen (over belangst gesproken: haar telnr staat niet eens in de telefoongids op intranet!) gemaild heeft naar mijn werkplek. En daar was ik vandaag niet. Morgen maar eens kijken in mijn mailbox.
Ik ben er al min of meer uit voor mezelf. Dat schrijf ik echter wel in chocoladeletters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |