tjah ik ga vanaf 22 juli op camping werken. dat is de vakantie voor mij zeg maar. en naar WOA en als mn kameraden op de camping staaneen paar dagen vrij.quote:
Zelfde. van die grafvakken weet ik niks meer. Ook geen belang bij btwquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
En als het al leerzaam was voor me dan moet ik helaas pijnlijk constateren dat ik 90% van de opgedane kennis ben vergeten. Enige vakken waar ik echt bepaalde dingen van onthouden heb zijn Economie en M &O en een beetje van ak, geschiedenis en de talen.
Vakken als Bio, Schei- en Natuurkunde, .... weet ik bijna niks meer vanaf.![]()
ja precies... en vakken als ANW / CKV al helemaal niet meer..quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
En als het al leerzaam was voor me dan moet ik helaas pijnlijk constateren dat ik 90% van de opgedane kennis ben vergeten. Enige vakken waar ik echt bepaalde dingen van onthouden heb zijn Economie en M &O en een beetje van ak, geschiedenis en de talen.
Rare dingen?? ik hou de discussie alleen gaande! Jij roept ineens rare dingenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
omdat je allemaal van die rare dingen zegt
vaginaal vind ik ook goed hoor![]()
![]()
Jij bent net geweest! toch!?quote:
Ah kan ook jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah ik ga vanaf 22 juli op camping werken. dat is de vakantie voor mij zeg maar. en naar WOA en als mn kameraden op de camping staaneen paar dagen vrij.
Roy niet van mij, beetje rare vent. Nee, zonder gekkigheid. 'T is een heel best jong!quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als jou. Ook last minute! Niet dat blut zijn, hebben gewoon geen idee waar we heen gaan.. Zien t wel op t laatst!
Altijd leuk die verrassing waar je reis heen gaat!
[..]
Van jou wist ik t al!![]()
ff voor de goede orde: blawh is een moatie van mij!
Rotterdam????? wat moet je daar nou?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah kan ook ja!
Heb nu wel aardig wat centjes door afstuderen. Ga vanaf 9 juli 3 weken werken (eerst week vakantie, wiezo enzo). Bouwvakantie mooi vakantie vieren en op vakantie gaan. Daarnaast zullen we nog wel bezig moeten met het huis wat we hopelijk krijgen in Rotterdam
![]()
dat heb ik nu net andersomquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Foei omdat ik een moatie van Roy ben?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Rotterdam????? wat moet je daar nou?![]()
en blawh... foei![]()
Is goed joh, zal nog eens vaker langs komenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roy niet van mij, beetje rare vent. Nee, zonder gekkigheid. 'T is een heel best jong!![]()
![]()
Studeren jeweets. Rofa bij mijn homiesquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Rotterdam????? wat moet je daar nou?![]()
en blawh... foei![]()
* ruler houdt wijselijk zn mond ff dicht vingers van het TBquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Foei omdat ik een moatie van Roy ben?![]()
'T is echt een best jong hoor, geloof me nu maar.
(of steek ik nu teveel veren in zijn reet?)
Neej, verdient die welquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had wel een onvoldoende voor geschiedenis (Dilquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat heb ik nu net andersom
ik vond bio, schei- en natuurkunde leuker en heb ik meer van onthouden dan ak, geschiedenisen economie
ja nu is het wel weer genoegquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
van geschiedenis vond ik alleen de oorlogen het interesantst.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik had wel een onvoldoende voor geschiedenis (Dil) en vond het geen boeiend vak, maar heb er wel dingen van onthouden.
Schei uit, heb al genoeg minderwaardigheidscomplexenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja nu is het wel weer genoeg
foei omdat je em zo plaagt... straks moet ie huilen![]()
Was helemaal niks plagends aan hoor, sorry als jullie het zo opgevat hebben. Het laatste wat ik wil is Roy plagen, verdient hij niet. Hij verdient inderdaad eerder die veren in zijn reet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ja nu is het wel weer genoeg
foei omdat je em zo plaagt... straks moet ie huilen![]()
jouw pa was gisteren weer lekker bezig op tvquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, heb al genoeg minderwaardigheidscomplexen![]()
ik krijg zo wel een raar beeld van je... en je UI helpt ook niet meequote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Schei uit, heb al genoeg minderwaardigheidscomplexen![]()
Nederlands was inderdaad niet echt bijster interessant, niet omdat ik het niet kon maar vooral vanwege de leraren. Als je 1 of 2x in het begin van het jaar een Toto-boekje op tafel hebt liggen en vervolgens je ouders elke keer thuiskomen van een ouderavond en zeggen: 'Goh Bas, die leraar van Nederlands zegt dat je elke les alleen maar met Toto bezig bent', dan weet je dat het niet altijd een even relaxte leraar was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
van geschiedenis vond ik alleen de oorlogen het interesantst.
oja nederlands vond ik ook nie wat
Lollers, in mijn fobo sta ik wel gewoon opquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik krijg zo wel een raar beeld van je... en je UI helpt ook niet mee
en daar ben je niet de enige inquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik krijg zo wel een raar beeld van je... en je UI helpt ook niet mee
Ja, daar heb je gelijk in. Maar was liever met de moaties gegaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Jij bent net geweest! toch!?
Wat een giller was dat jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nederlands was inderdaad niet echt bijster interessant, niet omdat ik het niet kon maar vooral vanwege de leraren. Als je 1 of 2x in het begin van het jaar een Toto-boekje op tafel hebt liggen en vervolgens je ouders elke keer thuiskomen van een ouderavond en zeggen: 'Goh Bas, die leraar van Nederlands zegt dat je elke les alleen maar met Toto bezig bent', dan weet je dat het niet altijd een even relaxte leraar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |