Kookpuntquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef travelman het volgende:
Heyhey, komende dinsdag ga ik BBQ'en met 30 man. Weet iemand waar ik een grote bbq kan huren/lenen!??
Appie Heijn had voor 30euro een best grote OMGWTFLOLLERBBQquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:48 schreef travelman het volgende:
Heyhey, komende dinsdag ga ik BBQ'en met 30 man. Weet iemand waar ik een grote bbq kan huren/lenen!??
Precies. En dan zoeen stoere BBQ met gasflessen e.d. Niet van dat gekloot met kooltjesquote:
"Het slachtoffer reed ten tijde van het misdrijf in een grijskleurige Ferrari personenauto, voorzien van een Belgisch kenteken."quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:30 schreef _krizip_ het volgende:
Steekincident na verkeersruzie in Breda
Dus daarom was de hele boel daar afgezet gisteren!
Hoezo niet?quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:49 schreef Swiffer het volgende:
...
k ben niet echt blij met die rattenput datie weer terug is..
Haha Tof!quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:44 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
'Dambreuk' in Bredase haven
Woensdag 13 juni 2007, BREDA - Een dag eerder dan gepland stroomde woensdagochtend opeens het water van de Bredase singels de nieuwe haven in. Een plank die het water tot vandaag had moeten tegenhouden, kon de druk niet meer weerstaan en klapte opzij. Het gevolg was dat er na meer dan veertig jaar weer écht rivierwater tot aan De Trapkes bij de Tolbrug stroomt. Het water dat eerder al in de ‘bak’ stond was opwellend grondwater.
Inderdaadquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:23 schreef Kuukske het volgende:
Het is best mooi.
Niet in?quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:09 schreef tha_rizzo het volgende:
Inderdaad
Heb al naast de modder gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |