63.016 zat ik.quote:
Voorlichting over de website en het onderhoud per Academie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:33 schreef tha_rizzo het volgende:
In het collegezaal?
Waarom daar dan?
Ik zat in 61
K. is d'r kamer bij d'r ouders aan het inpakken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Boh, het is hier best stil
Moet K. eens een werken ofzo?
1. Het is een oud kutgebouw (net als 63quote:
Niet eerlijk, wij zitten hier opgescheept met Fransosen en nerdsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef Kuukske het volgende:
Hogeschoollaan ftw. Enzo.
Op de HSL zit je met mij opgescheept. Ik keek vandaag nog rond of ik je zag, maar je was er niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef tha_rizzo het volgende:
Niet eerlijk, wij zitten hier opgescheept met Fransosen en nerds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Op de HSL zit je met mij opgescheept. Ik keek vandaag nog rond of ik je zag, maar je was er niet.
Anders had ik je even een knuffel gegeven.
Heb je je een beetje vermaakt daar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:38 schreef tha_rizzo het volgende:
Gelukkig
Ik zat bijna heel de dag in een projectlokaal in 61, op de 5de verdieping
O.k. je hebt gelijkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
1. Het is een oud kutgebouw (net als 63)
2. Ik zat vandaag op 61![]()
Jij doet iets technisch?
Virgo? .. Wat de neuk is dat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef tsjsieb het volgende:
O.k. je hebt gelijken ik doe idd 'iets technisch', goeie omschrijving
![]()
* tsjsieb zat trouwens vandaag op 63 (en gister, en morgen weer),... tentamens
Maar 61 heeft een voordeel (ja, een hele), wij hebben virgo en die hebben ze op de hsl niet
[..]
![]()
1. Wat doe je?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:47 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
O.k. je hebt gelijken ik doe idd 'iets technisch', goeie omschrijving
![]()
* tsjsieb zat trouwens vandaag op 63 (en gister, en morgen weer),... tentamens
Maar 61 heeft een voordeel (ja, een hele), wij hebben virgo en die hebben ze op de hsl niet
De Soos ken ik wel jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:51 schreef tsjsieb het volgende:
1. Elektrotechniek
2. Ja, de 'soos' / bar van de studentenvereniging!
Daar ben ik nog eens geweest, met de goedkoopbierweek!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:51 schreef tsjsieb het volgende:
1. Elektrotechniek
2. Ja, de 'soos' / bar van de studentenvereniging!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |