Leuk fietsen daarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:56 schreef icebliss het volgende:
Hier verder dan maar.
En we hadden het over:
[afbeelding]
[afbeelding]
Om 4 uur is de groep die gaat rijden voor de overwinning al lang wegquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:03 schreef Ereinion het volgende:
Vanmiddag is het dan zover, 4 uur, live, op de kampingzender: Veenendaal-Veenendaal. Uhh, ik bedoel deDutch Food Valley Classic
![]()
3 mogelijke positieve gevallen in de Giro. 2 Italianen en 1 spanjool.quote:Tre corridori "non negativi" al Giro d'Italia
Il giallo Giro è scoppiato e ne dà notizia stamane la Gazzetta dello Sport: tre corridori - due italiani e uno spagnolo, nessuno di alta classifica - sono risultati “non negativi” alla prima analisi. Per lo spagnolo si tratterebbe di un tasso elevato di testosterone, per gli italiani di assunzione di salbitamolo.
Per lo spagnolo, che pare in passato abbia già avuto valori controversi del rapporto testosterone naturale/epitestosterone, si tratta di identificare l'eventuale assunzione di testosterone sintetico. Gli italiani, invece, sarebbero in possesso di ceertificato medico che dimostra una patologia asmatica ma almeno in un caso la percentuale di salbutamolo sarebbe eccessiva anche in presenza di una terapia
astmaquote:Op woensdag 13 juni 2007 12:19 schreef Bartoli het volgende:
ze hebben wel medische attesten, althans die italianen (attest voor astma)
Adieu Lefebvrequote:Er zit geen toekomst meer in de wielercarrière van Maxime Lefebvre. De 34-jarige Fransman werd levenslang geschorst, nadat hij op 29 december voor een tweede dopingincident zorgde.
Van de prik:quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:03 schreef Ereinion het volgende:
Vanmiddag is het dan zover, 4 uur, live, op de kampingzender: Veenendaal-Veenendaal. Uhh, ik bedoel deDutch Food Valley Classic
![]()
dat was volgens mij in Igorre dat hij de controle gemist hadquote:Op woensdag 13 juni 2007 13:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Nu je zegt veldrijder. Volgens mij mocht hij eind 2006 weer rijden, echter toen is hij na een wedstrijd niet langs de controle gegaan. Volgens de Fransman zelf wist hij niet dat hij een plasje in moest leveren bij de bewuste wedstrijd.
quote:
quote:nessuno di alta classifica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |