Nee dat vind ik ook niet, en daarom zou ik ook een hotel gaan slapenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar ik vind ook niet dat je het echt kan maken om als stelletje lepeltje lepeltje te gaan liggen. Ik sliep laatst in een hostel in Berlijn was een stelletje dat op doorreis was vanuit parijs naar Moskou, sliepen gewoon beide in hun eigen bed dan heb ik er geen probleem mee!
[tegen die mensen die hostels niets vinden]
En als je rond tourt kun je volgens mij het echt niet betalen hoor, iedere nacht in een hotel. Of is jullie vakantie meer van het soort appartementje huren in Salou en daar je naar de tering drinken?![]()
last minute dus, prima te doen! Alleen of?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Goover het volgende:
De bedoeling is dat ik van 23 t/m 30 juni op vakantie ga, alleen nog niets geboekt...
Word dit keer een vliegvakantie naar Griekenland ofzo
Met een vriend samen, maar het is last minute geworden omdat hij zijn vrije dagen nog niet geregeld heeftquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
last minute dus, prima te doen! Alleen of?
Wij proberen ook last minute te boeken, waarheen geen idee. Zien we dan wel!
Griekenland is echtquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:51 schreef Goover het volgende:
De bedoeling is dat ik van 23 t/m 30 juni op vakantie ga, alleen nog niets geboekt...
Word dit keer een vliegvakantie naar Griekenland ofzo
Wat willen jullie dan, beetje rond touren en Griekenland gaan verkennen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Met een vriend samen, maar het is last minute geworden omdat hij zijn vrije dagen nog niet geregeld heeft
Nee, een wat duurder hotel/apartement waar de faciliteiten prima zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar ik vind ook niet dat je het echt kan maken om als stelletje lepeltje lepeltje te gaan liggen. Ik sliep laatst in een hostel in Berlijn was een stelletje dat op doorreis was vanuit parijs naar Moskou, sliepen gewoon beide in hun eigen bed dan heb ik er geen probleem mee!
[tegen die mensen die hostels niets vinden]
En als je rond tourt kun je volgens mij het echt niet betalen hoor, iedere nacht in een hotel. Of is jullie vakantie meer van het soort appartementje huren in Salou en daar je naar de tering drinken?![]()
Ja ik wil, als ik überhaupt nog op vakantie ga, ook een last minute boeken. Hebben jullie je al enigszins georienteerd verder met reisorganisaties enzo? Ik heb nog nooit een last minute geboekt maar ik wil graag naar Siciliequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
last minute dus, prima te doen! Alleen of?
Wij proberen ook last minute te boeken, waarheen geen idee. Zien we dan wel!
Er zijn mensen die zien een vakantie als iedere dag keihard zuipen en er zijn mensen die iets willen zien en doen in hun vakantiequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:52 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook niet, en daarom zou ik ook een hotel gaan slapen![]()
Ik slaap liever in het lelijkste hostel met gezellige backbackers dan in een luxe appartement in salau tussen de alcoholvergiftigde feestbeesten![]()
Ieder zijn ding he, maar idd, als je lekker op doorreis bent ga je toch niet elke keer in een hotel slapen. Hangt ook een beetje van de persoon af denk ik...
Zolang je maar niet met Onur Air of andere gare maatschappijen gaat is het goed.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik wil, als ik überhaupt nog op vakantie ga, ook een last minute boeken. Hebben jullie je al enigszins georienteerd verder met reisorganisaties enzo? Ik heb nog nooit een last minute geboekt maar ik wil graag naar Sicilie![]()
Neej, helemaal niks qua oriëntatie. Waar of waarheen ook geen ideequote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:55 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja ik wil, als ik überhaupt nog op vakantie ga, ook een last minute boeken. Hebben jullie je al enigszins georienteerd verder met reisorganisaties enzo? Ik heb nog nooit een last minute geboekt maar ik wil graag naar Sicilie![]()
En of je met vrienden of je partner gaat is ook een verschilquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zien een vakantie als iedere dag keihard zuipen en er zijn mensen die iets willen zien en doen in hun vakantie![]()
K heb nog geen partners dus k heb weinig keusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En of je met vrienden of je partner gaat is ook een verschil
Wow 3 dagen van tevoren, dat is cool!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, helemaal niks qua oriëntatie. Waar of waarheen ook geen idee!
Wij vorig jaar ook last minute, naar Alanya, 3 dagen vantevoren geboekt!
Zal vast wel iets te vinden zijn voor 2 personen! Hoef je niet bang voor te zijn![]()
lekker weer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:54 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat willen jullie dan, beetje rond touren en Griekenland gaan verkennen?
Lekker weer![]()
gelukkig heb je FOK! nogquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik wil gewoon dood, stomme stage.
Gelukkig welquote:
een dood verwensing naar je zelf.. daar staat toch geen ban opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef BabblingBrook het volgende:
Wow, dat is heftig! Deel je leedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:12 schreef BabblingBrook het volgende:
Gooit het in de groep... Het helpt.. ik zit hier al 195 topics langquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |