Naja probleem. Je hebt betaald.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wil je net zien.. heb je straks een beveiliger die sneller loopt als jij.. dan heb je wel een probleem..![]()
Zal je nog eens helpenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een vragende zin kun je noooooooit met een vragend antwoord beantwoorden..:!![]()
Ik zou me toch neit echt op mijn gemak voelen denk ik... Vind het zo beschamend als ze denken dat je wat hebt gepikt, ik had dat ook een keer, ging er nog iets af wat ik bij een andere winkel had gekocht, lekker is dat!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wil je net zien.. heb je straks een beveiliger die sneller loopt als jij.. dan heb je wel een probleem..![]()
Volgende keer laat ik je gewoon op dat bankje slapen! loop ik gewoon weg ofzo!quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Ik heb een kamer gevonden!Woei!
Leuk voor na m'n stage..
Feliquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Leuk voor na m'n stage..
ja, hoera!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Leuk voor na m'n stage..
Relaxed!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Leuk voor na m'n stage..
Lekker hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Leuk voor na m'n stage..
Goedemorgenquote:
Bingo!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow en Leinonlein, snelhechter is dat niet zo'n ding met een hoes erom heen? ik wil alleen de naam weten van die metalen houder...
Ik sta er niet bij gelukkigquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
De dagcijfers zijn er.. ik zal ze posten![]()
Je staat gedeelte eerste.. met Bootjequote:
Snelhechterquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ow en Leinonlein, snelhechter is dat niet zo'n ding met een hoes erom heen? ik wil alleen de naam weten van die metalen houder...
Vast geen metalen houder...!quote:
Tof, hoe, wat, waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Janetje het volgende:
Leuk voor na m'n stage..
Neej, sorry. Slecht hequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vast geen metalen houder...!![]()
jemig jongens... in Duits is het een Schnellheftner ohne hulle (of zo iets...) Jullie werken in een nederlands kantoor en weten het ook al niet...?
Snelhechter zonder omslag dan? Wtf, waarom moet je zoiets weten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vast geen metalen houder...!![]()
jemig jongens... in Duits is het een Schnellheftner ohne hulle (of zo iets...) Jullie werken in een nederlands kantoor en weten het ook al niet...?
Welneequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je staat gedeelte eerste.. met Bootje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |