abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63673976
Leeghalen van de tassen van de tegenstander...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63674069
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:01 schreef methodmich het volgende:
Leeghalen van de tassen van de tegenstander...
Dat is wel een klote streek maar dat kon ik nou niet uit dit stuk opmaken.
pi_63700355
Tja... De trainer had het gemerkt en naar het bestuur gebeld. Die hebben vervolgens de sterke arm op de bus afgestuurd. Gisteren ging bij ons de grap dat de A1 van Leonidas blijkbaar minder goed verzorgd wordt door de club dan de zondag 1. Want die pakken wel wat centen. Er waren zelfs spelers die dachten dat Leonidas 1 was opgepakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_63730298
Een vervolg hierop:
quote:
KNVB zet Leonidas A1 stil voor komend weekeinde

woensdag, 03 december 2008 17:05 R.Feenstra

De KNVB heeft naar aanleiding van de gebeurtenissen bij het A1-elftal van Leonidas besloten het elftal dit weekend niet in actie te laten komen. De gehele ploeg is geschorst. Leonidas A1 kwam afgelopen weekeinde in het nieuws toen er tassen van het complex van RKAVV werden ontvreemd. Die tassen werden later door de politie teruggevonden in de bus waarmee Leonidas op pad was. Inmiddels is een groot deel van de ploeg weer vrij.
En een reactie van de club in AD / RD:
quote:
Een inktzwarte dag

Door FOLKERT VAN DER KROL

ROTTERDAM - Leonidas beleefde inktzwarte dagen. Het hele A1-elftal bracht twee nachten in de cel door vanwege de diefstal van vier sporttassen bij RKAVV en kwam pas gisteren weer op vrije voeten. Coördinator Ed Schot van de A-jeugd doet het verhaal uit de doeken.

,,Wij hebben een onwijs goede jeugdopleiding,’’ begint hij. ,,De A1 staat met 33 punten uit 11 duels stijf bovenaan in de landelijke derde divisie. Die jongens gedragen zich in het veld ook goed. Daar doen we ook alles aan. Als ze twee keer het k-woord roepen, krijgen ze van ons een alternatieve straf. Moeten ze bijvoorbeeld vuilnisbakken legen of schoonmaken. En we houden rapporten bij over hoe ze zich gedragen. Maar door drie van die rotapen wordt nu een heel elftal in een zwart daglicht gesteld.’’

Het incident doet zich voor na afloop van het met 1-3 gewonnen duel met RKAVV. ,,Trainer John Hoeks zag achter onze spelersbus kledingstukken liggen die hij opraapte en bij het clubgebouw neerlegde,’’ vertelt Schot. ,,Toen hij na vertrek van de bus weer wat zag liggen, kreeg hij argwaan en belde hij de chauffeur om de bus langs de kant te zetten. Bij het tankstation langs de A13 gooide een van de spelers een tas aan de achterkant uit de bus.’’

,,De trainer verzocht de jongens hun tassen te openen, maar dat weigerden ze. Ze dachten waarschijnlijk dat het allemaal wel met een sisser zou aflopen. Daarop heeft Hoeks met het bestuur overlegd en is besloten de politie in te schakelen. Die kwam met zeven bussen en liet de spelers weten dat het een ernstige situatie was. Een jongen die als supporter was meegereisd en niet eens lid is van de club verziekte de hele boel met zijn grote mond. Omdat niemand de namen van de daders wilde noemen, werden ze allemaal aangehouden.’’

De spelers brachten de nacht van zaterdag op zondag in politiecellen in Delft, Den Haag en Voorburg door en omdat de daders een dag later nog niet bekend waren, moesten ze nog een extra dag en nacht blijven.

Schot mocht in de tussentijd van de politie individueel met de spelers praten. ,,Ik heb ze onder druk gezet. Dat hun ouders zich zorgen maakten, dat we hun school zouden inlichten en dat ze bij een veroordeling in de toekomst problemen zouden krijgen met het zoeken naar een baan en het afsluiten van een hypotheek. Maar de spelers wilden geen verrader zijn. Enkele spelers maakten zich niet druk, die verblikten of verbloosden niet. Maar er was er ook een die helemaal instortte en echt nazorg nodig heeft.’’

Schot kreeg de jongens een beetje aan het praten, hoewel ze geen namen noemden. Sommigen lieten wel doorschemeren in welke hoek de daders moesten worden gezocht. Namen kon hij de politie niet geven. Vandaar dat het hele elftal nu diefstal in vereniging ten laste wordt gelegd. De club heeft een advocaat in de arm genomen om de aangeklaagde spelers te verdedigen.

Wat rest is de verbazing bij bestuur, ouders en Schot over het harde politie-optreden en de massale media-aandacht. ,,Wie had nou verwacht dat de diefstal van vier voetbaltassen die weinig waarde hebben zo zou escaleren,’’ vraagt Schot zich af. ,,Door die paar raddraaiers wordt een hele vereniging door het slijk gehaald. Het waren heel zwarte dagen voor Leonidas.’’

Toch wil Schot de A1 zaterdag gewoon laten spelen. ,,We verwijten alleen de daders iets. Dit elftal moet gewoon kampioen worden.’’
Verder nog uit de categorie opvallend: De speler van Zwarte Pijl die dit weekend ging schieten op het veld - met een pistool ipv een bal - heeft zich gemeld bij de politie:
quote:
Schutter Zwarte Pijl meldt zich op politiebureau

woensdag, 03 december 2008 17:07 R.Feenstra

De schutter van bij het duel tussen Kocatepe 5 en Zwarte Pijl heeft zich op het politiebureau gemeld. De schutter, die zich ergerde aan een overtreding op een medespeler, vuurde met een luchtdrukpistool in de lucht. Na het lossen van het schot koos de speler van Zwarte Pijl het hazenpad. Maandag arresteerde de politie al een 25-jarige Schiedammer wegens betrokkenheid bij het incident.
www.thuisuiteten.nl
pi_63914383
Ook apart, Schelluinen - Xerxes DZB werd onlangs gestaakt wegens een massale vechtpartij. Waarbij de KNVB dus blijkbaar een speler van een compleet andere club, namelijk Swift Boys, heeft getraceerd en voor tien duels heeft geschorst... Hij was toeschouwer...
quote:
Schorsingen treffen XerxesDZB; Ook Kai Fens (Swift Boys) geschorst door onregelmatigheden XerxesDZB – Schelluinen

dinsdag, 09 december 2008 16:53 R.Feenstra

Kai Fens (Swift Boys), die tijdens de wedstrijd tussen Schelluinen en XerxesDZB aanwezig was, heeft van de KNVB een schorsing van tien wedstrijden gekregen. Fens bemoeide zich met de onregelmatigheden. Ook Nick van Velzen en Jordy Smit kregen een uitsluiting van tien wedstrijden. Schelluinen-speler ’N Dona kreeg zes wedstrijden schorsing. XerxesDZB werd tevens voorwaardelijk uit de competitie genomen. Het duel, dat nog 39 minuten duurde, wordt op 20 december uitgespeeld.
Reactie van Fens:
quote:
Kai Fens: 'Ik ga zeker in beroep tegen mijn straf'

woensdag, 10 december 2008 15:16 Michel Feenstra

Swift Boys-speler Kai Fens kreeg naar aanleiding van de gestaakte wedstrijd tussen XerxesDZB (za) tegen Schelluinen tien wedstrijden schorsing opgelegd. Fens was als toeschouwer bij deze wedstrijd aanwezig maar betrad het veld toen er ongeregeldheden plaatsvonden. „Het begon op het veld toen een speler van Schelluinen begon te slaan. Ik bleef toen nog netjes achter de afrastering. Twee vrienden van mij gingen het wel sussen toen er meer mensen begonnen met het duw- en trekwerk. Toen ik zag dat er een jongen naast mij op een vriend van me afliep, ben ik inderdaad het veld opgegaan. Dit was misschien fout maar ik heb niet geslagen.''

Tien wedstrijden is dus ook veel teveel volgens Fens. „Ik weet heus wel dat de KNVB tegenwoordig zwaar straft als er wordt geslagen. Dit bedacht ik me al langs de lijn en dus bleef ik ook staan. Hierna wilde ik het gewoon sussen. Ik heb al contact gehad met een advocate maar ik wacht nog even de brief af van de KNVB. Het rare is ook dat de scheidsrechter allang binnen zat toen het allemaal gebeurde. Mijn naam is dus bij de KNVB gekomen door anderen. Ik ga daarom ook zeker in beroep,'' sloot Fens af.
www.voetbalrotterdam.nl
www.thuisuiteten.nl
pi_63947596
Voedselbank actie op RTL: Willem II geeft 7500,-, PSV 2500,-. Je kunt wel zien met welke club het wel goed gaat.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63947778
Ajax geeft 5000 en alle spelers worden donateur
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63947850
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef _Mike_ het volgende:
Zijn Kennedy en Rommedahl toch nog ergens goed voor.
En die hebben al zat ervaring met de bank.
pi_63948076
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef _Mike_ het volgende:
Hah, dat is kut voor Huntelaar. Die speelt nu nog officieel voor Ajax. Kost hem toch weer 12 euro per jaar!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63948086
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:52 schreef methodmich het volgende:
Een vervolg hierop:
[..]

En een reactie van de club in AD / RD:
[..]

Verder nog uit de categorie opvallend: De speler van Zwarte Pijl die dit weekend ging schieten op het veld - met een pistool ipv een bal - heeft zich gemeld bij de politie:
[..]
Als dat bij mijn team gebeurde _!
Ik zou het stiekem best grappig vinden.

Maar gelukkig steelt ons team nooit.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63961583
quote:
Top 20: de grootste verraders in de voetballerij

Ronaldo zorgde deze week voor reuring. Maandenlang revalideerde de 32-jarige spits kosteloos bij Flamengo, maar zijn comeback maakt hij in 2009 in het shirt van Corinthians. Tenminste, als Ronaldo niet wordt getroffen door voodoo of een andere vorm van zwarte magie. Fans van Flamengo hebben meer dan één banvloek over de voormalige PSV’er uitgeroepen.

Naar aanleiding van Ronaldo’s clubkeuze stelde de krant Marca een top twintig samen van ‘grootste verraders in de voetbalhistorie.’ Luis Figo is de grootste ‘judas’: in 2000 switchte hij van FC Barcelona naar Real Madrid, als eerste van een stoet ‘buitenaardsen.’ Het podium bestaat verder uit Roberto Baggio (van Fiorentina naar Juventus in 1990) en Oscar Ruggeri (van Boca naar River Plate in 1985).

Johan Cruijff is op plek zeven de enige Nederlander. El Salvador vertrok in 1983 in onmin bij Ajax en werd met open armen ontvangen door Feyenoord. Met Cruijff pakte de ‘Stadionclub’ de dubbel in 1984.

Marca’s top-20 verraders in de voetballerij:
1. Luis Figo (van FC Barcelona naar Real Madrid)
2. Roberto Baggio (van Fiorentina naar Juventus)
3. Oscar Ruggeri (van Boca naar River Plate)
4. Sol Campbell (van Tottenham Hotspur naar Arsenal)
5. Gabriel Batistuta (van River Plate naar Boca)
6. Romario (van Flamengo via Vasco naar Fluminense)
7. Johan Cruijff (van Ajax naar Feyenoord)
8. Claudio Caniggia (van River Plate naar Boca)
9. Hugo Sanchez (van Atlético naar Real Madrid)
10. Mo Johnston (van Celtic via Nantes naar Glasgow Rangers)
11. Marco Tardelli (van Juventus naar Internazionale)
12. Luis Enrique (van Real Madrid naar FC Barcelona)
13. Niko Kranjcar (van Dinamo Zagreb naar Hajduk Split)
14. Paul Ince (van West Ham naar Manchester United)
15. Michael Laudrup (van FC Barcelona naar Real Madrid)
16. Aldo Serena (van Torino naar Juventus)
17. Caceres (van River Plate naar Boca)
18. Denis Law (van Manchester United naar Manchester City)
19. Bernd Schuster (van FC Barcelona naar Real Madrid)
20. Gatti (van River Plate naar Boca)

sportweek
Figo
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:52:50 #137
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63961713
Alan Smith van Leeds --> Manchester United had er ook nog wel in kunnen staan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63961728
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_63961847
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63962011
Campbell
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63964332
Wordt Baggio ook gezien als judas daar? Ik dacht dat ie tegen zn zin was verkocht.
pi_63968567
quote:
Maksim Pasjajev is overleden na een zwaar auto-ongeluk. De verdediger van Dnjepr Dnjepropetrovsk stond te boek als groot talent en was jeugdinternational van Oekraïne.

Pasjajev verloor donderdag de macht over het stuur van zijn auto terwijl het wegdek glad was. Bij het ongeluk liep hij een zware hoofdwond op, die hem vrijdag uiteindelijk noodlottig werd.

De twintigjarige Pasjajev was dit seizoen uitgegroeid tot een vaste waarde bij Dnjepr, hij begon alle zeventien competitieduels in de basis. Hij was aanvoerder van Oekraïne Onder-21 en zou zelfs op het punt hebben gestaan van een debuut in de echte nationale ploeg.

'Voor mij is het een enorm verlies, zowel persoonlijk als sportief', reageerde Pavlo Jakovenko, de bondscoach van Oekraïne Onder-21 via de website van de UEFA. 'Max was een eerlijk en betrouwbaar persoon zowel binnen als buiten de lijnen. Hij was een ware prof en hield de ploeg bijeen. Hij was niet voor niets door zijn ploeggenoten gekozen tot aanvoerder.'
Striving to be more than average.
pi_63984137
Is ook een apart topic voor geopend; Aanvoerder Jong Oekraïne verongelukt
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63984169
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Figo
Wat mij betreft staat Ronaldo met stip op één. Voor Barça én Real gespeeld en ook nog voor Inter én Milan gespeeld.
pi_63984232
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:31 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wat mij betreft staat Ronaldo met stip op één. Voor Barça én Real gespeeld en ook nog voor Inter én Milan gespeeld.
En Flamengo en Corinthians dus.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63984392
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ronduit belachelijk dus dat hij niet op #1 staat. Maar ze zullen wel alleen rechtstreekse overgangen meetellen.
pi_63984561
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:46 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ronduit belachelijk dus dat hij niet op #1 staat. Maar ze zullen wel alleen rechtstreekse overgangen meetellen.
Voor 19 van de 20 gaat het maar om enkele transfers. Alleen die snuggere die eerst voor Celtic en later voor Rangers speelde is dan een uitzondering. Anders heeft bijvoorbeeld Baggio ook nog eens voor AC Milan en Inter Milan gespeeld. Verder wel overdreven dat ie op 2 staat, volgens mij is hij helemaal niet zo gehaat

Luis Enrique werd bij corners bespuugd en bekogeld. Voor Campbell hangen de Judas spandoeken nu nog jaarlijks op White Hart Lane, zelfs ookal speelt hij niet meer bij Arsenal en begint hij bij Pompey een beetje tekort te komen. Bovendien ging die nog eens gratis de deur uit ook, dan naai je je club nog harder.

Figo vind ik toch wel terecht als nummer 1, Ronaldo heeft na Barcelona en Inter niet heel veel meer laten zien en stapte toch niet als sterspeler over naar de rivaal.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_63984638
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ronaldo heeft nooit voor Flamengo gespeeld.
pi_63984678
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:57 schreef DemonCleaner het volgende:
Figo vind ik toch wel terecht als nummer 1, Ronaldo heeft na Barcelona en Inter niet heel veel meer laten zien en stapte toch niet als sterspeler over naar de rivaal.
Bij Real Madrid scoorde Ronaldo anders aan de lopende band, hoor.
pi_63984788
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:04 schreef RayMania het volgende:

[..]

Bij Real Madrid scoorde Ronaldo anders aan de lopende band, hoor.
Hij scoorde er nog wel vrij veel ja, das waar, maar zo erg goed was hij niet meer. Niet vreemd natuurlijk gezien zijn blessures.

Denk dat het ook nog wel verschil maakt of een speler een beetje trouw lijkt aan zijn club. Figo heeft toch behoorlijk lang bij Barcelona gezeten. Ronaldo ging al vrij snel weg naar Inter, dat hij dan daarna weer een keer naar Real gaat lijkt mij dan als fan een minder grote schok. Verder is Ronaldo niet echt een vervelend mannetje, terwijl Figo natuurlijk heel makkelijk te haten is
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')