abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61039660
quote:
Beenhakker schorst zuipende Boruc

Bondscoach Leo Beenhakker heeft doelman Artur Boruc uit de Poolse selectie gezet. De sluitpost van Celtic heeft zich dusdanig misdragen dat Beenhakker hem voorlopig heeft geschorst.

Boruc heeft zich niet aan de regels
gehouden rond het oefenduel met Oekraïne van afgelopen week (1-0 verlies). Beenhakker verbood zijn spelers na afloop het hotel te verlaten, maar de goalie sloop toch door de achterdeur naar buiten.

De 28-jarige Boruc ging op stap met zijn ploeggenoten Dariusz Dudka en Radoslaw Majeski en consumeerde een stevige hoeveelheid alcohol met enkele Poolse voetbaljournalisten. Beenhakker heeft het drietal voor ongepaalde tijd geschorst.

Boruc is normaal gesproken de eerste doelman van Polen. Door zijn schorsing mist hij de WK-kwalificatieduels met Slovenië en San Marino op 6 en 10 september.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:46:36 #102
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_61047958
quote:
Ex-international Bodart gearresteerd
Gilbert Bodart, voormalig doelman van de Belgische nationale ploeg, zit in de cel. De 45-jarige Waal bekende vrijdagmiddag zijn betrokkenheid bij een overval.
Bodart werd donderdagavond opgepakt door de Belgische politie. De ex-keeper van Standard Luik, Girondins Bordeaux, Brescia en Ravenna zou hebben geholpen bij een overval op de Grotten van Han, waar hij sinds enkele weken werkte als verantwoordelijke voor de marketing.

Tijdens de overval overviel een man met een pruik en een pet op zijn hoofd de balie van de Grotten van Han, een toeristentrekpleister in de Ardennen. De werknemer en de directeur moesten onder bedreiging de inhoud van de kassa meegeven. Daarna sloeg de dader op de vlucht.

Bodart was niet de dief, maar verleende wel hand- en spandiensten om de overval te laten slagen. De ex-coach van Oostende heeft al een tijdje financiële problemen door gokschulden. In 2006 werd hij ook in verband gebracht met het gokschandaal rond de Chinese zakenman Zheyun Ye.
Bron: voetbalprimeur
pi_61242655
quote:
Heerenveen-spits Radoslaw Matusiak stopt als profvoetballer. De Poolse international, die onlangs kreeg te horen dat hij niet in de plannen van Trond Sollied voorkwam, hangt zijn kicksen aan de wilgen en zal een eigen bedrijf gaan opstarten. Dat meldde zijn vader in Poolse media. (Elf)
pi_61274095
pi_61309693
quote:
Tiago sluit Juve-preses op in WC maar blijft in Turijn

Ondanks een bizar toilet-incident hebben Juventus en Tiago Mendes besloten met elkaar door te gaan.

Tiago maakte zich al niet geliefd bij de clubleiding met zijn weigering aanbiedingen van andere clubs serieus te bekijken. De Portugees kon het niet verkroppen dat de club hem kwijt wilde. Uit woede sloot hij voorzitter Giovanni Cobolli Gigli op in het toilet.

'Het verhaal klopt', aldus Gigli. 'Het is jammer dat het naar buiten is gekomen. Ik had het in vertrouwen aan een vriend verteld. Maar dat terzijde, Alessandro del Piero kwam op mijn geklop af en bood aan de deur in de trappen.'

Gigli wees de hulp van de Juventus-aanvoerder gedecideerd van de hand. 'Ik vertelde hem dat hij beter iemand anders kon roepen aangezien hij niet geblesseerd moest raken voor de wedstrijd tegen Fiorentina.'

Tiago heeft clubs als Everton en AS Monaco afgewezen, omdat hij zich met Juventus wil laten zien in de Champions League. De Oude Dame wilde juist af van de Portugese international om zo middelen te genereren voor een aankoop. Ondanks het incident heeft Tiago zijn zin gekregen. Juventus heeft hem zeelfs opgenomen in de selectie voor de Champions League.
! !
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61309718
!!!
  vrijdag 5 september 2008 @ 16:03:21 #107
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_61404853
quote:
Lokeren eert verlamde doelman Zvonko Milojevic
In Lokeren zijn ze hun ex-doelman Zvonko Milojevic nog niet vergeten. Milojevic is verlamd na een ongeval en wordt gehuldigd voor de thuismatch tegen Westerlo op 13 september.

Na een zwaar verkeersongeval raakte de symphatieke doelman verlamd aan beide benen. Milojevic werkt nu aan zijn revalidatie in Servië.

Om de ex-doelman een hart onder de riem te steken, heeft Lokeren hem nu uitgenodigd voor een huldiging
.
pi_61412989
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 16:03 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

.
Mooi gebaar
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_61483074
quote:
Rolmaat handig gereedschap voor scheidsrechter

Een fluit en zijn kaarten lijken de voornaamste attributen voor een scheidsrechter. In Roemenië bleek dat een rolmaat geen overbodige luxe is voor een arbiter.

In de tweede divisie in Roemenië hadden Ceahlăul Piatra Neamţ en Delta Tulcea elkaar zaterdag vanaf drie uur 's middags moeten bestrijden. Beide ploegen waren al begonnen aan hun warming-up, terwijl ook de toeschouwers hun plaatsen hadden ingenomen. Maar geduld was nodig.

Het arbitrale trio had namelijk in de gaten gekregen dat de strafschoppenstippen niet op de juiste plaats lagen. Na het nodige gehannes met een rolmaat en slepen met kalk was het nog niet klaar. Want ook de hoogte van de doelen bleek niet op orde te zijn.

Pas nadat de terreinknechten een laag gras hadden weggeschept om de benodigde afstand tussen lat en grond te krijgen kon de wedstrijd beginnen. Thuisploeg Delta Tulcea won met 1-0.
Tja .
pi_61780707
quote:
Voetballer die piemel laat zien geschorst

De Duitse voetbalbond heeft een amateurvoetballer voor tien wedstrijden geschorst wegens het tonen van zijn geslachtsdeel. Sezgin Ozhan, speler bij amateurclub Ruhrort/Laar, vond het een lollig idee om tijdens de persvoorstelling van de ploeg, waarbij een officiële elftalfoto werd gemaakt, zijn piemel even uit de voetbalbroek te laten floepen.

De Duitse voetbalbond kan er niet mee lachen en legde hem de schorsing op. Zijn eigen ploeg gaf hem bovendien een geldboete.

Op de website van de club staat inmiddels een officiële verontschuldiging van Ozhan: "Ik wens mijn oprechte excuses uit te drukken voor mijn gedrag tijdens de voorbereiding van de ploegfoto.'' Op een nieuwe teamfoto houdt Ozhan keurig zijn zaakje binnen boord.

pi_61780734
Hehe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61780770
pi_62265634
quote:
Vogelzang nieuwe voorzitter ECV
**Peter Vogelzang is tot voorzitter van
de Eredivisie CV,de koepelorganisatie
van alle clubs in de eredivisie van het
betaald voetbal,gekozen.

De 63-jarige Vogelzang is de opvolger
van Michael van Praag,die eind augustus
de in april overleden Jeu Sprengers
opvolgde als voorzitter van de KNVB.

Vogelzang,de voormalig korpschef van de
regiopolitie Utrecht,vormde in 2004 met
Joop Alberda en Marcel Sturkenboom bij
de Olympische Spelen in Athene het Team
de Mission.Verder maakte hij deel uit
van diverse commissie van de KNVB en
blijft hij lid van de Raad van Toezicht
van de voetbalbond.Vogelzang was vorig
jaar bij Feyenoord interim-manager.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62309667
quote:
Gullit gaat scouten voor AC Milan

AC Milan heeft Ruud Gullit aangesteld als scout. De Nederlander zal zich voor de Italianen gaan richten op spelers uit Noord-Europa. Eerder dit jaar werd de oud-aanvaller nog ontslagen bij Los Angeles Galaxy.

Gullit is een goede vriend van Carlo Ancelotti, de coach van Milan. De twee speelden in de gouden jaren van de Italiaanse topclub ook samen.

Tussen 1987 en 1995 speelde Gullit voor AC Milan. Na zijn loopbaan als speler was hij trainer bij Chelsea, Newcastle United, Jong Oranje, Feyenoord en Los Angeles Galaxy.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 16:01:52 #115
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_62310048
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 15:40 schreef -J-D- het volgende:

[..]
Goh, ben benieuwd met wat voor namen hij aan komt zetten daar. Gibbs, Ostlund? De Graaf?
pi_62310225
Jaap Stam gaat scouten voor Manchester United in Zuid-Amerika, voornamelijk in Brazilie op zoek naar jonge jochies.
pi_62310324
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 16:11 schreef Radegast het volgende:
Jaap Stam gaat scouten voor Manchester United in Zuid-Amerika, voornamelijk in Brazilie op zoek naar jonge jochies.
Dat klinkt fout
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_62802701
quote:
Gepasseerde voetballer pleegt zelfmoord

ATHENE - Een Griekse voetballer heeft zelfmoord gepleegd nadat hij was gepasseerd voor het thuisduel tegen de Griekse kampioen Olympiakos Piraeus.

De 25-jarige middenvelder van Diagoras Rhodos, dat uitkomt in de derde divisie, sprong van een twaalf meter hoge klif.

Volgens de politie had Yiannis Koskiniatis een briefje achtergelaten op de top van de klif met als tekst: "Het is onrechtvaardig dat ik niet geslecteerd ben. Ik kan het niet meer aan."

Koskiniatis kwam 61 keer uit voor Diagoras, maar stond het hele seizoen al langs de kant nadat hij was geopereerd aan zijn linkerbeen.

Telegraaf
Pffff, wat een zakkenwasser..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_63325011
Triest nieuws...
quote:
Ambachtse scheidsrechter bewusteloos geslagen

Ook Ambachter Olaf Maalman (33) heeft zondag kennisgemaakt met de zwarte kanten van het scheidsrechtersvak. Tijdens de wedstrijd Real Lunet - Boxtel (4G) in Vught werd hij bewusteloos geslagen door een 24-jarige inwoner van Rosmalen, voetballer van de thuisclub. Het verhaal van Olaf Maalman:

ANDRÉ VALK

HENDRIK-IDO-AMBACHT

,,Het gebeurde in de 87ste minuut bij een 4-4 stand in een tot dan leuke wedstrijd. Het was wel pittig, maar zeker niet gemeen. Bij een botsing moest een jongen behandeld worden. Terwijl hij op de grond lag, maakte hij zijn tegenstander voor iets uit, dat ik hier niet zal herhalen. Ik vertelde hem dat ik dat niet meer wilde horen. Hij zei nog ’sorry’, maar nadat hij was opgestaan herhaalde hij dit scheldwoord richting de speler van Boxtel. Ik wilde hem toen alsnog geel geven, maar daar kwam ik niet meer aan toe. Voordat ik het wist had ik een eerste klap te pakken, net onder mijn slaap. In een reactie stapte ik nog net opzij. Bij de tweede klap ging ik echter meteen neer. Ik ben drie, vier minuten helemaal weg geweest.’’

,,Dat die jongen door zijn eigen spelers is ontzet, zich losrukte en met zijn voetbalkleren nog aan in zijn auto is gesprongen, heb ik alleen van horen zeggen. Toen ik weer bijkwam ben ik eerst nog even op het veld blijven zitten, dat werd me ook geadviseerd. Daarna ben ik door de verzorgers naar de kleedkamer begeleid. De politie was al gebeld en die waren snel ter plekke. Ik heb een minuut of twintig in de kleedkamer gezeten. Het was niet zozeer de klap, maar vooral de schrik waarvan ik moest bekomen. Je ziet het totaal niet aankomen.’’

,,De club Real Lunet heeft de speler meteen geroyeerd, waar ik bij stond hebben ze hem uitgeschreven. Ik ben vervolgens in Boxtel aangifte gaan doen bij de politie. Die jongen heeft zich ’s avonds zelf op het bureau gemeld, nadat agenten hem thuis niet aantroffen. Hij zei dat hij veel spijt had en graag het gesprek met mij zou aangaan. Nou, ik dacht het dus niet. Dat had hij moeten doen, voordat hij mij die klappen verkocht. De zaak ligt nu in handen van de KNVB. Ik heb de maatstaven van de bond er op nageslagen: als er geen blijvend letsel is, staat er een schorsing van 24 maanden voor. Zelf vind ik dat hij nooit meer op een voetbalveld mag komen. Ik heb nog geluk gehad dat ik meteen plat ging, anders had ik nog meer klappen gekregen. En wie weet wat dan de gevolgen waren geweest. Nu heb ik ’slechts’ last van mijn nek, een dikke kaak en een gekneusde wang. De clubs treffen geen blaam, het was puur een eenmans-actie.’’

,,Er is mij al veel gevraagd of ik blijf fluiten. Ik heb er even aan gedacht om te kappen, ik heb tenslotte ook nog een vrouw thuis. Maar ik ben een voetbaldier en ik vind het machtig om te doen. En ik laat mijn plezier niet door één idioot vergallen, dat zijn ook de woorden van mijn vrouw. Dus sta ik er zondag bij SVC - Boeimeer in Standdaarbuiten. En half december komt die jongen voor de rechter in Den Bosch. Daar ga ik heen: niet om met hem te praten, maar ik wil wel iets zeggen.’’
Uit De Dordtenaar
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 18 november 2008 @ 19:42:31 #120
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63325115
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 08:52 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Pffff, wat een zakkenwasser..
oud nieuws
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_63330357
quote:
Lange schorsing voor afpakken 'geel'

AMSTERDAM - Andre Luis, voetballer bij het Braziliaanse Botafogo, is voor zes duels geschorst voor een opvallend vergrijp. Luis was het niet eens met zijn gele kaart en liet dat duidelijk blijken door de prent uit de hand van de arbiter te trekken. De scheidsrechter toonde de verdediger daarop onmiddellijk de rode kaart.
pi_63330461
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:39 schreef methodmich het volgende:
Triest nieuws...
[..]

Uit De Dordtenaar
Hmm ben benieuwd wie het was.
Wat een stumper zeg
pi_63363399
quote:
Supporter tot de dood ons scheidt

BERLIJN - Wie? Een supporter van het Engelse nationale elftal in Berlijn.

Wat? De man, gefotografeerd op het vliegveld, zit volledig onder de tattoos van zijn club Leeds United en zijn vaderland.

Waarom? De fan - tevens een fervent aanhanger van Leeds United - reist met de Britten mee naar Duitsland voor een altijd beladen oefenwedstrijd tegen Die Mannschaft.

AD
pi_63673875
Lekker dan, zo'n elftal....
quote:
Leonidas A1 geheel opgepakt

maandag, 01 december 2008 01:32 VoetbalRotterdam Webkrant

LEIDSCHENDAM - Het volledige A1-elftal van de voetbalvereniging Leonidas is opgepakt. Op de terugweg van het duel met RKAVV werd de bus van de vereniging, waarin de spelers werden vervoerd, aangehouden. Vijftien spelers van de A-junioren, die in de derde divisie landelijk aan kop gaan, hebben zowel de nacht als de zondag op het politiebureau doorgebracht.
Zie ook o.a. www.voetbalrotterdam.nl
www.thuisuiteten.nl
pi_63673937
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:56 schreef methodmich het volgende:
Lekker dan, zo'n elftal....
[..]

Zie ook o.a. www.voetbalrotterdam.nl
Ik vind het vooral een slecht geschreven stuk.
Staat niet eens waarvan ze verdacht worden.
pi_63673976
Leeghalen van de tassen van de tegenstander...
www.thuisuiteten.nl
pi_63674069
quote:
Op maandag 1 december 2008 18:01 schreef methodmich het volgende:
Leeghalen van de tassen van de tegenstander...
Dat is wel een klote streek maar dat kon ik nou niet uit dit stuk opmaken.
pi_63700355
Tja... De trainer had het gemerkt en naar het bestuur gebeld. Die hebben vervolgens de sterke arm op de bus afgestuurd. Gisteren ging bij ons de grap dat de A1 van Leonidas blijkbaar minder goed verzorgd wordt door de club dan de zondag 1. Want die pakken wel wat centen. Er waren zelfs spelers die dachten dat Leonidas 1 was opgepakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_63730298
Een vervolg hierop:
quote:
KNVB zet Leonidas A1 stil voor komend weekeinde

woensdag, 03 december 2008 17:05 R.Feenstra

De KNVB heeft naar aanleiding van de gebeurtenissen bij het A1-elftal van Leonidas besloten het elftal dit weekend niet in actie te laten komen. De gehele ploeg is geschorst. Leonidas A1 kwam afgelopen weekeinde in het nieuws toen er tassen van het complex van RKAVV werden ontvreemd. Die tassen werden later door de politie teruggevonden in de bus waarmee Leonidas op pad was. Inmiddels is een groot deel van de ploeg weer vrij.
En een reactie van de club in AD / RD:
quote:
Een inktzwarte dag

Door FOLKERT VAN DER KROL

ROTTERDAM - Leonidas beleefde inktzwarte dagen. Het hele A1-elftal bracht twee nachten in de cel door vanwege de diefstal van vier sporttassen bij RKAVV en kwam pas gisteren weer op vrije voeten. Coördinator Ed Schot van de A-jeugd doet het verhaal uit de doeken.

,,Wij hebben een onwijs goede jeugdopleiding,’’ begint hij. ,,De A1 staat met 33 punten uit 11 duels stijf bovenaan in de landelijke derde divisie. Die jongens gedragen zich in het veld ook goed. Daar doen we ook alles aan. Als ze twee keer het k-woord roepen, krijgen ze van ons een alternatieve straf. Moeten ze bijvoorbeeld vuilnisbakken legen of schoonmaken. En we houden rapporten bij over hoe ze zich gedragen. Maar door drie van die rotapen wordt nu een heel elftal in een zwart daglicht gesteld.’’

Het incident doet zich voor na afloop van het met 1-3 gewonnen duel met RKAVV. ,,Trainer John Hoeks zag achter onze spelersbus kledingstukken liggen die hij opraapte en bij het clubgebouw neerlegde,’’ vertelt Schot. ,,Toen hij na vertrek van de bus weer wat zag liggen, kreeg hij argwaan en belde hij de chauffeur om de bus langs de kant te zetten. Bij het tankstation langs de A13 gooide een van de spelers een tas aan de achterkant uit de bus.’’

,,De trainer verzocht de jongens hun tassen te openen, maar dat weigerden ze. Ze dachten waarschijnlijk dat het allemaal wel met een sisser zou aflopen. Daarop heeft Hoeks met het bestuur overlegd en is besloten de politie in te schakelen. Die kwam met zeven bussen en liet de spelers weten dat het een ernstige situatie was. Een jongen die als supporter was meegereisd en niet eens lid is van de club verziekte de hele boel met zijn grote mond. Omdat niemand de namen van de daders wilde noemen, werden ze allemaal aangehouden.’’

De spelers brachten de nacht van zaterdag op zondag in politiecellen in Delft, Den Haag en Voorburg door en omdat de daders een dag later nog niet bekend waren, moesten ze nog een extra dag en nacht blijven.

Schot mocht in de tussentijd van de politie individueel met de spelers praten. ,,Ik heb ze onder druk gezet. Dat hun ouders zich zorgen maakten, dat we hun school zouden inlichten en dat ze bij een veroordeling in de toekomst problemen zouden krijgen met het zoeken naar een baan en het afsluiten van een hypotheek. Maar de spelers wilden geen verrader zijn. Enkele spelers maakten zich niet druk, die verblikten of verbloosden niet. Maar er was er ook een die helemaal instortte en echt nazorg nodig heeft.’’

Schot kreeg de jongens een beetje aan het praten, hoewel ze geen namen noemden. Sommigen lieten wel doorschemeren in welke hoek de daders moesten worden gezocht. Namen kon hij de politie niet geven. Vandaar dat het hele elftal nu diefstal in vereniging ten laste wordt gelegd. De club heeft een advocaat in de arm genomen om de aangeklaagde spelers te verdedigen.

Wat rest is de verbazing bij bestuur, ouders en Schot over het harde politie-optreden en de massale media-aandacht. ,,Wie had nou verwacht dat de diefstal van vier voetbaltassen die weinig waarde hebben zo zou escaleren,’’ vraagt Schot zich af. ,,Door die paar raddraaiers wordt een hele vereniging door het slijk gehaald. Het waren heel zwarte dagen voor Leonidas.’’

Toch wil Schot de A1 zaterdag gewoon laten spelen. ,,We verwijten alleen de daders iets. Dit elftal moet gewoon kampioen worden.’’
Verder nog uit de categorie opvallend: De speler van Zwarte Pijl die dit weekend ging schieten op het veld - met een pistool ipv een bal - heeft zich gemeld bij de politie:
quote:
Schutter Zwarte Pijl meldt zich op politiebureau

woensdag, 03 december 2008 17:07 R.Feenstra

De schutter van bij het duel tussen Kocatepe 5 en Zwarte Pijl heeft zich op het politiebureau gemeld. De schutter, die zich ergerde aan een overtreding op een medespeler, vuurde met een luchtdrukpistool in de lucht. Na het lossen van het schot koos de speler van Zwarte Pijl het hazenpad. Maandag arresteerde de politie al een 25-jarige Schiedammer wegens betrokkenheid bij het incident.
www.thuisuiteten.nl
pi_63914383
Ook apart, Schelluinen - Xerxes DZB werd onlangs gestaakt wegens een massale vechtpartij. Waarbij de KNVB dus blijkbaar een speler van een compleet andere club, namelijk Swift Boys, heeft getraceerd en voor tien duels heeft geschorst... Hij was toeschouwer...
quote:
Schorsingen treffen XerxesDZB; Ook Kai Fens (Swift Boys) geschorst door onregelmatigheden XerxesDZB – Schelluinen

dinsdag, 09 december 2008 16:53 R.Feenstra

Kai Fens (Swift Boys), die tijdens de wedstrijd tussen Schelluinen en XerxesDZB aanwezig was, heeft van de KNVB een schorsing van tien wedstrijden gekregen. Fens bemoeide zich met de onregelmatigheden. Ook Nick van Velzen en Jordy Smit kregen een uitsluiting van tien wedstrijden. Schelluinen-speler ’N Dona kreeg zes wedstrijden schorsing. XerxesDZB werd tevens voorwaardelijk uit de competitie genomen. Het duel, dat nog 39 minuten duurde, wordt op 20 december uitgespeeld.
Reactie van Fens:
quote:
Kai Fens: 'Ik ga zeker in beroep tegen mijn straf'

woensdag, 10 december 2008 15:16 Michel Feenstra

Swift Boys-speler Kai Fens kreeg naar aanleiding van de gestaakte wedstrijd tussen XerxesDZB (za) tegen Schelluinen tien wedstrijden schorsing opgelegd. Fens was als toeschouwer bij deze wedstrijd aanwezig maar betrad het veld toen er ongeregeldheden plaatsvonden. „Het begon op het veld toen een speler van Schelluinen begon te slaan. Ik bleef toen nog netjes achter de afrastering. Twee vrienden van mij gingen het wel sussen toen er meer mensen begonnen met het duw- en trekwerk. Toen ik zag dat er een jongen naast mij op een vriend van me afliep, ben ik inderdaad het veld opgegaan. Dit was misschien fout maar ik heb niet geslagen.''

Tien wedstrijden is dus ook veel teveel volgens Fens. „Ik weet heus wel dat de KNVB tegenwoordig zwaar straft als er wordt geslagen. Dit bedacht ik me al langs de lijn en dus bleef ik ook staan. Hierna wilde ik het gewoon sussen. Ik heb al contact gehad met een advocate maar ik wacht nog even de brief af van de KNVB. Het rare is ook dat de scheidsrechter allang binnen zat toen het allemaal gebeurde. Mijn naam is dus bij de KNVB gekomen door anderen. Ik ga daarom ook zeker in beroep,'' sloot Fens af.
www.voetbalrotterdam.nl
www.thuisuiteten.nl
pi_63947596
Voedselbank actie op RTL: Willem II geeft 7500,-, PSV 2500,-. Je kunt wel zien met welke club het wel goed gaat.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_63947778
Ajax geeft 5000 en alle spelers worden donateur
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63947850
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef _Mike_ het volgende:
Zijn Kennedy en Rommedahl toch nog ergens goed voor.
En die hebben al zat ervaring met de bank.
pi_63948076
quote:
Op donderdag 11 december 2008 23:06 schreef _Mike_ het volgende:
Hah, dat is kut voor Huntelaar. Die speelt nu nog officieel voor Ajax. Kost hem toch weer 12 euro per jaar!
pi_63948086
quote:
Op woensdag 3 december 2008 17:52 schreef methodmich het volgende:
Een vervolg hierop:
[..]

En een reactie van de club in AD / RD:
[..]

Verder nog uit de categorie opvallend: De speler van Zwarte Pijl die dit weekend ging schieten op het veld - met een pistool ipv een bal - heeft zich gemeld bij de politie:
[..]
Als dat bij mijn team gebeurde _!
Ik zou het stiekem best grappig vinden.

Maar gelukkig steelt ons team nooit.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63961583
quote:
Top 20: de grootste verraders in de voetballerij

Ronaldo zorgde deze week voor reuring. Maandenlang revalideerde de 32-jarige spits kosteloos bij Flamengo, maar zijn comeback maakt hij in 2009 in het shirt van Corinthians. Tenminste, als Ronaldo niet wordt getroffen door voodoo of een andere vorm van zwarte magie. Fans van Flamengo hebben meer dan één banvloek over de voormalige PSV’er uitgeroepen.

Naar aanleiding van Ronaldo’s clubkeuze stelde de krant Marca een top twintig samen van ‘grootste verraders in de voetbalhistorie.’ Luis Figo is de grootste ‘judas’: in 2000 switchte hij van FC Barcelona naar Real Madrid, als eerste van een stoet ‘buitenaardsen.’ Het podium bestaat verder uit Roberto Baggio (van Fiorentina naar Juventus in 1990) en Oscar Ruggeri (van Boca naar River Plate in 1985).

Johan Cruijff is op plek zeven de enige Nederlander. El Salvador vertrok in 1983 in onmin bij Ajax en werd met open armen ontvangen door Feyenoord. Met Cruijff pakte de ‘Stadionclub’ de dubbel in 1984.

Marca’s top-20 verraders in de voetballerij:
1. Luis Figo (van FC Barcelona naar Real Madrid)
2. Roberto Baggio (van Fiorentina naar Juventus)
3. Oscar Ruggeri (van Boca naar River Plate)
4. Sol Campbell (van Tottenham Hotspur naar Arsenal)
5. Gabriel Batistuta (van River Plate naar Boca)
6. Romario (van Flamengo via Vasco naar Fluminense)
7. Johan Cruijff (van Ajax naar Feyenoord)
8. Claudio Caniggia (van River Plate naar Boca)
9. Hugo Sanchez (van Atlético naar Real Madrid)
10. Mo Johnston (van Celtic via Nantes naar Glasgow Rangers)
11. Marco Tardelli (van Juventus naar Internazionale)
12. Luis Enrique (van Real Madrid naar FC Barcelona)
13. Niko Kranjcar (van Dinamo Zagreb naar Hajduk Split)
14. Paul Ince (van West Ham naar Manchester United)
15. Michael Laudrup (van FC Barcelona naar Real Madrid)
16. Aldo Serena (van Torino naar Juventus)
17. Caceres (van River Plate naar Boca)
18. Denis Law (van Manchester United naar Manchester City)
19. Bernd Schuster (van FC Barcelona naar Real Madrid)
20. Gatti (van River Plate naar Boca)

sportweek
Figo
  vrijdag 12 december 2008 @ 14:52:50 #137
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63961713
Alan Smith van Leeds --> Manchester United had er ook nog wel in kunnen staan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_63961728
pi_63961847
pi_63962011
Campbell
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_63964332
Wordt Baggio ook gezien als judas daar? Ik dacht dat ie tegen zn zin was verkocht.
pi_63968567
quote:
Maksim Pasjajev is overleden na een zwaar auto-ongeluk. De verdediger van Dnjepr Dnjepropetrovsk stond te boek als groot talent en was jeugdinternational van Oekraïne.

Pasjajev verloor donderdag de macht over het stuur van zijn auto terwijl het wegdek glad was. Bij het ongeluk liep hij een zware hoofdwond op, die hem vrijdag uiteindelijk noodlottig werd.

De twintigjarige Pasjajev was dit seizoen uitgegroeid tot een vaste waarde bij Dnjepr, hij begon alle zeventien competitieduels in de basis. Hij was aanvoerder van Oekraïne Onder-21 en zou zelfs op het punt hebben gestaan van een debuut in de echte nationale ploeg.

'Voor mij is het een enorm verlies, zowel persoonlijk als sportief', reageerde Pavlo Jakovenko, de bondscoach van Oekraïne Onder-21 via de website van de UEFA. 'Max was een eerlijk en betrouwbaar persoon zowel binnen als buiten de lijnen. Hij was een ware prof en hield de ploeg bijeen. Hij was niet voor niets door zijn ploeggenoten gekozen tot aanvoerder.'
Striving to be more than average.
pi_63984137
Is ook een apart topic voor geopend; Aanvoerder Jong Oekraïne verongelukt
pi_63984169
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 14:46 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Figo
Wat mij betreft staat Ronaldo met stip op één. Voor Barça én Real gespeeld en ook nog voor Inter én Milan gespeeld.
pi_63984232
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:31 schreef RayMania het volgende:

[..]

Wat mij betreft staat Ronaldo met stip op één. Voor Barça én Real gespeeld en ook nog voor Inter én Milan gespeeld.
En Flamengo en Corinthians dus.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63984392
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ronduit belachelijk dus dat hij niet op #1 staat. Maar ze zullen wel alleen rechtstreekse overgangen meetellen.
pi_63984561
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:46 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ronduit belachelijk dus dat hij niet op #1 staat. Maar ze zullen wel alleen rechtstreekse overgangen meetellen.
Voor 19 van de 20 gaat het maar om enkele transfers. Alleen die snuggere die eerst voor Celtic en later voor Rangers speelde is dan een uitzondering. Anders heeft bijvoorbeeld Baggio ook nog eens voor AC Milan en Inter Milan gespeeld. Verder wel overdreven dat ie op 2 staat, volgens mij is hij helemaal niet zo gehaat

Luis Enrique werd bij corners bespuugd en bekogeld. Voor Campbell hangen de Judas spandoeken nu nog jaarlijks op White Hart Lane, zelfs ookal speelt hij niet meer bij Arsenal en begint hij bij Pompey een beetje tekort te komen. Bovendien ging die nog eens gratis de deur uit ook, dan naai je je club nog harder.

Figo vind ik toch wel terecht als nummer 1, Ronaldo heeft na Barcelona en Inter niet heel veel meer laten zien en stapte toch niet als sterspeler over naar de rivaal.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_63984638
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ronaldo heeft nooit voor Flamengo gespeeld.
pi_63984678
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 13:57 schreef DemonCleaner het volgende:
Figo vind ik toch wel terecht als nummer 1, Ronaldo heeft na Barcelona en Inter niet heel veel meer laten zien en stapte toch niet als sterspeler over naar de rivaal.
Bij Real Madrid scoorde Ronaldo anders aan de lopende band, hoor.
pi_63984788
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 14:04 schreef RayMania het volgende:

[..]

Bij Real Madrid scoorde Ronaldo anders aan de lopende band, hoor.
Hij scoorde er nog wel vrij veel ja, das waar, maar zo erg goed was hij niet meer. Niet vreemd natuurlijk gezien zijn blessures.

Denk dat het ook nog wel verschil maakt of een speler een beetje trouw lijkt aan zijn club. Figo heeft toch behoorlijk lang bij Barcelona gezeten. Ronaldo ging al vrij snel weg naar Inter, dat hij dan daarna weer een keer naar Real gaat lijkt mij dan als fan een minder grote schok. Verder is Ronaldo niet echt een vervelend mannetje, terwijl Figo natuurlijk heel makkelijk te haten is
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')