quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 07:35 schreef Fratz het volgende:wat een kansloze avond in Karazhan gister. onze tank suckte big time.
zat me ook constant te vragen of hij het wel goed deed -_-.
Bij ons ging het voor de verandering aan de start ook weer eens helemaal mis.
We zouden naar Gruul gaan om die eens een lesje te leren, "To slap the taste out of his mouth" als onze GM het zei
![]()
Maar er waren weer eens te weinig mensen online/gesigned.
Dus een noodraid gemaakt van de mensen die gesaved waren voor Karazhen. Groep A kon niet omdat ze geen tank hadden en ik had mazzel met groep B. De betere mensen waren gesaved en online. De groepsamenstelling was wel raar overigens. 1 druid, 2 paladins, 1 resto shaman, 1 enhanced shaman, 1 lock, 1 mage, 1 hunter, 1 rogue en 1 warrior. Maar het ging als een trein daar.
Eerste poging op de prince ging fout omdat we ingesloten werden door de Infernals
![]()
Tweede poging, landde er net op het allerlaatse moment een infernal op ons dak maar dat gaf niks. Prince was al op 1% dus NUKEN
![]()
----> T4 voor mij
![]()
Daarna door naar Illhoof, voor iedereen de eerste keer dat we daar waren. Eerste keer ff gekeken wat er gedaan moest worden, beetje de taktieken van wowwiki aangehouden, bij de tweede poging, boeken, potjes en voer gebruikt en hij ging neer
![]()
Zo, hebben we die ook weer bijgeschreven op het lijstje van firstkills.
Daarna nog ff de animal boss gedaan. De Lurker (spin). Die dropte een +121 healing mail belt zonder verdere stats