Zo'n opmerking getuigt zo van een enorme plaat voor de kop. Trek 100 willekeurige mensen van de straat en ik denk dat 95% het niet op Natasia zou kunnen. En dan zo'n opmerking makenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:27 schreef noekje het volgende:
Natasia begrijpt niet dat Huub het op Lieke kan.
[afbeelding]
Ton wel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo'n opmerking getuigt zo van een enorme plaat voor de kop. Trek 100 willekeurige mensen van de straat en ik denk dat 95% het niet op Natasia zou kunnen. En dan zo'n opmerking maken![]()
Natasia heeft gewoon geen macht over Lieke.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo'n opmerking getuigt zo van een enorme plaat voor de kop. Trek 100 willekeurige mensen van de straat en ik denk dat 95% het niet op Natasia zouden kunnen. En dan zo'n opmerking maken![]()
Ging jij in die hete zon liggen dan?...was er veel te benauwd voorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:30 schreef scanman01 het volgende:
Ligt er nou iemand onder de zonnebank terwijl we net een aardige serie flink zonnige dagen hebben gehad? Nou, zal wij aan mij liggen dan.
Reken erop dat het bij zo'n zwembad wel lekker is hoor. Maar nu onder de zonnebank komt op mij een beetje over als je tuin sproeien nadat het een week heeft geregend.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:31 schreef riri het volgende:
[..]
Ging jij in die hete zon liggen dan?...was er veel te benauwd voor
zo warm dat je het water niet uitkomt ja....enige wat dan verbrand zijn je schouders,de rest van je lichaam voortdurend onder water omdat als jer er even buiten bent alweer bijkans stiktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken erop dat het bij zo'n zwembad wel lekker is hoor.
''Gilles'' is weer bezig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
Jaap, uit het niets: "Klootzakken"
Japio is echt weer saai aan het worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
Jaap, uit het niets: "Klootzakken"
Ýep.. Tepelklemmen en een flinke vibrator, die red zich welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:43 schreef DrsH het volgende:
Natasja is haar klemmen kwijt zou ze tepelklemmen bedoelen??????
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:43 schreef DrsH het volgende:
Natasja is haar klemmen kwijt zou ze tepelklemmen bedoelen??????
Idd en 80% wel op Liekequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:28 schreef scanman01 het volgende:
Zo'n opmerking getuigt zo van een enorme plaat voor de kop. Trek 100 willekeurige mensen van de straat en ik denk dat 95% het niet op Natasia zou kunnen. En dan zo'n opmerking maken![]()
Zal er wel een graag huidkanker willen hebben ofzoquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Reken erop dat het bij zo'n zwembad wel lekker is hoor. Maar nu onder de zonnebank komt op mij een beetje over als je tuin sproeien nadat het een week heeft geregend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |