Klopt, ik luister naar stream 2.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Haunter het volgende:
Ben ik de enige die storend geluid heeft op stream 1?
Heb ik ook al een dag last van.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Haunter het volgende:
neeeeeeeequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef Haunter het volgende:
Hij legt de bal zo overduidelijk bij haar: "my way or the highway en stiekem hoop ik dat je de highway kiest, want eigenlijk walg ik van je. Maar je bent gewillig, je enige virtue."quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:10 schreef noekje het volgende:
Brian: laat het dan maar zien. Laat zien dat je mijn dame bent. Of je verbreekt de relatie
Amanda: dat wil ik niet
Brian: dat wil je niet?
Hij was z'n snorkel vergeten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:12 schreef beequeen het volgende:
Dimitri liep naar buiten om lucht te happen.![]()
Omdat Amanda enkel dit soort 'relaties' gewend is en een slechte relatie is beter dan geen relatie in haar visie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:13 schreef CoT het volgende:
Wat een lul is die rat toch ook
Waarom loopt Amanda niet gewoon weg
Is ze ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:15 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Je bent een stoeipoes dus how the fuck zou ik je dan vertrouwen?"
Klopt! Wel vind ik dat hij er dankbaar gebruik van maakt dat zij een stoeipoes is. Hij was er als de ratten bij toen Rogier haar dumpte. Toen vond hij het niet zo'n probleem namelijk. Hij wist wat voor vlees hij in de kuip had. Zelf doet hij geen flikker aan de relatie. Wijst haar continu af maar verwijt haar wel van alles.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:18 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is ze ook.
Moet je zien hoe ze er bij loopt.
Haar hele blote reet zie je met die jurk aan.
En dat dansen is alleen maar geile blikken.
En maar klagen dat ze blaasontsteking heeft.
Dat mens is gewoon vies.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:23 schreef FSR het volgende:
Amanda, doe ons een lol en laat je sandwitchen door de butlers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |