Korgis - Everbody's gotta learn sometimequote:Op maandag 18 juni 2007 13:36 schreef mcwops het volgende:
The Korgis - Rover's Return (met dat hondje)
http://www.youtube.com/watch?v=425xLpvy5cU
Miami Sound Machine - Dr. Beat (1983)quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef groningerstudent het volgende:
Gloria Estefan & Miami Sound Machine - Conga (1986)
Met die constante 6/8 - 7/8 overgangen! Lastig om goed in de maat mee te blijven!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:27 schreef livelink het volgende:
Stranglers - Golden Brown (1982)
Die vind ik echt heel mooi
Wel godver! Geen 80's! Ik ga hem toch lekker noemen:quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Donna Summer - State of independence (1982) (verder op youtube niets te vinden)
Donna Summer - She works hard for the money (1982)
Ja verdomme uit 1977quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Wel godver! Geen 80's! Ik ga hem toch lekker noemen:
Donna Summer - I Feel love
Voor mij is tong z'n methode makkelijker dan die van jou...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:37 schreef Zw0rld het volgende:
Tong,
Gebruik deze leuke button eens [afbeelding]
Je linkje selecteren en de omschrijving invullen.![]()
Zeg dat meteenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:44 schreef groningerstudent het volgende:
Kwam deze zonet nog tegen.
Trip through the 80s - A video compilation
[..]
Voor mij is tong z'n methode makkelijker dan die van jou...Bij jouw methode moet ik steeds de artiest weer uit de link lospeuteren (knippen/plakken) en bij tong kan ik direct het nummer selecteren...
![]()
Nee hoor. Klikken met rechter muisknop --> Copy shortcut (of Copy link location). Is nog sneller dan eerst tekst selecteren.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:44 schreef groningerstudent het volgende:
Kwam deze zonet nog tegen.
Trip through the 80s - A video compilation
[..]
Voor mij is tong z'n methode makkelijker dan die van jou...Bij jouw methode moet ik steeds de artiest weer uit de link lospeuteren (knippen/plakken) en bij tong kan ik direct het nummer selecteren...
![]()
Als je toch aan het knippen en plakken bent, kun je natuurlijk i.p.v. de hele tekst (artiest en titel) alleen de titel selecteren. Dan krijg je het format zoals in de centrale lijst. Kast per regel 2 seconden extra maar scheelt mij een hoop werk...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Zeg dat meteen![]()
Nou zit ik alles ook te knippen en plakken.![]()
Volgende keer weer.![]()
Ik denk dat we het over twee verschillende dingen hebben. Ik heb het namelijk over het ombouwen van een link als deze:quote:Op maandag 18 juni 2007 20:52 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee hoor. Klikken met rechter muisknop --> Copy shortcut (of Copy link location). Is nog sneller dan eerst tekst selecteren.
| 1 |
| 1 |
Ik zeg: vooral mee door blijven gaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
Het gaat allemaal mijn pet te boven. Ben ook maar een newbie. Ben al blij dat ik kan knippen en plakken.
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:57 schreef tong80 het volgende:
Het gaat allemaal mijn pet te boven. Ben ook maar een newbie. Ben al blij dat ik kan knippen en plakken.
Jouw smaak is duidelijk in de minderheid hier, Tong.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:38 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk wordt het me steeds duidelijker warom de jaren 80 zulke beroerde muziek voortbracht.
Youp van het Hek heeft ook meer aanhangers dan Lenny Brucequote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jouw smaak is duidelijk in de minderheid hier, Tong.
quote:Op zondag 17 juni 2007 11:44 schreef Rucky het volgende:
Hier nog een aantal;
Rolling Stones - Harlem Shuffle
Zeker een vermelding waardquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:47 schreef tong80 het volgende:
Roch raar dat deze van Lenny Kravitz nog niet is genoemd
http://www.youtube.com/watch?v=axV796uzNTE
Soppen Bluezz
Op concerten is dit het meest vreselijke nummer van hem hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:47 schreef tong80 het volgende:
Roch raar dat deze van Lenny Kravitz nog niet is genoemd
http://www.youtube.com/watch?v=axV796uzNTE
Soppen Bluezz
Nice.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:21 schreef groningerstudent het volgende:
Lijst bijgewerkt met 74 toevoegingen. Je kunt de lijst nog steeds in deze post vinden.
Volgens mij is hij de enige. (de cultuurbarbaar)quote:Op maandag 18 juni 2007 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jouw smaak is duidelijk in de minderheid hier, Tong.
Wel een uitstekende keuze, Swets.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik kan verdorie Shakatak - Mr. Manic & Sister Cool (1987) niet vinden op you tube
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |