hem... het zijn er dus 8 van een uurquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als er veel disco hits in voor komen wil ik hem graag
Ciske de rat hoort zeker in de lijst thuis, maar ik denk dat ik dan toch het origineel maar neem, als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:46 schreef Qunix het volgende:
Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleen (1984) (clip van Danny die wat ouder is)
Ook hier liever het origineel in plaats van een doe-het-zelf cover.quote:Bruce Hornsby - The Way It Is (1985)
Misschien een idee om met HJSplit op te delen? Dan heb je meer keus om het te parkeren, bijvoorbeeld op rapidshare.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hem... het zijn er dus 8 van een uur
Alle hits per jaar gemixed. Ik zal eens kijken of ik ze ergens kan hosten.
Heeft iemand een idee waar ik 400MB kan parkeren?
het zijn er dus (herstel) 7 van ongeveer 50 MBquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Misschien een idee om met HJSplit op te delen? Dan heb je meer keus om het te parkeren, bijvoorbeeld op rapidshare.
Dit is toch zo'n mooi nummer van Iron Maiden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:55 schreef NorthernStar het volgende:
Dan mag deze er ook bij
Iron Maiden - Wasted Years (1986)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hem... het zijn er dus 8 van een uur
Alle hits per jaar gemixed. Ik zal eens kijken of ik ze ergens kan hosten.
Heeft iemand een idee waar ik 400MB kan parkeren?
Neeeeeeeee......quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef Qunix het volgende:
Kinderen Voor Kinderen - Op Een Onbewoond Eiland (1981)
Kinderen Voor Kinderen - Ik heb zo waanzinnig gedroomd (1980)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |