quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:21 schreef NorthernStar het volgende:
OMD - Joan of Arc ( Maid of Orleans ) (1982)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 07:54 schreef NorthernStar het volgende:
Deze heb je gemist (of heb ik nog toegevoegd nadat je al met de update bezig was).
Is een hele grote hit geweest dacht ik.
[..]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:44 schreef Godlike02 het volgende:
nina simone - my baby just cares for me
jackie wilson reet petite
Die is idd erg leuk en Reet petite heb ik ook altijd een zwak voor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 09:35 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem gemist heb. Ik heb hem offline alvast toegevoegd, maar voeg hem vanavond in een complete update online ook even toe.
[..]
![]()
![]()
![]()
De clip van Nina Simone is echt de mooiste clip ooit gemaakt... Helemaal vergeten dat die er nog was tot ik hem tegenkwam.
Weet zeker dat ie uit de 80s kwam? Wikipedia noteert een release date van 5 februari 1990.quote:
Ik dacht van wel, maar ik kan me een jaar vergissenquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:26 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Weet zeker dat ie uit de 80s kwam? Wikipedia noteert een release date van 5 februari 1990.
Heerlijk nummer verder hoor, daar zul je me niet over horen klagen...![]()
Als er veel disco hits in voor komen wil ik hem graagquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Voor liefhebbers van jaren 80 muziek. Ik heb ben liebrands grandmix van 1982 t/m 1988.
hem... het zijn er dus 8 van een uurquote:Op woensdag 13 juni 2007 22:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Als er veel disco hits in voor komen wil ik hem graag
Ciske de rat hoort zeker in de lijst thuis, maar ik denk dat ik dan toch het origineel maar neem, als je het niet erg vind.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:46 schreef Qunix het volgende:
Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleen (1984) (clip van Danny die wat ouder is)
Ook hier liever het origineel in plaats van een doe-het-zelf cover.quote:Bruce Hornsby - The Way It Is (1985)
Misschien een idee om met HJSplit op te delen? Dan heb je meer keus om het te parkeren, bijvoorbeeld op rapidshare.quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hem... het zijn er dus 8 van een uur
Alle hits per jaar gemixed. Ik zal eens kijken of ik ze ergens kan hosten.
Heeft iemand een idee waar ik 400MB kan parkeren?
het zijn er dus (herstel) 7 van ongeveer 50 MBquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:01 schreef groningerstudent het volgende:
[..]
Misschien een idee om met HJSplit op te delen? Dan heb je meer keus om het te parkeren, bijvoorbeeld op rapidshare.
Dit is toch zo'n mooi nummer van Iron Maiden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:55 schreef NorthernStar het volgende:
Dan mag deze er ook bij
Iron Maiden - Wasted Years (1986)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 22:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hem... het zijn er dus 8 van een uur
Alle hits per jaar gemixed. Ik zal eens kijken of ik ze ergens kan hosten.
Heeft iemand een idee waar ik 400MB kan parkeren?
Neeeeeeeee......quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef Qunix het volgende:
Kinderen Voor Kinderen - Op Een Onbewoond Eiland (1981)
Kinderen Voor Kinderen - Ik heb zo waanzinnig gedroomd (1980)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |