quote:Want engelen bestaan niet
maar een bruidspaar zoals zij.
Vind je eenmaal in leven
en daar blijft het dan wel bij.
Ik ruik de rozengeuren
en zie de maneschijn.
Een geheel toch vele kleuren.
Nee een paar zoals zij
zal er nooit en te nimmer meer zijn.
Nog net op 't einde van de 80s begonnen, geloof ik.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:27 schreef Dizer het volgende:
Oooh die verschrikkelijke tomatensoep
En inderdaad, de toren van Pisa.
Wat was dat een toffer show.
Wist niet dat het al uit de jaren 80 kwam
Dat klopt in de jaren 80 is '' Ron's honeymoon quiz'' begonnen...quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog net op 't einde van de 80s begonnen, geloof ik.
Oh ja, dat was er ook nogquote:Op maandag 11 juni 2007 23:29 schreef ginod het volgende:
Ik vond The Way of Life Show van Ron Brandsteder toch beter !!! Daar brak iemand nog wel eens een arm ofzo![]()
Weten we zeker dat het wel gehaktballen waren, gezien Ron's liefhebberijen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 02:14 schreef Suerte het volgende:
Dat was ook zo leuk.Dat openingsliedje vond ik geweldig.
Altijd superspannend bij de Toren van Pisa, en de Soeplepel was altijd lachen.Dreef er een bruidegom tussen de gehaktballen![]()
Ohhh die vond ik zo cool. Lekker kijken als oma aan het oppassen was met een zak Bugles erbij.quote:
Jaha, toen was die soeplepel kapot en flikkerden ze allebei de in de soepquote:Op maandag 11 juni 2007 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
De soep!
Ik voel een nieuwe show aankomenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:15 schreef TLC het volgende:
Hoeveel van die getrouwde stellen zouden NU nog samen zijn ?
![]()
Geweldig was dat inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:16 schreef GSMboy het volgende:
Jaha, toen was die soeplepel kapot en flikkerden ze allebei de in de soep
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het wel gehaktballen waren, gezien Ron's liefhebberijen?
Ron 'Bruintje Beer' Brandhout stond inderdaad bij bordelen en taxichauffeurs bekend vanwege zijn perverse fetishesquote:
Vind je het gek....hij snoof zich helemaal te pletter als ik alle verhalen moet geloven. En daarnaast was het nog een stevige drinker ook, wat ie overigens nog steeds is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Dat was spanning, voor die tijd. En dan Brandsteder met het zweet op z'n kop stressen.
Ze hebben verschillende varianten gehad met dat spel, maar het kwam er altijd op neer dat het verliezende bruidspaar nat werd. Die variant met dat huisje kan ik me ook nog herinneren. En nog later hadden ze een wasstraat gemaakt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:45 schreef female81 het volgende:
'De soeplepel' was van begin jaren 90. Toen het bij de commerciëlen was gekomen kwam dat spelletje erin.
In de jaren 80-versie (toen nog op de publieke omroep) hadden ze in plaats daarvan nog een spel met twee emmers met blubber (of gewoon water, kan ook) boven de bruidsparen, waarmee het paar dat verloor besmeurd werd. Elke keer dat een vraag verkeerd beantwoord hebt, kwam de emmer schever te staan.
Als ik me niet vergis bestond het decor bij dat spelletje uit een huisje.
In de begin jaren 90-versie (niet echt het beste board om dat te melden, maar o.k...) hadden ze ook nog een spel met een wiebelende pakjesboot en een flinke windmachine.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |