HELD!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:33 schreef Countach het volgende:
Sommige mensen vinden hem echt lelijk en de ander vind hem prachtig. Ik hoor bij de laatste groep. De volvo 480 turbo.
Heb er zelf ook een gehad, nu helaas niet meer... maar de toekomst komt er weer 1.
[afbeelding]
Traag als dikke stront, maar niet kapot te krijgen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:55 schreef vigier het volgende:
Willen jullie aub DE Mercedes 190D ook niet vergeten?
Inderdaad: dit model:
[afbeelding]
Dan wel graag de 2 liter diesel met 75 pk, in 18.1 sec naar de 100km/h.
P.S. Inderdaad: wat een trieste auto, maar voor de biculturele medelanders en bouwvakkers was het DE hit van de 80's.
Da's ook een 70s autoquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:47 schreef Metro2005 het volgende:
Wat maakten ze vroeger toch onwijs gave auto's
Nog eentje:
[afbeelding]
quote:
Als iets in de jaren 80 verkocht is is het niet gelijk 80'squote:Op donderdag 14 juni 2007 09:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]maar ook een eighties auto
verkocht tussen 1974 en 1991
(zo lang produceren ze tegenwoordig geen auto's meer
)
maargoed dat auto's toen nog zo goed roestten. Anders zouden ze nog rondrijden nu.quote:
Uhh, de 911 komt uit de 60s en wordt hedentendage nog steeds geproduceerd (en dat zal nog wel even zo blijven). Niet bepaald een 80s auto te noemen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:27 schreef DoimeN het volgende:
De mooiste auto van altijd heb ik nog niet gezien jongens:
[afbeelding]
Nu nog steeds de mooiste auto ooit...
Hij hangt aan de druppelaar, dus kan er zo mee weg. Hij heeft wel een aantal kleine aandachtspuntjes. Vocht in de koplamp, bumperbeschadiging, stukjes lak eraf, knipperlicht kapot enz.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:47 schreef MdMa98 het volgende:
wilde al zeggen, daar ga je toch lekker mee toeren? wel met lpg dan he...
Ik zie alleen die platte keverquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:27 schreef DoimeN het volgende:
De mooiste auto van altijd heb ik nog niet gezien jongens:
[afbeelding]
Nu nog steeds de mooiste auto ooit...
maar wel een fukking snelle keverquote:
Snel is relatiefquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:21 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
maar wel een fukking snelle kever
Volgens mij had mijn grote broer zo één en dat in Zwart met een rode streep. Wanneer je de motor startte ging de auto omhoog. Vond ik altijd best wel een grappig gevoelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[img=578xnull]http://www.citroen.com/NR/rdonlyres/FCB01B20-4139-4BEF-B290-C9443FD71F72/18001/Bx_01z.jpg[/img]. BX.
.
hehe geweldig toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
Vanaf volgende week rijd ik in zo'n auto rond, maar dan in het geel...![]()
Het is meer dat we er een goedkope, comfortabele auto bij willen hebben. Dit ding kost bijna niets, is een diesel met minder dan 3 ton op de teller en is binnen 2 jaar belastingvrij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:36 schreef Yorrit het volgende:
hehe geweldig toch?
met die bijpassende wielen.. prachtig
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[afbeelding]
Vanaf volgende week rijd ik in zo'n auto rond, maar dan in het geel...![]()
Heeft mijn vader ook nog gehad (ook wit, werd binnen 24h de radio uit gejat), maar hij was directeur, geen stratenmaker, en hij had gelukkig de "snelle" 2.5D...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:55 schreef vigier het volgende:
Willen jullie aub DE Mercedes 190D ook niet vergeten?
Inderdaad: dit model:
[afbeelding]
Dan wel graag de 2 liter diesel met 75 pk, in 18.1 sec naar de 100km/h.
P.S. Inderdaad: wat een trieste auto, maar voor de biculturele medelanders en bouwvakkers was het DE hit van de 80's.
Een 2.5D kostte toen 30.000 euro. Niet iets dat de doorsnee stratenmaker zou (kunnen) betalen voor een auto in de 80s dunkt me.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:17 schreef uncle_sjohie het volgende:
[..]
Heeft mijn vader ook nog gehad (ook wit, werd binnen 24h de radio uit gejat), maar hij was directeur, geen stratenmaker, en hij had gelukkig de "snelle" 2.5D...En hij moest nog extra betalen voor de rechter buitenspiegel ook..
* leolinedance ookquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:33 schreef DoimeN het volgende:
Alle haters die porsche haten kunnen verlatuh1!!!
Porsche ownd!!![]()
* DoimeN zou zijn piemol verkopen voor een 911
dan heb je tóch iets te compenserenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:33 schreef DoimeN het volgende:
Porsche ownd!!![]()
haten is een groot woord, maar ik rijd liever in een echte autoquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:33 schreef DoimeN het volgende:
Porsche ownd!!![]()
Ja, want een 911 is voor gays..quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
haten is een groot woord, maar ik rijd liever in een echte auto
en huisvrouwenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, want een 911 is voor gays..![]()
![]()
Ik zou m'n piemol af snijden om te voorkomen dat ik zo'n ding koop. Hoop geld voor een hoop snelheid (= bekeuringen), geen comfort en geen laadruimte.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:33 schreef DoimeN het volgende:
Porsche ownd!!![]()
ze schijnen best comfortabel te zijn, en kwalitatief goed in elkaar te zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zou m'n piemol af snijden om te voorkomen dat ik zo'n ding koop. Hoop geld voor een hoop snelheid (= bekeuringen), geen comfort en geen laadruimte.
Zo'n ding kan met 50 over een drempel ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze schijnen best comfortabel te zijn, en kwalitatief goed in elkaar te zitten.
Maar ze zijn ook saai en emotieloos, ik koop een auto met mijn hart
Met 50 over een drempel (een echte) zonder dat delen die het wegdek niet horen te raken het wegdek toch raken en zonder dat je ophanging/banden/wielen/velgen/enzovoorts aan stront gaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alles kan met 50 over een drempel, in principe
geen idee, wij hebben verlaagde auto's dus da's altijd stapvoetsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Met 50 over een drempel (een echte) zonder dat delen die het wegdek niet horen te raken het wegdek toch raken en zonder dat je ophanging/banden/wielen/velgen/enzovoorts aan stront gaan![]()
Nou vooruit, wat jij wilquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:31 schreef 2cv het volgende:
Schroefveren + geen Citroën A-type = geen comfort. Klaar.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:06 schreef MdMa98 het volgende:
[afbeelding]
testarossade mooiste auto op de planeet
OMG, mijn vader had er zo een (de gewone V6 dan) en trots dat ik was! Nu niet meer herkenbaar bijna. In mijn herinnering zaten daar veel mooiere ronde lijnen in.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
Die is uitermate okay, 14.gif.
Een Italiaanse limo:
[afbeelding]
In dit geval Ferrari V8 én inklapbare achterspoiler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |