quote:
tuurlijk wel, iedere zondagmiddagquote:
Die kwam in het uur erna. Met 'Lieve Paul'. Daarin werden mensen met liefdesverdriet nogal afgezeken.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:49 schreef freecell het volgende:
"al komen die maar zelden voooooor"
Dat was trouwens ook geweldige radioquote:Op maandag 11 juni 2007 23:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die kwam in het uur erna. Met 'Lieve Paul'. Daarin werden mensen met liefdesverdriet nogal afgezeken.
Tnx... morgen even luisteren.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een volledige uitzending van het Weeshuis weten te bemachtigen.
Een kleine teaser is natuurlijk de welbekende jingle.
KRO inderdaad, die deden de hele zondag op Hilversum/Radio 3quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:18 schreef ondeugend het volgende:
Ja echt wel.... fijn programma was dat.
Peter van Bruggen... was het niet van de KRO ?
Leidschekadel Live was ook zo een goed radioprogramma trouwens.
Wow!! Gaaf!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb een volledige uitzending van het Weeshuis weten te bemachtigen.
Een kleine teaser is natuurlijk de welbekende jingle.
Mja, het komt uit de jubileumuitzending uit 1991, drie weken voor het Weeshuis definitief stopte. Ze hadden toen wat gastpresentatoren, zoals bijvoorbeeld Frits Spits. Echt waar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wow!! Gaaf!!
Jammer dat Morisson niet de jingle doet
Gerucht gaat inderdaad dat het zijn zoontje is, maar geen idee of hij het ooit bevestigd heeft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef Frollo het volgende:
Die Morrison was ook echt een kindje. Het zoontje van Van Bruggen zelf, dacht ik. Ze hadden het jochie gewoon een hele hoop zinnetjes en losse woorden laten zeggen en met knippen en plakken konden ze daar elke gewenste zin van maken.
Zoiets was het ja.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Het was het zoontje van vrienden van Van Bruggen
Held!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:04 schreef Sirolf het volgende:
Voor de liefhebbers hierbij twee uitzendingen (in 1 bestand) van Het Weeshuis van de Hits uit 1982 en 1991. Ze zijn ergens vorig jaar een keer uitgezonden op KXRadio in het kader van het 40-jarig bestaan van 3FM.
http://www.zshare.net/audio/2246289021566d/
Ja, maar je hoort wel heel duidelijk het verschil tussen de beginperiode en de latere afleveringen. Volgens Van Bruggen zelf was Morisson drie toen ze begonnen in 1981 en dus dertien toen ze in 1991 ophielden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij heeft Morrisson een paar dagen lang die spotjes ingesproken zodat Peter van Bruggen er een paar jaar plezier van had
dat zei ik ook alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:33 schreef ElizabethR het volgende:
Van Bruggen heeft tot op de dag van vadaag geheim gehouden wie Morrison is. Alle uitleg omtrent hem is dan ook pure speculatie
En Sirolf! DANKJEWEL!!
Ik bevestigde je ook alleen maarquote:
ik zag du seen tijdje een terug een interview met hem en hij wou toen het ook niet prijsgevenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |