Ik heb dat hele 80's gebeuren nog niet gezienquote:
Zeg, meisje, gaat het welquote:Op maandag 11 juni 2007 22:07 schreef leonieke het volgende:
Jij bent dan ook al van de oude garde he
Is wel leuk hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb dat hele 80's gebeuren nog niet gezien.
Maar ik kom ook eigenlijk nooit in de index...
Nou, ik heb bijvoorbeeld gegeten bij een chinees, en bij het betalen kreeg je dan een glaasje super sterke alcohol, van het huisquote:Op maandag 11 juni 2007 21:59 schreef leonieke het volgende:
Vertel!
Er bestaan ook zo'n glaasjes die veranderen (het glas zelf dus, geen knikker ofzo).quote:Op maandag 11 juni 2007 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik heb bijvoorbeeld gegeten bij een chinees, en bij het betalen kreeg je dan een glaasje super sterke alcohol, van het huisGeen gewone 40% shizzle, nee, ver boven de 70% moet het geweest zijn, maar 95 % kan ook. Zonder gekheid.
En dat kwam dus in een porseleinen bekertje, met onderin een soort grote glazen knikker. En onder die knikker is dan aan de binnenkant een tekeningetje gemaakt. En als dat bekertje gevuld is met die rocket fuel, dan zie je in die knikker een plaatje van een blote vrouw met de benen wijdMaar goed, het is een chinees ding, geen borsten dus
En als je die rocket fuel uit de bekertje opdrinkt, dan zie je het dus niet meer
Gewoon een geniaal brekingsindex-grapje, ik moet nog ff kijken of het met water ook werkt, maar dat zal wel niet![]()
Oh ja, ik heb dus ook zoeen glaasje, voor 3 euro mogen kopen
Nee nee dat is dit niet. Ik heb met mijn mooie nieuwe camera MET super-macro stand een foto gemaakt, wacht ff.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Er bestaan ook zo'n glaasjes die veranderen (het glas zelf dus, geen knikker ofzo).
Idd, zien dusquote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nee dat is dit niet. Ik heb met mijn mooie nieuwe camera MET super-macro stand een foto gemaakt, wacht ff.
Ga je nog wat leuks doen dan?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:17 schreef leonieke het volgende:
Ik heb woensdag trouwens een dagje verlof![]()
ja hoor, mevrouwtje-uit-het-land-vol-technologische-hoogstandjesquote:Op maandag 11 juni 2007 22:16 schreef leonieke het volgende:
Ja, eigenlijk... je was beter direct met zo'n foto afgekomen...
We moeten onze schuldsaldoverzekering gaan ondertekenenquote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 11 juni 2007 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoor, mevrouwtje-uit-het-land-vol-technologische-hoogstandjes
Het glaasje van bovenafquote:
En dat in een restaurant zegquote:Op maandag 11 juni 2007 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het glaasje van bovenaf
[afbeelding]
Blote vrouw onderin, enigszins aangepast qua levels en zo
[afbeelding]
Kan uitlopen zoiets he, dus misschien heb je aan een dag niet genoeg hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 22:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
We moeten onze schuldsaldoverzekering gaan ondertekenenEn dat duurt maar een kwartiertje ofzo, dus een dagje verlof vond ik wel net lang genoeg
Trustequote:Op maandag 11 juni 2007 22:21 schreef leonieke het volgende:
En met een foto van zo'n prachtvrouw ga ik slapen![]()
Van mijn dag verlof dromen![]()
Toedeloe![]()
Truste liefquote:Op maandag 11 juni 2007 22:21 schreef leonieke het volgende:
En met een foto van zo'n prachtvrouw ga ik slapen![]()
Van mijn dag verlof dromen![]()
Toedeloe![]()
Ja man, lachen tochquote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja man, lachen tochIk had zoiets nog nooit gezien
zoeen glaasje dus
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:16 schreef Kuukske het volgende:
Fles heeft het naar zijn zin op vakantie zag ik.
Waar?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:16 schreef Kuukske het volgende:
Stukje terug.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:36 schreef Pheno het volgende:
Waar?
Link?quote:
[SC] The Lounge #629quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:41 schreef Pheno het volgende:
Link?
Ah, poesquote:
Raam open, radio aan, fok op laptop.quote:
Kuukquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:16 schreef Kuukske het volgende:
Veel plezier Flesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi
Vandaag even naar Genčve dus, en via een omweggetje terug641 km op het programma, ben rond 20:00 weer terug
Immerquote:
Jahwel..quote:
Helloquote:
Nja, hij ging bij Corus aan de slag, maar het had echt nog geen half jaar extra moeten zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
Misschien is het daarom ook wel nu je ex-collega?
Ik denk helemaal niet vaak aan chocola, er zijn leukere dingen om aan te denkenquote:
hoiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet vaak aan chocola, er zijn leukere dingen om aan te denken.
Hallo.
Klopte wel iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hoi
Ik ook niet, was maar 4 keer. dat valt toch wel mee?
Maar het klopte wel ook de leeftijd. Toch grappig hoe ze zoiets uitvinden he.
Snap ik niks vanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
Die zijn er toch best wel veel, die op cijfertjes geilen.![]()
Iig beter dan op mijn werkquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
Marc![]()
Lekker he op je eigen vertrouwde plekje.
Nee, dat is alleen op vrijdagen somsquote:
Hoiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef es70 het volgende:
Waarom schrijven ze op een brief die de oudsten vrijdag en de kleintjes gisteren meekregen 'betaling zo spoedig mogelijk', en beginnen ze vervolgens meteen te zeiken om geld.
Zeg dan: Je krijgt vandaag deze brief en had gisteren moeten betalen.
'Hoi Es' zonder quote was misschien net zo makkelijk geweestquote:
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:17 schreef es70 het volgende:
[..]
'Hoi Es' zonder quote was misschien net zo makkelijk geweest.
Hoi.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:25 schreef Sjowhan het volgende:
Straks weer een keertje fitnessen, al 2-3 weken niet meer geweest
Wandelen. Fototoestel mee en gaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:00 schreef Kuukske het volgende:
Fietsen ja, beetje rondhobbelen door de stad.
SBS 6, 25 meest schokkende beelden op tv. Kennedy dood, Diana dood, tsunamie, en we zijn pas bij 17 oidquote:
Ohw, ben ik blij dat ik dat niet kijk danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
SBS 6, 25 meest schokkende beelden op tv. Kennedy dood, Diana dood, tsunamie, en we zijn pas bij 17 oid
Dat je dat überhaupt kijktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
SBS 6, 25 meest schokkende beelden op tv. Kennedy dood, Diana dood, tsunamie, en we zijn pas bij 17 oid
Moet wat hequote:
Je hebt niet erg je best gedaan, is dat antwoord genoegquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet wat he
hoe is het? Ging je boot nog
Studieboekenquote:
Persoonlijk zal ik er onder gaan staan maar ja.........quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohw, ben ik blij dat ik dat niet kijk dan
Ik duik even de douche in
Nou ja, niet gelukt dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:23 schreef zenna het volgende:
[..]
Je hebt niet erg je best gedaan, is dat antwoord genoeg![]()
Sorryquote:
Terwijl ik er zo op rekendequote:
T is gewoon een nepboot, anders had het vast geluktquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:30 schreef zenna het volgende:
[..]
Terwijl ik er zo op rekende![]()
Over 2 weken maar een "her" dan?
Ik denk ook dat dat het is hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is gewoon een nepboot, anders had het vast gelukt
Klinkt als... SOG volgens mijquote:
Dat is het ook, misschien dat het daarom zo klinktquote:
Dus ik moet dit gewoon maar elke 2 weken blijven doen hčquote:
Of je gaat weer netjes aan land wonen of je laat iedereen naar jou komen of je stopt ermee of............quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:39 schreef zenna het volgende:
[..]
Dus ik moet dit gewoon maar elke 2 weken blijven doen hč![]()
Die 2e keuze daar kan ik wel wat meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je gaat weer netjes aan land wonen of je laat iedereen naar jou komen of je stopt ermee of............
Heb ik vandaag al gezegd dat ik goed ben?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het ook, misschien dat het daarom zo klinkt
Doe er dan wat meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:44 schreef zenna het volgende:
[..]
Die 2e keuze daar kan ik wel wat mee![]()
Maarre ik blijf gewoon zitten waar ik zit![]()
Nee, is dat zo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik goed ben vandaag?![]()
quote:
Een brug bouwenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe er dan wat mee
Of laat een brug bouwen
Ook weer niet goedquote:
Neem het maar gewoon van me aanquote:
Van iemand met zo'n avatar moet ik dat aannemen jaquote:
Hmz... Als je het zo zegt klinkt het weinig origineel eigenlijkquote:
Daar heb jij toch helemaal geen ervaring meequote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Als je het zo zegt klinkt het weinig origineel eigenlijk.
Wat wil je danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van iemand met zo'n avatar moet ik dat aannemen ja![]()
Een biertje graagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat wil je dan.
Een lief beertje (): [afbeelding]
Een nog liever babietje... [afbeelding]
Een vriendelijk 'hello' [afbeelding]
Zoenuh[afbeelding]
quote:
Je neemt wel een echtequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alsjeblieft, maar ik wil geen avatar met een biertje.
quote:
Ik weet wel wat je lekker vindtquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook weer niet goed
Hel en verdoemenis is nu op tv
De 911-telefoontjes bij de schietpartij op een school in de VS
Dus komt die brug erquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:32 schreef zenna het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet![]()
Jij kijkt echt leuke programma's![]()
zie mn blog..quote:
Taco'squote:Op woensdag 13 juni 2007 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
Woensdag-gehaktdag.
Brooddag. Catering is dicht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
Woensdag-gehaktdag.
Nou... nee. Eigenlijk bedoelde ik dus gewoon taco'squote:Op woensdag 13 juni 2007 09:04 schreef Troel het volgende:
speklapjes in knoflookdressing zul je bedoelen
Nou, echt heel erg hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Heb je er ook zo'n zin in vandaag Marc?
Ohquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:37 schreef Troel het volgende:
* Troel knuffelt leonieke heel erg lang omdat ze gewoon lief is
Ik ben al thuisquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
Nog een ruime 2 uur en dan kan ik weer naar huis
Gelukkig is mijn man ook nog wel een vriend van mequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh![]()
Hey Troel!! Dat is lang geleden!
*dikke knuf* Alles goed? Hoe voelt het getrouwd zijn? Al wat gewoon dat je opeens van jouw man moet spreken?(ik zeg soms nog altijd vriend hoor en we zijn al bijna een jaar verder
)
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn man ook nog wel een vriend van meIk heb ook nog maar een keer de beruchte achternaamfout gemaakt en dat kwam omdat er een onbekend nummer aan de telefoon was.
Verder gaat alles hier uitstekend, maar zal je binnenkort wel een keer wat uitgebreider PM-en
Eet ze
quote:
Hoi allemaal.quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:30 schreef leonieke het volgende:
[..]Dat excuus gebruik ik ook altijd, maar een aantal mensen trappen er al niet meer in
Achternaam is hier gewoon hetzelfde gebleven, dus daar kan ik geen fouten in maken
Ik blijf het raar vinden dat dat bij jullie een gewoonte is om de naam van je man te nemen. Wat mij betreft, mogen ze ze door elkaar gebruiken, maar op mijn identiteitskaart blijft het leonie <achternaamleonie>
Ik kijk al uit naar een PM![]()
Ik ook nog steedsquote:
Nu niet meer, ik ben klaar voor een poosjequote:
Mijn wc en badkamer waren viesquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef leonieke het volgende:
Nuttige dingen zijn vies vandaag (vind ik)
Alhoewel we straks onze gevelstenen moeten gaan vastleggen... heel erg definitief
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu niet meer, ik ben klaar voor een poosje, Straks weer koken enzo, maar nu een paar uur 'vrij'
.
Ik kan matrassen gaan bestellen en de jaarkaarten.
Heel erg vies zelfsquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:07 schreef leonieke het volgende:
Nuttige dingen zijn vies vandaag (vind ik)
Alhoewel we straks onze gevelstenen moeten gaan vastleggen... heel erg definitief
quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn wc en badkamer waren vies. Leuk, groot onderhoud aan het riool
.
Jaquote:
D'r was goor water uitgespetterd ofzo en d'r kwam me een putlucht vanaf (wat altijd nog beter is dan een ander luchtje vermoed ikquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het kwam er toch niet uitgespoten he
Niet teveel internetten hequote:Op woensdag 13 juni 2007 15:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. En ik ben klaar met de tenue's, dus dat is ook erg prettig, kan ik weer dingen gaan doen die ik echt leuk vind
.
Maar... maar... geen gevelstenen, geen huisquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel erg vies zelfs![]()
Die gevelstenen zijn ook niet nuttig he, niet doen dus
Het is wel heel origineel hoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:15 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar... maar... geen gevelstenen, geen huis![]()
Dus het is van moeten
Zie je welquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:15 schreef es70 het volgende:
Oh, moet ik toch nog iets nuttigs doen. Badmatten moeten van de wasmachine naar de droger...
Op de een of andere manier treedt er altijd een domino-effect op bij dat soort dingen... Meteen de wasmachine maar weer gevuldquote:
Doen, kijken wat die er van zegtquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
En een stuk goedkoper
Ik kan het misschien eens voorstellen aan de architect
Zo blijf je bezig, relaxen is de bedoeling tochquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier treedt er altijd een domino-effect op bij dat soort dingen... Meteen de wasmachine maar weer gevuld.
Dat was het wel iigquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo blijf je bezig, relaxen is de bedoeling toch
Hij zou er waarschijnlijk gewoon vragen of hij de woning dan ook als voorbeeldwoning voor anderen mag gebruiken ofzoquote:
Jijquote:
En daar kan jij dan weer entreegeld voor vragen. En zo ga je nog verdienen met je woning ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij zou er waarschijnlijk gewoon vragen of hij de woning dan ook als voorbeeldwoning voor anderen mag gebruiken ofzo![]()
Dat hangt ervan af hoe je wilt relaxen, als je film gaat kijken bedank ik...quote:
Languit op de bank, muziekje en drankje erbij en verder niets eigenlijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af hoe je wilt relaxen, als je film gaat kijken bedank ik...
Dat klinkt dan wel weer zeer okayquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Languit op de bank, muziekje en drankje erbij en verder niets eigenlijk
Zit je al te trillen?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
Zucht.
Mogen jullie wel een radio aanhebben?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:23 schreef Kuukske het volgende:
Ja, je hoort wat iedereen zegt enzo. Je bent snel afgeleid.
Nee, maar we zijn nu met z'n tweeën hier. Dus dat ga ik nu maar eens doen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
Mogen jullie wel een radio aanhebben?
Waarom nietquote:
Aha okequote:
marciequote:
Andere pc aanzetten voor de muziek?quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle. Er zit geen geluidskaart in deze pc ofzo.
Het zijn allemaal net nieuwe pc's, en allemaal dezelfde. Ik vrees het ergstequote:Op woensdag 13 juni 2007 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
Andere pc aanzetten voor de muziek?
Omdat het een kantoortuin is, mogen we elkaar niet irriteren. Het eerste wat mij werd verteld was dat mijn radio'tje niet meer aanmocht.quote:Op woensdag 13 juni 2007 17:28 schreef es70 het volgende:
Waarom niet. Doe je dan je werk niet goed ofzo
.
Dat schiet niet op nee danquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het zijn allemaal net nieuwe pc's, en allemaal dezelfde. Ik vrees het ergste.
Wij lopen nou allemaal met een mp3 speler rondquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat het een kantoortuin is, mogen we elkaar niet irriteren. Het eerste wat mij werd verteld was dat mijn radio'tje niet meer aanmocht.
Jezus, als je elkaar niet mag irriteren lijkt collectieve zelfmoord me de enige oplossingquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Omdat het een kantoortuin is, mogen we elkaar niet irriteren. Het eerste wat mij werd verteld was dat mijn radio'tje niet meer aanmocht.
Ja, ook zoiets. Vanmiddag rond 1 uur komt hier een schoonmaker vrolijk staan stofzuigenquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:32 schreef es70 het volgende:
Jezus, als je elkaar niet mag irriteren lijkt collectieve zelfmoord me de enige oplossing. Maar dat irriteert de schoonmaker wellicht weer
.
Met een beetje mazzel spreken die berbers Frans, dus wie weet lukt dit nog ookquote:Op woensdag 13 juni 2007 17:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets. Vanmiddag rond 1 uur komt hier een schoonmaker vrolijk staan stofzuigen. Ik heb 'm vriendelijk verzocht op te bonjouren.
Dat was ik kwijt voor mijn apkquote:Op woensdag 13 juni 2007 18:53 schreef Sjowhan het volgende:
Even 102 euro betalen om naar een station te gaan, dat zou ik inderdaad ook niet uitgeven.
Veel plezier iig vanavond!
Dan was je goedkoop uit. Ik was 150 euro armer na de APK.quote:
Dat was ook nog inclusief nieuwe kentekenplaten die moesten. Met zo'n 1tje erop. Dus ja, was er wel blij meequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan was je goedkoop uit. Ik was 150 euro armer na de APK.
Werkelijkquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:11 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/913731.html
Mijn 1e apk was meteen 450 euroquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
Tsjeumig. Bij mij zijn enkelt kabels vervangen achterin voor de verlichting enzo.
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:32 schreef es70 het volgende:
Ik heb zojuist 183 euro uitgegeven... Maar wel aan iets leuks.
Je mag eindelijk weer naar je familie toequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:32 schreef es70 het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag eindelijk weer naar je familie toe
Is het zķ erg?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:47 schreef es70 het volgende:
Familiebezoek is niet mijn idee van lol eigenlijk
.
Bij de aapjes heb ik het dan over hequote:Op woensdag 13 juni 2007 19:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Familiebezoek is niet mijn idee van lol eigenlijk
.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:51 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=2993 Woet
Wat een stem
Het familieticket? Een nieuwe matras? (alhoewel, dat kost meer zeker?)quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:32 schreef es70 het volgende:
Jaarkaart voor Artisquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het familieticket? Een nieuwe matras? (alhoewel, dat kost meer zeker?)
Materiaal voor de vakantie?
Mwoa, dat is dus de Mac geworden, ja WEER ja. Deze mondaine Grote Stad vol met hippe juweliers en dure kledingzaken is namelijk zoeen kleinkneuterig boerendurp waar na 18:00 's avond alles dicht is. Ja dat Restaurant van eergisteren, waar je alleen friet of salade kunt krijgen. En een Mexicaanse Cantina, hartstikke hip, waar de welgestelde jeugd komt om gezien te worden en om lachend 5 CHF aan een biertje uit te geven, maar waar je dus op wat dom tapas gedoe na, niks fatsoenlijks te vreten kunt krijgen. Zelfs alle terrasjes aan het water hier, uitgestorven. Schrale kutzooiquote:
Zit er daar echt nergens een normaal iets om te etenquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, dat is dus de Mac geworden, ja WEER ja. Deze mondaine Grote Stad vol met hippe juweliers en dure kledingzaken is namelijk zoeen kleinkneuterig boerendurp waar na 18:00 's avond alles dicht is. Ja dat Restaurant van eergisteren, waar je alleen friet of salade kunt krijgen. En een Mexicaanse Cantina, hartstikke hip, waar de welgestelde jeugd komt om gezien te worden en om lachend 5 CHF aan een biertje uit te geven, maar waar je dus op wat dom tapas gedoe na, niks fatsoenlijks te vreten kunt krijgen. Zelfs alle terrasjes aan het water hier, uitgestorven. Schrale kutzooi
Ja misschien in de oude stad wel of zo, maar daar heb ik nou geen zin meer in. Ik kijk morgen nog wel ff.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit er daar echt nergens een normaal iets om te eten
Bizar gewoon
Voor de zekerheid dan maarquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja misschien in de oude stad wel of zo, maar daar heb ik nou geen zin meer in. Ik kijk morgen nog wel ff.
Klinkt wel goedquote:Op woensdag 13 juni 2007 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga morgen in elk geval niet in de trein zitten trouwensNou ja, bijna niet
Ik ga heul toeristisch doen met een boot en een tandradbaan en 2 kabelbaantjes en zo. En de bus. Lijkt me leuk. Weer een hoop foto's dus
En ik wou je net gezelschap komen houdenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
en vanavond ga ik maar eens heel erg vroeg slapen denk ik, want ik verveel me een gat in de ozonlaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |