JEFFFFFFFFFquote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Verrek, ik zie nu pas wie die vader speelt
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die was toen nog helemaal niet bekendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:29 schreef alki het volgende:
JEFFFFFFFFF
Die speelde ook in een andere commercial over Vicks Ademvrij, zo'n echtpaar in de auto:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 07:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij wil weel een hele emmel!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef Frollo het volgende:
'Hele emmel Lemia'
- 'Hij wil de hele emmer!111!!!einz!1!'
Dat was jaren 90quote:Op woensdag 13 juni 2007 18:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Maar natuurlijk, meneer Van Stoffelen!
- Ik heet helemaal geen Van Stoffelen, ik heet De Smit!
Oh, volgens mij ook van croma zo'n viswijf: 'Over smaak valt te twisten maar ik denk dat dat hier niet nodig is'.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef Frollo het volgende:
Croma: "Laat die man een happie mee etuh, dan ken ie het zelluf proevuh!"
http://youtube.com/watch?v=5kgFIv__S1squote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:00 schreef ginod het volgende:
Vond die Fiat Panda altijd lache... daar lach je iedereen mee uit.... zie je hem rijden overal, en lache, en op het einde een motoragent lache... hehehehe (jaaa, je moet hem gezien hebben, om hem leuk te vinden)
'De wilde frisheid van je moeder', zei mijn moeder altijd. Ja, met haar kon je lachen.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:36 schreef livelink het volgende:
En natuurlijk de wilde frisheid van limoenen.
vergeet ook de blote tieten niet!quote:Op zondag 17 juni 2007 16:36 schreef livelink het volgende:
En natuurlijk de wilde frisheid van limoenen.
Think van Aretha Franklin toch ?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:37 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Chocomel.
Die reclame dat dat meisje op de bank loopt te springen en Tina Turner zingt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |