Ik denk dat je je daarop verkijkt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:59 schreef zjroentje het volgende:
4 miljoen voor De Mul zou geniaal zijn.
Die gaat daar echt niet veel aan spelen toekomen.
Beetje bijgekomen van het Honkfeest knul.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:07 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoi.
Prima als jij het normaal vind om discriminerend te doen (terwijl ook nog eens driekwart van het team om je heen bestaat uit niet blanken), en als dat niet valt onder "zijn inbreng voor ajax"..dan snap ik datquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren altijd en met iedereen .. de eens puugt de ander neemt een sliding op knie hoogte .. dat doet niets af aan zijn inbreng voor Ajax die was meer dan gemiddeld. Sterker nog zonder hem had je die hele tweede plek niet gehad.
Wat zijn nou zijn kwaliteiten??quote:
Heeft ie het tegen Babel geroepen???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:10 schreef manny het volgende:
[..]
Prima als jij het normaal vind om discriminerend te doen (terwijl ook nog eens driekwart van het team om je heen bestaat uit niet blanken), en als dat niet valt onder "zijn inbreng voor ajax"..dan snap ik dat
over zijn voetbalkwaliteiten: niets dan lof.
Ach man, ik werk hier ook met een aantal surinamers en we (en zijzelf onderling) maken elkaar ook de hele tijd uit voor neger en blanke. Nou was dit wel een hele grove uitspraak maar strak onder de adrenaline kan er wel eens iets verkeerds uitschieten. Excuses gemaakt, klaar. Dan had HtC in openbaar moeten zeggen dat hij daar niet mee kan leven. Nu verdoezelen ze die reden en slaat het dus nergens op dat hij "niet in de groep past".quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:10 schreef manny het volgende:
[..]
Prima als jij het normaal vind om discriminerend te doen (terwijl ook nog eens driekwart van het team om je heen bestaat uit niet blanken), en als dat niet valt onder "zijn inbreng voor ajax"..dan snap ik dat
over zijn voetbalkwaliteiten: niets dan lof.
Hehe, was zondagavond wel weer ongeveer hersteld jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:08 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beetje bijgekomen van het Honkfeest knul.
Hoorde dat je nogal tekeer gegaan was
Bedankt, dat zal wel lukkenquote:
Daar ben ik ook bang voor. Weg laten gaan had al niet mogen gebeuren maar aan psv verkopen is helemaalquote:
Dat dus. Zo nu heb ik me weer druk genoeg gemaakt om voetbal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:34 schreef Nashje het volgende:
"Het feit dat Ten Cate en Van Geel Kenneth Perez laten gaan is al vreemd en niet te begrijpen, maar dat ze hem mogelijk ook nog eens laten gaan naar een directe concurrent vinden wij te gek voor woorden",
Blijkbaar denkt het bestuur er veel makkelijker over, zij horen dat Henk ten Cate hem niet nodig heeft en wil er geen voor vangen. Van wie, maakt ze dan niet uit. Belachelijk, je zal zien dat hij PSV kampioen maakt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:34 schreef Nashje het volgende:
Supporters woedend om naderende vertrek Perez 12 juni 2007
De AFCA Supportersclub kan zich niet vinden in de beslissing van de technische staf om Kenneth Perez de wacht aan te zeggen. Maandagochtend kwam het bericht naar buiten dat de geroutineerde aanvaller waarschijnlijk naar landskampioen PSV vertrekt. Perez lag al enige tijd overhoop met Ajax-trainer Henk ten Cate, die de Deen liet weten dat hij niet past in zijn voetbalvisie en dat hij ook volgend seizoen niet zou kunnen rekenen op een basisplaats.
"Het feit dat Ten Cate en Van Geel Kenneth Perez laten gaan is al vreemd en niet te begrijpen, maar dat ze hem mogelijk ook nog eens laten gaan naar een directe concurrent vinden wij te gek voor woorden", reageert de AFCA Supportersclub. "Naast Huntelaar en Sneijder zijn er de afgelopen jaren maar weinig spelers geweest met een dergelijk rendement. Maar goed, Ten Cate en Van Geel zullen de wijsheid in pacht hebben en wij zullen het wel helemaal niet begrijpen."
De fans vinden het vooral jammer dat PSV wel eens zou kunnen profiteren van het besluit van Ajax. "Ongetwijfeld zal er voor de genoemde heren een goede reden zijn om Perez na een jaar weer te laten gaan. Maar om nu een directe concurrent te gaan versterken gaat er bij ons totaal niet in. Wij zien de bui volgend seizoen al hangen."
het bestuur wil toch geen kampioen worden..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt het bestuur er veel makkelijker over, zij horen dat Henk ten Cate hem niet nodig heeft en wil er geen voor vangen. Van wie, maakt ze dan niet uit. Belachelijk, je zal zien dat hij PSV kampioen maakt.
Tsja ondertussen is psv voor de 6e keer in 8 jaar kampioen geworden, doen ze het de laatste jaren goed in de CL en loopt Ajax continu achter de feiten aan. Maar dat schijnt niet in die arrogante koppies van het bestuur + trainer door te dringenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:36 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt er niets aan, maar een signaal van onvrede kan geen kwaad.
Ach, wat heeft Ajax nou te vrezen van PSV, lijken ze te denken...
Alsof De Cler een bepalende speler is, zoals Perez dat als geen ander is. Die man heeft Ajax dit seizoen gewoon verschrikkelijk vaak gered hoor. En AZ is van een andere orde dan PSV. Zeker toen nog.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik snap bovenstaand bericht niet zo, spelers naar een concurrende club te laten gaan heb je al snel
De Cler gaat zeer waarschijnlijk ook naar PSV, Perez ging van AZ ook naar Ajax...
Ajax en PSV zijn de titelkandidaten, AZ komt daarachter en dus is de overstap van AZ naar Ajax of PSV wel degelijk een verbetering, alleen al de kans om in de CL te spelen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:39 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik snap bovenstaand bericht niet zo, spelers naar een concurrende club te laten gaan heb je al snel
De Cler gaat zeer waarschijnlijk ook naar PSV, Perez ging van AZ ook naar Ajax...
Zorg ervoor dat gelijke al dan niet betere spelers terug koopt en je hebt het probleem gedekt.
Wees blij dat Sneijder en Huntelaar (nog) blijven, i.p.v. je druk te maken over Perez.
Die staat toch achter Sneijder, en die gaat mijn inziens dit jaar niet meer weg....
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:34 schreef koningdavid het volgende:
De Mul idd verkopen en De Ridder voor een prikkie terughalen.
Buiten het feit dat we BonJovi hiermee een groot plezier doen speelt De Ridder erg goed in Jong Oranje als ik hem zie. We kunnen hem dan best gebruiken om de concurrentie aan te gaan met Baki en eventueel Goossens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |