Dat doe je snelquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:14 schreef denthemen het volgende:
Ben weer terug, het viel me erg mee, erg mooi geworden, vanavond foto's
Verder hoop/bid ik dat het waar is dat Perez niet naar die club uit Eindhoven gaat, vooral de reden waarom!Dat hij weggaat kan ik me voorstellen maar dan geen Eindhoven
driekwartier, het is ook niet zo dat het mijn hele rug bedektquote:
Ik ben benieuwd. Zelf tevreden over het resultaat?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
driekwartier, het is ook niet zo dat het mijn hele rug bedekt
Over heen gelezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:35 schreef Silenus het volgende:
Denthemen zegt dat ie het zelf erg mooi vindt, dus ik denk het van wel ja!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:32 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Adidas shirtje met een kraagje (waarschijnlijk dus hetzelfde als Ajax thuis)
Ziet er mooi uitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Weinig tot geen pijn, wel wat bloedvlekken, maar het was meer dan 100% waard
en ja, ik heb veel sproeten
Cool!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef denthemen het volgende:
[afbeelding]
Weinig tot geen pijn, wel wat bloedvlekken, maar het was meer dan 100% waard
en ja, ik heb veel sproeten
er zitten nu nog wel rode vlekken in (bloed)quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:44 schreef PizzaSalami het volgende:
Ziet erg wel goed uit die tatoo, heb mindere exemplaren gezien.
Klopt, maar dat trekt wel weg. Na een aantal dagen trekt dat wel bij allemaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
er zitten nu nog wel rode vlekken in (bloed)
ja, met opzet niet gedaan, ik vind het zelf niet echt heel mooi ernaast en heel veel mensen weten niet wat het is ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:51 schreef Erasmusch het volgende:
Er staat toch ook altijd zon schildje naast?
Wat is het dan? Vind het altijd op een FCU-logootje lijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
ja, met opzet niet gedaan, ik vind het zelf niet echt heel mooi ernaast en heel veel mensen weten niet wat het is ook
wat krijgt ie nou te eten?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:26 schreef denthemen het volgende:
Wat Pizza zegt dus, ik was ff me tattoo aan het verzorgen
Die gaat flink tegen Ajax lopen schoppenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:49 schreef w00h00 het volgende:
Vanavond dus Perez bij TIEN om 22.30.
Moet ie vooral doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef venomsnake het volgende:
Die gaat flink tegen Ajax lopen schoppen![]()
Hey Umberto, kankerneger!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:01 schreef venomsnake het volgende:
Hoewel hij behoorlijk emotioneel kan reageren in bepaalde situaties.
Uitgesloten, daar neemt spektakel zender TIEN geen genoegen mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Suijk het volgende:
Hij zegt gewoon dat hij toch wel graag weg wil, dat er her en der contacten zijn, maar nog niks getekend.
Precies, oftewel: “Ik kom blijkbaar niet weg bij Ajax. Voor mij persoonlijk is dat teleurstellend. “Maar ik wanhoop niet. Het is nog geen 31 augustus. Tot die tijd zijn er nog tranfers mogelijk. Ik ben prof en zal me in juli gewoon bij Ajax melden en proberen een nog beter seizoen te draaien dan dit jaar.''quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Suijk het volgende:
Hij zegt gewoon dat hij toch wel graag weg wil, dat er her en der contacten zijn, maar nog niks getekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |