Zeker, maar jullie zijn de beste hoor, want jullie zijn ajaxquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Niet de beste nee. ,maar wel gewoon een goeie. Die bij ons om een suf relletje niet aan spelen toekomt.
het is altijd stront aan de knikker bij Ajax. En die zachte gjjj flippo's lachen al 3 jaar in hun vuistje. En geef ze ongelijk.
quote:De Mul kan voor vijf jaar tekenen bij Sevilla
Ajax en Sevilla zijn in onderhandeling over de transfer van Tom De Mul naar Spanje. Voor de 21-jarige Belgische jeugdinternational ligt een vijfjarig contract klaar bij de UEFA Cup-winnaar.
Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, heeft bevestigd dat de onderhandelingen gaande zijn. De Amsterdammers zouden een transfersom bedingen van rond de vier miljoen euro voor de rechtsbuiten die zelf graag wil vertrekken.
'Ik weet wat ik wil: spelen voor Sevilla', liet De Mul zeer eerder al ontvallen. 'Welke voetballer zou nou niet in zo'n goede ploeg willen spelen?'
Bij Ajax heeft de Belg nog een contract tot medio 2008. Het harde klimaat in de kleedkamer zou De Mul hebben doen besluiten dat een vertrek voor hem het beste is.
Sevilla is natuurlijk een hele mooie club.quote:
Ja best opmerkelijk dat zo'n grote club (gezien de laatste jaren) het wel in hem ziet zitten. Wel jammer dat hij gaat, in potentie is t wel wat. Maar 4 miljoen is ook prima natuurlijk....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sevilla is natuurlijk een hele mooie club.
Maar ik denk niet dat het daar minder hard aan toegaat als bij Ajax.![]()
Mooie transfer voor de Mul.
Dat soort zwakzinnigen gelul zal je uit mijn mond niet horen hoor..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:34 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Zeker, maar jullie zijn de beste hoor, want jullie zijn ajax![]()
Koeman Ajax-PSV-Feyquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef Cordoba32 het volgende:
In andere landen komt het regelmatig voor, dat spelers van topclubs wisselen. HIer is het pas iets van de laatste jaren. Zal voor Perez wel apart zijn, want de 1e officiele wedstrijd van psv is tegen.......?
![]()
Dat is natuurlijk niet waar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:51 schreef Cordoba32 het volgende:
In andere landen komt het regelmatig voor, dat spelers van topclubs wisselen. HIer is het pas iets van de laatste jaren.
PSV heeft sowieso meer met oud-Ajacieden dat Ajax met ex-PSV'ers.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet waar.
In de jaren 80 stapten Vanenburg, R. Koeman, Lerby, Arnesen en Kieft al van ajax over naar PSV.
Andersom (van PSV naar ajax) komt bijna nooit voor, kan me alleen P. Hoekstra heugen eigenlijk.
PSV'ers gaan dan ook allemaal naar Spanje of Engelandquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV heeft sowieso meer met oud-Ajacieden dat Ajax met ex-PSV'ers.
Maar Stam en Huntelaar toch welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV heeft sowieso meer met oud-Ajacieden dat Ajax met ex-PSV'ers.
1,35 geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:03 schreef w00h00 het volgende:
4 miljoen is lekker voor Tom de Mul.
Wat heeft Kennedy ons eigenlijk gekost?
Komt omdat Ajax zo'n kille club is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
En oud-ajacieden willen klaarblijkelijk ook gewoon heel graag bij PSV spelen.
Terwijl dit andersom vaak niet zo is. toegevende dat interesse van ajax in oud-psv'ers ook minder vaak voorkomt.
Klaas Jan Huntelaar en Jaap Stam wilden niet terug naar Ajax, terwijl Ajax zelf geen interesse had in Michael Reiziger en Patrick Kluivert. Misschien dat de rollen een beetje omgedraaid zijn, qua kilheid enzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Maar Stam en Huntelaar toch wel
En oud-ajacieden willen klaarblijkelijk ook gewoon heel graag bij PSV spelen.
Terwijl dit andersom vaak niet zo is. toegevende dat interesse van ajax in oud-psv'ers ook minder vaak voorkomt.
Ik volg je even niet montana...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klaas Jan Huntelaar en Jaap Stam wilden niet terug naar Ajax, terwijl Ajax zelf geen interesse had in Michael Reiziger en Patrick Kluivert. Misschien dat de rollen een beetje omgedraaid zijn, qua kilheid enzo?
Je lacht erom, deed ik ook jarenlang. maar het blijkt dat een rustige sfeer bij PSV wel lekker werkt. Spelers schoppen vrijwel nooit naar PSV achteraf en wel naar Ajax. Reken maar dat Perez lekker gaat trappen hoor.quote:
De laatste 3 drie spelers die de keuze konden maken tussen Ajax en psv zijn volgens mij alledrie naar ons gekomen dus dat valt wel mee geloof ik.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je lacht erom, deed ik ook jarenlang. maar het blijkt dat een rustige sfeer bij PSV wel lekker werkt. Spelers schoppen vrijwel nooit naar PSV achteraf en wel naar Ajax. Reken maar dat Perez lekker gaat trappen hoor.
En lang niet allemaal hoor, maar er zullen echt wel spelers van andere clubs zijn die dat horen en denken: dan ga ik wel lekker naar PSV.
Ajax moet eens wat slimmer worden op dat gebied..
Gewilde spelers (lees: Klaas Jan Huntelaar en Jaap Stam) kiezen voor Ajax, terwijl ze ook naar PSV kunnen en PSV doet het met de ongewilde spelers (lees: Patrick Kluivert en Michael Reiziger). Voorheen kozen spelers voor PSV, terwijl ze ook naar Ajax konden en nu is dat dus niet meer zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:14 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik volg je even niet montana...
Maar wat kwa kilheid heb je inderdaad wel gelijk
Wat ben je toch een pannekoek af en toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |