Zolang hij maar niet terug bij ons komt vind ik het best.quote:
Volgens sport.be zeker?quote:
Als jij al die geruchtjes al gelooft dan hoeven we niets meer aan te kopen want dan hebben we Constantin, Boulahrouz, Modric, Motta, Krkic, Kluivert en Ezquerro al aangekocht.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Een dikke leegloop bij Ajax heb ik wel door. Perez, Sneijder en Huntelaar
Waar gaat dit naar toe van Geel?
Waar blijven de aankopen dammit
![]()
Je vergeet Wilhelmsson! Of is dat pas volgende week een gerucht?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als jij al die geruchtjes al gelooft dan hoeven we niets meer aan te kopen want dan hebben we Constantin, Boulahrouz, Modric, Motta, Krkic, Kluivert en Ezquerro al aangekocht.
Nee man dat is van vorig seizoen. Wel een beetje bij de tijd blijven.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je vergeet Wilhelmsson! Of is dat pas volgende week een gerucht?
Nou sorry hoor, maar mag ik me ongerust maken?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Welke ik wel vergeet is mijn eigen gemaakte Ronaldinho gerucht. Cyberia18, als er iemand niet mag klagen ben jij het wel.
Waarom ongerust zijn, wij zijn altijd de bestequote:Op maandag 11 juni 2007 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar mag ik me ongerust maken?![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 23:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom ongerust zijn, wij zijn altijd de beste
En morgen Perez over zijn keuze voor PSV.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:02 schreef patrickt37 het volgende:
Net op TIEN: Klaas-Jan Huntelaar gaat NIET naar Juventus
Ik heb liever dat als hij naar Italië gaat, hij naar AS Roma gaatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Huntelaar blijft volgens die pot Barend![]()
![]()
![]()
Juve![]()
Termijnen![]()
![]()
Italië![]()
![]()
![]()
Rossi & Tottiquote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik heb liever dat als hij naar Italië gaat, hij naar AS Roma gaat![]()
Wanbeleid bij Feyenoord ok... maar dit zou wel de domste spelersruil uit de geschiedenis zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:19 schreef M0NTANA het volgende:
Heb eigenlijk liever dat Kenneth Perez naar Feyenoord gaat, in een ruil-constructie met Royston Drenthe en Jonathan de Guzman bijvoorbeeld?
Was ook niet echt serieus bedoeld, want dit gaat nooit gebeuren. Vind het wel aardige spelers, vooral Drenthe.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wanbeleid bij Feyenoord ok... maar dit zou wel de domste spelersruil uit de geschiedenis zijn.
Zeker, Drenthe is erg goed, en vooral ook erg uniek in de zijn speelstijl.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Was ook niet echt serieus bedoeld, want dit gaat nooit gebeuren. Vind het wel aardige spelers, vooral Drenthe.
Jonathan de Guzman zou zich het afgelopen seizoen véél beter ontwikkeld hebben bij Ajax.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:44 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zeker, Drenthe is erg goed, en vooral ook erg uniek in de zijn speelstijl.
De Guzman heeft dit seizoen daarentegen niets laten zien... die zou hier ook weinig toevoegen denk ik.
Wat heeft HtC daar fout gedaan dan? Die ongelukkige goal van Vermaelen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:43 schreef ajaxclub het volgende:
Ten cate heeft het dit jaar goed gedaan vindt ik op de belangrijkste wedstrijd kopenhagen na dan.
Ten cate heeft in die wedstrijd zelf niet zoveel fout gedaan maar dat wordt helaas wel door veel mensen kwalijk genomen. ik vindt ook dat ten cate het dit goed gedaan hebt, hij zal misschien ook wel fout hier en daar hebben gemaakt. maar om nu ten cate de schuld te geven dat perez moet vertrekken vindt ik niet terecht. als perez niet de strijd wil of kan aangaan mag ie van mij idd vertrekken. ik vindt het van ten cate juist goed om geen enkele speler een garantie tot spelen te geven.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 08:55 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Wat heeft HtC daar fout gedaan dan? Die ongelukkige goal van Vermaelen?
Daar kan hij toch niets aan doen.
Als hij startte in de wedstrijd vond ik hem ook vaak tegenvallen, als invaller leek het wel alsof hij zich toch meer wilde bewijzen en dan ging er wel dreiging van uit. Maar laten we inderdaad niet doen alsof we onze beste speler verkopen aan de concurrent...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:14 schreef El_Bassie het volgende:
Sommigen hier hemelen Perez wel enorm op, mij heeft hij niet echt kunnen bekoren dit seizoen. Ook in de wedstrijden waar hij wél in scoorde, speelde hij uiterst matig.
Zeker, maar jullie zijn de beste hoor, want jullie zijn ajaxquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Niet de beste nee. ,maar wel gewoon een goeie. Die bij ons om een suf relletje niet aan spelen toekomt.
het is altijd stront aan de knikker bij Ajax. En die zachte gjjj flippo's lachen al 3 jaar in hun vuistje. En geef ze ongelijk.
quote:De Mul kan voor vijf jaar tekenen bij Sevilla
Ajax en Sevilla zijn in onderhandeling over de transfer van Tom De Mul naar Spanje. Voor de 21-jarige Belgische jeugdinternational ligt een vijfjarig contract klaar bij de UEFA Cup-winnaar.
Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, heeft bevestigd dat de onderhandelingen gaande zijn. De Amsterdammers zouden een transfersom bedingen van rond de vier miljoen euro voor de rechtsbuiten die zelf graag wil vertrekken.
'Ik weet wat ik wil: spelen voor Sevilla', liet De Mul zeer eerder al ontvallen. 'Welke voetballer zou nou niet in zo'n goede ploeg willen spelen?'
Bij Ajax heeft de Belg nog een contract tot medio 2008. Het harde klimaat in de kleedkamer zou De Mul hebben doen besluiten dat een vertrek voor hem het beste is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |