quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:29 schreef MaxC het volgende:
Montana, wou jij Jenner?En Lindenbergh in de basis
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:38 schreef w00h00 het volgende:
Lindenbergh, Barreto! CL HERE WE COME.
Montana wtf
quote:
Ajax had Julian Jenner zeker weten moeten halen, want nu speelt hij én bij de concurrentie én we hebben zelf niets fatsoenlijks op rechtsbuiten. Lindenbergh in de basis is inderdaad een beetje apart, maar niets wees erop dat Edgar Davids zou komen. Hetzelfde geldt voor Denny Landzaat en/of Edgar Barretto, want ook ik was toen nog niet op de hoogte van de komst van Gabri. Overigens moet ik wel toegeven dat het opstellen van Johnny Heitinga als rechtsback (met Dwight Tiendalli als back-up) en Hedwiges Maduro centraal in de verdediging achteraf niet echt logisch is, maar we spreken over zestien maanden geleden. Peter Løvenkrands en/of Morten Gamst Pedersen had ik er overigens graag bij gehad, maar waarom Ryan Babel nergens genoemd wordt, weet ik niet meer.quote:
Voetbal-prive/weekend/story gedoe.....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef markthemen het volgende:
'Ajax blokkeert transfer Perez'
De geplande medische keuring van Kenneth Perez, waarover PSVZone.nl vanochtend al berichtte, lijkt van de baan. Ajax heeft vanmiddag de transfer afgebeld, omdat ze de 32-jarige Deen niet aan concurrent PSV wil verkopen. Perez stond in Eindhoven op het verlanglijstje om één van de vier gewenste topaanvallers te worden.
psvzone
Zit je mij nou uit te lachen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef PizzaSalami het volgende:
Whehehe. Whehehehe.
Ohw het is ook nog een post van vorig jaar. Waarom die ouwe koeien uit de sloot trekken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ajax had Julian Jenner zeker weten moeten halen, want nu speelt hij én bij de concurrentie én we hebben zelf niets fatsoenlijks op rechtsbuiten. Lindenbergh in de basis is inderdaad een beetje apart, maar niets wees erop dat Edgar Davids zou komen. Hetzelfde geldt voor Denny Landzaat en/of Edgar Barretto, want ook ik was toen nog niet op de hoogte van de komst van Gabri. Overigens moet ik wel toegeven dat het opstellen van Johnny Heitinga als rechtsback (met Dwight Tiendalli als back-up) en Hedwiges Maduro centraal in de verdediging achteraf niet echt logisch is, maar we spreken over zestien maanden geleden. Peter Løvenkrands en/of Morten Gamst Pedersen had ik er overigens graag bij gehad, maar waarom Ryan Babel nergens genoemd wordt, weet ik niet meer.
Nee, moest lachen om dat bericht over dit transfer.quote:
Dacht ik al, dat laatste was me al duidelijk.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, moest lachen om dat bericht over dit transfer.
Al die verhalen over opstellingen en formaties interesseren me niet zo.
Hij kan nog niet eens normaal schietenquote:De Haan 'wordt gek' van schiettechniek Babel
12 juni 2007
Aanvaller Ryan Babel van Jong Oranje trainde dinsdag enige tijd apart van de groep, met Foppe de Haan. De bondscoach nam ruim de tijd om de voetballer van Ajax beter te leren schieten, want daar mankeert nogal wat aan volgens de Fries.
"Babel heeft een heupschot, ik word er gek van", aldus De Haan, die het de spits soms zelfs even voordeed. "Het is net een golfer die zichzelf heeft leren golfen. Dat moet eruit. Het is moeilijk om hem dat af te leren, maar hij werkt eraan."
Babel nam die manier van schieten een aantal jaren geleden over van Gaston Sangoy, een Argentijnse medespeler in het tweede elftal van Ajax. Babel zelf gaf onlangs al aan dat hij spijt heeft van zijn veranderde manier van schieten. Hij vertelde onder meer dat hij nu alles op kracht doet in plaats van techniek en daardoor de controle minder is.
Was ons nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij kan nog niet eens normaal schieten.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef markthemen het volgende:
De geplande medische keuring van Kenneth Perez, waarover PSVZone.nl vanochtend al berichtte, lijkt van de baan. Ajax heeft vanmiddag de transfer afgebeld, omdat ze de 32-jarige Deen niet aan concurrent PSV wil verkopen. Perez stond in Eindhoven op het verlanglijstje om één van de vier gewenste topaanvallers te worden.
psvzone
Het klinkt erg dubieus. Maar ik hoop dat het zo is en dat Perez blijft.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:07 schreef markthemen het volgende:
psvzone
Je mag toch wel verwachten dat een speler in anderhalf seizoen wel wat vooruitgang kan boeken op dat gebied.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef twi het volgende:
Babel heeft best goals gemaakt met prima normale schoten, maar als zo'n automatisme er eenmaal in zit, krijg je het er moeilijk uit. Je kan er wel lacherig over doen, maar dat deed men anderhalf seizoen geleden ook niet toen hij de ene na de andere bal met 120km/h de netten in ramde.
die speciale schot techniek is zijn enige kwaliteit naast z'n snelheid... balcontrole en techniek zijn drama dus neem nou niet z'n enige wapen afquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hij kan nog niet eens normaal schieten.
de ene na de andere is lichtelijk overdreven, aangezien hij nooit meer dan 7 doelpunten in een Eredivisie seizoen heeft gescoord.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:47 schreef twi het volgende:
Babel heeft best goals gemaakt met prima normale schoten, maar als zo'n automatisme er eenmaal in zit, krijg je het er moeilijk uit. Je kan er wel lacherig over doen, maar dat deed men anderhalf seizoen geleden ook niet toen hij de ene na de andere bal met 120km/h de netten in ramde.
Op naar feyenoord dan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:37 schreef BonJovi het volgende:
Hij heeft zelf aangegeven dat hij het liefst in Nederland wilt blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |