Om aaaaaaaaaaaaaaal die aandacht die ze krijgt, en steeds de vraag of ze nu echt naar huis gaat over 3,5 maanden, en dat is al heeeeeeeeeeel snel.(shit, weet naar die koters, nog maar drie maanden te gaan)quote:Op maandag 11 juni 2007 21:47 schreef CoT het volgende:
Bij mij kraakt alleen stream1
Waarom jankt Bokito?
Even geleden is hij naar het kantoor gevluchtquote:Op maandag 11 juni 2007 21:49 schreef ericahysterica het volgende:
waar hangt WB uit eigenlijk?
Leedvermaak is tenslotte ook vermaak...quote:
Natas mist een moederquote:Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Om aaaaaaaaaaaaaaal die aandacht die ze krijgt, en steeds de vraag of ze nu echt naar huis gaat over 3,5 maanden, en dat is al heeeeeeeeeeel snel.(shit, weet naar die koters, nog maar drie maanden te gaan)
gek genoeg kan ik geen enkel begrip voor Nasty opbrengen............lekker naar huis hopsakeequote:Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef Katewalker het volgende:
Ook verschrikkelijke dominante brulwijven kunnen verdriet hebben...Nataisa heeft echt verdriet..maar waarom..ik denk dat het komt door de interviews die ze gegeven heeft..over wat ze heeft mee gemaakt met Yairo..opeens zijn daar die weg gestopte, niet verwerkte emoties weer...én misschien het zorgmomentje voor Eric?....
Ellie kan leuk en gezellig zingen..ik haat die muziek, dat wel...![]()
Ik denk dat het gespeelde verdriet is.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef Rotterdammert het volgende:
ik hoop dat dit echte verdriet is want dat gun ik haar wel
Als haar moeder een echte moeder is heeft ze er knap weinig van meegekregen...quote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef Katewalker het volgende:
Ook verschrikkelijke dominante brulwijven kunnen verdriet hebben...Nataisa heeft echt verdriet..maar waarom..ik denk dat het komt door de interviews die ze gegeven heeft..over wat ze heeft mee gemaakt met Yairo..opeens zijn daar die weg gestopte, niet verwerkte emoties weer...én misschien het zorgmomentje voor Eric?....
Als dit echt is vertrekt ze morgen. Geloof jij het.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef Rotterdammert het volgende:
geeft nietsquote:Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef DrsH het volgende:
Ook ik schiet even vol bij het zien van een verdrietige "goede moeder"vergeef mij
Dit is nog een demoquote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft zijn plaatje al opgenomen, da's snel....
[afbeelding]
Ik ook niet.. en das toch wel raar als je mensen al een hele tijd volgt. Want ze heeft nu toch echt wel verdriet.. maar het doet me helemaal niks.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gek genoeg kan ik geen enkel begrip voor Nasty opbrengen............lekker naar huis hopsakee
Af en toe kijkt ze richting de villa of iemand het ziet...quote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef Liess het volgende:
*Gaat in een hoekje zitten en begint te janken*
Ziet iemand me?
Ik nietquote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef Liess het volgende:
Ziet iemand me?
Ach...enige reden is dat ze de scepter niet kan zwaaien nu...nellie brengt gezelligheid en dat is wat natasia niet kan hebben want mevrouw houdt ervan op tweespalt te zaaien....daarom voelt ze zich nu zoquote:Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef Katewalker het volgende:
Ellie kan leuk en gezellig zingen..ik haat die muziek, dat wel...![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als dit echt is vertrekt ze morgen. Geloof jij het.![]()
Als dit echt verdriet is gun ik haar 10.000 keer zoveel.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:51 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik denk dat Natasia zelf ook geen moeder heeft gehad toen ze een kind was.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Als haar moeder een echte moeder is heeft ze er knap weinig van meegekregen...
Drama queenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef Liess het volgende:
Ziet iemand me?
Dit is een demo.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:53 schreef Prospera het volgende:
Huub heeft zijn plaatje al opgenomen, da's snel....
[afbeelding]
ik vind het wel sexyquote:Op maandag 11 juni 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Doen ze in die kliniek ook iets aan kinnetjes straktrekken ?
[afbeelding]
kijk nu al een ruim een week maar ongeveer 5 minuten per dag.. en lees hier beetje mee..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Is er nog iemand die echt geboeid naar de kooi kijkt?
Demoquote:Op maandag 11 juni 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
Heeft iemand Huub's nummer gejat? Zijn nummer gaat toch 'nooit meer naar huis' heten?
nee ik ben moeder....quote:Op maandag 11 juni 2007 21:54 schreef basicsaint het volgende:
De empathie knalt weer van m'n TFT-scherm.
Huubfans neem ik aan?
nogmaalsquote:Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waar zijn de witte tanden gebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |