en zegt notabene PALMA niet te kennen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:14 schreef RSie het volgende:
en ja hoor,.. het cirkeltje is weer compleet,.. ellie werkt(e) in een tent waar veel travestieten komen.
daar kent Smerica haar van. Ellie kent kokkie Martin en komt via Dimitri binnen!
ik had haar nog zo gezegd dat dat geheim moest blijven!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:13 schreef DrsH het volgende:
In Amsterdam staat ze bekend als Ellie de paardenpijpster
Ik wist hetquote:Op maandag 11 juni 2007 21:18 schreef Disana het volgende:
v
Net zo debiel als toen Natasja die SOAgirl moest helpen haar bikini aan te trekkenquote:Op maandag 11 juni 2007 21:18 schreef Meganog het volgende:
Wat een volslagen bizarre vertoning weer in die slaapkamer...
PIJPALARMquote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef Sharpeyed het volgende:
o nee ze komt bij de paarden
in groningen weten ze wel raad met ericquote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ik kots echt 10 emmers op eric.... gadverdamme wat vind ik hem toch walgelijk.
Ze valt Fries nog niet aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef Sharpeyed het volgende:
o nee ze komt bij de paarden
hahaha,.. bij ieder stripje weer auwquote:Op maandag 11 juni 2007 21:19 schreef Kinga het volgende:
Ik kots echt 10 emmers op eric.... gadverdamme wat vind ik hem toch walgelijk.
Oeps, die gaat ver.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
in groningen weten ze wel raad met eric![]()
Moet niet gekker worden: Tas die de oksels van Erica scheert:quote:Op maandag 11 juni 2007 21:18 schreef Meganog het volgende:
Wat een volslagen bizarre vertoning weer in die slaapkamer...
Die voelt zich nu slankquote:Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef ericahysterica het volgende:
japio lijkt erg gecharmeerd te zijn van ellebel de paardenpijpster........een soort vrouw/moeder combi
afgebrokkeldquote:Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waar zijn de witte tanden gebleven.
Ik hoop dat ook Ellie in een rolstuip schiet bij de aanblik van de meest trieste travestiet ever.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef Meganog het volgende:
Ellie en Huub komen de slaapkamer binnen waar Natasia Eric in een panty staat te hijsen...
Jeeeeeeeeeees, het lijkt wel iets uit een horrorfilm.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Waar zijn de witte tanden gebleven.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jeeeeeeeeeees, het lijkt wel iets uit een horrorfilm.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook Ellie in een rolstuip schiet bij de aanblik van de meest trieste travestiet ever.
Ellie ken wel wat hebbe.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoop dat ook Ellie in een rolstuip schiet bij de aanblik van de meest trieste travestiet ever.
Nog wat varkensbloed en het is de remake van Stephen King's Carrie.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:27 schreef beequeen het volgende:
Jeeeeeeeeeees, het lijkt wel iets uit een horrorfilm.
die komt vanavond op tv als ik me niet vergisquote:Op maandag 11 juni 2007 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog wat varkensbloed en het is de remake van Stephen King's Carrie.
scary movie deel 5quote:Op maandag 11 juni 2007 21:29 schreef RSie het volgende:
[..]
die komt vanavond op tv als ik me niet vergis(heb hem alleen al 30x gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |