Oh, ben je niet bekend met deze hippe term?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:36 schreef Goover het volgende:
WILF?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:36 schreef Goover het volgende:
WILF?
Maar ff opgezocht, ik was te nieuwschierigquote:WILF:
"Wilfing" - or surfing the web without any real purpose
"The tendency to wilf is more prevalent among men than women, the poll found. Gazing at a succession of pointless web pages also appeared to be the preserve of the young, with people aged 55 or over being three times less likely to browse absent-mindedly than those under 25.
"The time-consuming practice appears to have destructive effects too: a third of males admitted that wilfing has a damaging effect on their relationship with a partner." Guardian.co.uk
Waarschijnlijk niet, maar een nieuw cd zit er aan te komen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Komen ze nog een keertje in de buurt?
Dat weet ook iedereen. Moet je het nou verpesten voor ons. We willen 1x de teleurstelling niet voelen. 1x. Maar nee, meneer gunt ons niet dat pretje. Zucht, Daft Punk. Wat doe je ons aan...quote:
Idd, ze hebben in Nederland 10 jaar geleden een keer op het New Frontier festival opgetreden, maar ik zie 't niet zo snel gebeuren dat ze volgend jaar weer op een festival in NL staan. Ik denk dat de Pinkpop en Lowlands organisatoren het al meermalen geprobeerd hebben in het verleden.quote:
Ben het eens met alles wat je zegt!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:09 schreef CoExist het volgende:
Hoop dat ze dit jaar weer een nieuw studio album releasen!
De laatste waren een veredelde Best Of en een live CD.
Mijn voorkeur gaat dan uit naar een lekkere dans plaats a'la DISCOVERY.
Maar dan i.p.v. jaren '70 soul deuntjes lekker foute jaren '80 muziek gebruiken!
Enne natuurlijk zou het über-vet zijn als d'r weer een tour komt... maar dat is wishful thinking ben ik bang.
Gelukkig heb ik ze in 2007 live gezien!
Spam. En dan ook nog eens voor een prutforum.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:04 schreef CoExist het volgende:
Voor de liefhebber een NL Daft Punk forum...
Nog erg kleinschalig maar opzich wel leuk!
http://daft-world.realbb.net/forum.htm
Same.quote:Op maandag 5 januari 2009 02:08 schreef Agiath het volgende:
WANNEER KOMEN ZE NOU IS IN NEDERLAND?!?!
moet....heen...daft....punk....nog....nooit....live....gezien
ze zijn al in NL geweest.... maar of ze nog terug komen publiek was niet laaiend enthausiast zoals in bercy of op pukelpopquote:Op maandag 5 januari 2009 17:54 schreef Slickk het volgende:
[..]
Same.
Al die YouTube-filmpjes maken mij alleen maar droeviger, dat ik er niet bij was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |