10 jaar oud, maar nog steedsquote:1. Daftendirekt 2:44
2. WDPK 83.7 FM 0:28
3. Revolution 909 5:26
4. Da Funk 5:28
5. Phoenix 4:55
6. Fresh 4:03
7. Around the World 7:07
8. Rollin' & Scratchin' 7:26
9. Teachers 2:52
10. High Fidelity 6:00
11. Rock & Roll 7:32
12. Oh Yeah 2:00
13. Burnin' 6:53
14. Indo Silver Club 4:32
15. Alive 5:15
16. Funk Ad 0:50
hij was wel echt, maar niet goedquote:Op donderdag 8 november 2007 13:44 schreef neggix het volgende:
Het klinkt wel allemaal zelfde als optreden van Alive... Dus ik zou denken dat het echt was...
Die heb ik nu ook, ben benieuwd. Ik vind het geluid wel wat dofjes allemaal alleen.quote:
dan heb je de verkeerde te pakken, de eerste is idd dofquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:38 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, ben benieuwd. Ik vind het geluid wel wat dofjes allemaal alleen.
quote:Wat opvalt bij het beluisteren van het album is dat het publiek overduidelijk en enthousiast aanwezig is. Tussen de muziek door is dus veel gejuich en gejoel te horen.
Op de vraag of hier bewust voor gekozen was trekt Guy-Manuel opeens zijn mond open. "De opnamen zijn eigenlijk op een hele traditionele manier gemaakt. Het publiek is dus absoluut niet meer naar de voorgrond gezet in de mix. Waarschijnlijk is het je opgevallen omdat het ons juist opviel dat het publiek in Amsterdam zo stil was. Van de hele tournee waren jullie het allerrustigst."
"We zeiden na afloop nog tegen elkaar, dat het Nederlandse publiek waarschijnlijk veel drugs ophad", vervolgt Guy-Manuel. "Als je het publiek in Parijs luidruchtig vindt klinken zou je eens naar een concert in Zuid-Amerika moeten gaan, daar gillen ze minstens twee keer zo hard."
Verbaast me eerlijk gezegd niks. Want hoe vet ik het ook vond, om me heen stonden mensen nu niet echt heel wild te dansen of zwaar te gillen. Als je dat vergeleek met filmpjes die je soms zag verbaasde me dat al eigenlijk.quote:
www.play.comquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:59 schreef JackHerrer het volgende:
Weet iemand een goede voordelige site waar ik de lmtd. edition kan bestellen, want cd-wow werkt niet bij mij.
Ik op Play.com, heb de DVD hier ook naast m´n computer liggen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 09:47 schreef CoExist het volgende:
Iemand al ELECTROMA besteld?
En zo ja, via welke website ?
Play.com of HMV.com
Hmz, ik vind die websites een beetje vaag omdat er nergens aan word gegeven dat de website encrypted is voor bijv. het gebruik van mijn credit card.quote:Op vrijdag 23 november 2007 18:12 schreef G-Mart het volgende:
Ik op Play.com, heb de DVD hier ook naast m´n computer liggen.
http://www.play.com/Music/MusicDVD/4-/3476799/-/Product.html?searchstring=electroma&searchsource=0&cur=258
Hey ja, ik heb ook de Limited Edition met dat schuifkarton en het boek met die kleurenfoto´s. Als Daft Punk fan zeker de moeite van het kopen waard.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:20 schreef CoExist het volgende:
[..]
Hmz, ik vind die websites een beetje vaag omdat er nergens aan word gegeven dat de website encrypted is voor bijv. het gebruik van mijn credit card.
Hoe heb jij dat gedaan G-Mart?
Enne, heb je dan ook die limited edition gekregen, in zo'n schuifkarton met een boekje e.d.[ afbeelding ]
Deze is nl. via HMV.com te krijgen...
Indieconcertenquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:08 schreef DJ_WB het volgende:
waar gaan ze uit hun dak in nederland ??
Had je hem nou van play.com? Ik woon in Spanje, maar over het algemeen komt post van play.com hier ongeveer na 1 a 1,5 week aan.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:48 schreef CoExist het volgende:
Tjezuss... 24-11 besteld en nu pas binnen!
Ik weet van mezelf dat ik erg ongeduldig ben, maar dit duurde wel erg lang hoor!
Desalnietemin een mooie dvd in een fraai doosje!
Daar ga ik vanavond ff lekker van genieten!
17-11 besteld en nogsteeds niet binnen.... ook play.comquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:48 schreef CoExist het volgende:
Tjezuss... 24-11 besteld en nu pas binnen!
Ik weet van mezelf dat ik erg ongeduldig ben, maar dit duurde wel erg lang hoor!
Desalnietemin een mooie dvd in een fraai doosje!
Daar ga ik vanavond ff lekker van genieten!
Je bent nog jong, ik denk dat je binnen 8 jaar nog wel een kans krijgtquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb ze nog steeds niet live gezien.
Ik welquote:Op woensdag 9 januari 2008 22:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb ze nog steeds niet live gezien.
ik ben ook van 1984.... en heb ze al 3 keer live gezien. vraag me af of ze dit jaar nog gaan optrede of dat ze het voor gezien houdenquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:11 schreef davidov het volgende:
[..]
Je bent nog jong, ik denk dat je binnen 8 jaar nog wel een kans krijgt
Mwah, moest toch mooi 51 dagen wachten op mijn bestelling... Om beide cd's te krijgen moest ik ze 6 mailtjes sturen en uiteindelijk smeken om eens te reageren waarna het spontaan direct in behandeling is genomen... hun internationale nummer werkt ook niet btw... Adverteren ze leuk met "best nu en heb het in huis met kerst" maar daar merk je weinig van als je op 17 november je order plaatst en het in januari krijgtquote:Op maandag 26 november 2007 00:29 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Hey ja, ik heb ook de Limited Edition met dat schuifkarton en het boek met die kleurenfoto´s. Als Daft Punk fan zeker de moeite van het kopen waard.
En play.com heeft een VeriSign certificaat, staat op de terms&conditions pagina aan de linkerkant. Ik bestel er al jarenlang en play.com is erg goed en perfect te vertrouwen. Heb zelfs een keer gehad dat een game in de post kwijt was geraakt en dat ze de game ook direct nog een keer verstuurden zonder moeilijke vragen te stellen. Service is echt top daar.
http://www.djscene.nl/pages.php?page=511854quote:Franse zanger krijgt hulp van een robot
Tellier's nieuwe album ‘Sexuality’ is misschien wel het soort plaat dat Daft Punk al jaren wil maken.In Frankrijk is de ‘buzz’ rond Sebastien Tellier enorm, maar ook in Engeland wordt hij nauwlettend in de gaten gehouden. Zijn nieuwe album Sexuality, dat volgende maand in de winkel ligt, is geproduceerd door Guy Manuel De Homem-Christo van Daft Punk.
Ontdekt door de heren van Air, die hem tekende op hun label Record Makers, vergeleken met Serge Gainsbourg, een wereldhit op zak met ‘La Ritournelle’ (tegenwoordig te horen in de reclame van L'Oreal); de ster van Sebastian Tellier is sterk rijzende.
Tellier's nieuwe album ‘Sexuality’ is misschien wel het soort plaat dat Daft Punk al jaren wil maken. Niet vreemd, want het album staat vol met uiteenlopende invloeden als synth-pop, italo-disco, soul, cosmic funk en sci-fi-soundtracks. Alsof Kraftwerk en Giorgio Moroder een nummertje maken met Curtis Mayfield en de Beach Boys. In de gaten houden dus, deze aanstaande release!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |