abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50550739
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_50613168

8 Jaar oud, net geïnteresseerd in het schone spel, en potverdrie wat gebeurde er nou? Het clubke van my home town besloot even Benfica 'van de mat te vegen'... Moeha!

Grootse liefde was geboren...

BottleKid PSV
  dinsdag 19 juni 2007 @ 14:32:35 #53
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_50614394
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:45 schreef dndiek het volgende:
Linskens
Dat herinner ik mij nog het meest van dat seizoen Wat waren ze gefrustreerd bij Real dat ze er op zo'n manier uitvlogen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_50627350
Real had echt een gave ploeg toen: Camacho, Michel, Gallego, Gordillo, Sanchez, Butragueno, Sanchis

Zij verdienden dat jaar gewoon de Europa Cup. Ze schakelden Napoli (Maradona), Porto (winnaar jaar ervoor) en Bayern München uit. En dan komt dat zouteloze PSV dat alleen nog maar tegen kutploegen had gespeeld

Gadverdamme!
  dinsdag 19 juni 2007 @ 21:05:35 #55
117098 Hathor
Effe niet
pi_50628790
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 20:26 schreef Soul79 het volgende:
Real had echt een gave ploeg toen: Camacho, Michel, Gallego, Gordillo, Sanchez, Butragueno, Sanchis

Zij verdienden dat jaar gewoon de Europa Cup. Ze schakelden Napoli (Maradona), Porto (winnaar jaar ervoor) en Bayern München uit. En dan komt dat zouteloze PSV dat alleen nog maar tegen kutploegen had gespeeld

Gadverdamme!
Zouteloos zou ik ze toch niet willen noemen, Nielsen, Lerby, Arnesen, Koeman, Gerets, Kieft, Vanenburg.....al met al was het gewoon een hele solide ploeg, en ontzettend moeilijk te verslaan. Als het een Italiaanse ploeg zou zijn geweest zouden ze met lofuitingen bedolven worden, maar Nederlanders willen altijd attractief aanvallend voetbal zien, alsof het eindresultaat totaal niet belangrijk is.

Real was inderdaad een goed team ja, maar klaarblijkelijk niet goed genoeg om PSV te verslaan in 180 minuten, dan moet je achteraf ook niet gaan zitten zeiken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_50629443
Vanenburg was al gedegradeerd tot dienende middenvelder en de enige andere avontuurlijke speler (Arnesen) was dat jaar geblesseerd en vervangen door stofzuigers Linskens en Willy van de Kerkhof. En dan Hans Gillhaus in de spits
Trouwens, PSV won dat jaar in de NL competitie elke week met 7-0 en nog was er geen zak aan.

Real was zeker niet beter dan PSV (roekelozer, dommer, minder berekenend), maar wel gepassioneerder, gaver, toffer en levendiger.

Meestal is het andersom bij NL ploegen tov buitenlandse. Ik weet wel wat ik liever heb.
pi_50639666
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 21:23 schreef Soul79 het volgende:
Vanenburg was al gedegradeerd tot dienende middenvelder en de enige andere avontuurlijke speler (Arnesen) was dat jaar geblesseerd en vervangen door stofzuigers Linskens en Willy van de Kerkhof. En dan Hans Gillhaus in de spits
Trouwens, PSV won dat jaar in de NL competitie elke week met 7-0 en nog was er geen zak aan.

Real was zeker niet beter dan PSV (roekelozer, dommer, minder berekenend), maar wel gepassioneerder, gaver, toffer en levendiger.

Meestal is het andersom bij NL ploegen tov buitenlandse. Ik weet wel wat ik liever heb.
PSV is in Nederland wel vaker de uitzondering op de regel. De laatste paar jaar vlogen de vonken er ook niet echt af, maar het levert wel weer de nodige landstitels op plus het nodige respect binnen Europa, dus wat is dan uiteindelijk wijsheid?

Ik zie ook liever voetbal zoals Ajax dat speelde beginjaren 90, toen werd met mooi en dwingend voetbal iedere tegenstander van de mat gespeeld, maar zulk soort ploegen zijn zeldzaam. Als je met minder materiaal dan toch min of meer dezelfde resultaten kan boeken ben ik daar in ieder geval geen tegenstander van. Ieder huisje zijn kruisje.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')