quote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben de kinderen in de buurt weer 'raak de Molukker met tennisballen' gespeeld?
Dat zeg ik, cuppingquote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
Oke. Ik ben naar een Chinees geweest op de Zeedijk afgelopen zaterdag. Die masseert je voor 15 euro en deed allemaal potjes en zuignappen op mn rug.
Wow.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
Oke. Ik ben naar een Chinees geweest op de Zeedijk afgelopen zaterdag. Die masseert je voor 15 euro en deed allemaal potjes en zuignappen op mn rug.
Kan toch niet gezond zijn.quote:
Ze verstaan geen Nederlands. En voor 15 euro riskeer ik geen knuppel in mn nek van de Chinese maffiaquote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef Dakgoot het volgende:
Ik ging terug .... om me geld terug te vragen![]()
Dan word het wat minder ja maar het lijkt me redelijk onschadelijk als het echt maar uitstortingen zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 21:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ze verstaan geen Nederlands. En voor 15 euro riskeer ik geen knuppel in mn nek van de Chinese maffia
Ja of spierpijn van die 'massage'quote:Op maandag 11 juni 2007 21:11 schreef SunChaser het volgende:
Mn nek is nogal stijf maar dat kan ook komen van de tocht, met raampje openrijden enzo
Nou, op de hoek Zeedijk/Nieuwmarkt zit een kapsalon waar je ook gemasseerd kan worden, daar is t gewoon je spieren met olie en af en toe slaan ze een keer op je rug ofzo, maar gebruiken ze geen cups.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:12 schreef Dakgoot het volgende:
[..]
Ja of spierpijn van die 'massage'
Volgende keer maar iets meer betalen voor een goeie massage
Eigenlijk is het juist wel gezond, goed voor de bloedsomloop enz, met dat raampje open wat jij erna gedaan hebt is het ongezonde geweestquote:Op maandag 11 juni 2007 21:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kan toch niet gezond zijn.
Had ik er 20 euro bijgedaan dan had ik 5 deuren verderop kunnen neuken zonder zichtbare sporen achteraf
je hebt wat??1!?1!1!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
hahaquote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Hebben de kinderen in de buurt weer 'raak de Molukker met tennisballen' gespeeld?
auw?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef gfree het volgende:
http://home.indy.rr.com/mkimpel/Acupuncture/cuppingpix.htm
Geilquote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef gfree het volgende:
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef -En4Cer- het volgende:
Man ik pis bijna in mijn broek van het lachen..![]()
Het lijkt alsof je bent aangevallen door een groep snorkels ofzo![]()
![]()
nouja, ik weet niet hoor, ik vind dat niet normaal hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 21:21 schreef De_Delph het volgende:
Maar oke wat is hier erg aan? Je hebt wat bloeduitstortingen overgehouden aan een massage, big deal
t aangevallen door een groep snorkels ofzo![]()
![]()
Normaal is anders ja.Neemt niet weg dat ik het probleem niet snapquote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja, ik weet niet hoor, ik vind dat niet normaal hoor
quote:Many of these red spots fade over several hours but several may bruise superficially giving the skin a "pepperoni" appearance for up to 7-10 days.
Je bedoelt dat het in jouw belevingswereld niet normaal isquote:Op maandag 11 juni 2007 21:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja, ik weet niet hoor, ik vind dat niet normaal hoor
jij zit dagelijks onder zoveel bloeduitstortingen?quote:Op maandag 11 juni 2007 21:49 schreef purplerose het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het in jouw belevingswereld niet normaal is
Dagelijks niet, maar snap echt niet wat je hier nou bizar aanvindtquote:Op maandag 11 juni 2007 21:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
jij zit dagelijks onder zoveel bloeduitstortingen?
Verkapte kijk-mij-eens-goed-op-de-hoogte-zijn-van-de-multiculturele-massagemogelijkheden-post.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dagelijks niet, maar snap echt niet wat je hier nou bizar aanvindthij heb een cupping massage gehad, van een normale massage kan je toch ook rooie schouders van het kneden overhouden. Dat is dit ook, niet meer niet minder
![]()
![]()
meid.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:55 schreef purplerose het volgende:
[..]
Dagelijks niet, maar snap echt niet wat je hier nou bizar aanvindthij heb een cupping massage gehad, van een normale massage kan je toch ook rooie schouders van het kneden overhouden. Dat is dit ook, niet meer niet minder
![]()
![]()
verkapte kijk-mij-eens-een-semi-grap-maken-om-te-verbergen-dat-ie-niet-goed-op-de-hoogte-is-postquote:Op maandag 11 juni 2007 21:58 schreef Ringo het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-goed-op-de-hoogte-zijn-van-de-multiculturele-massagemogelijkheden-post.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef gfree het volgende:
He bah, geef mij maar zo'n massagequote:Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alsof je naar een bizarre buitenaardse melkmachine zit te kijken..
quote:Op maandag 11 juni 2007 22:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
verkapte kijk-mij-eens-een-semi-grap-maken-om-te-verbergen-dat-ie-niet-goed-op-de-hoogte-is-post
Hij had een T-Shirt aan met ronde gaten en is toen onder de zonnebank in winterslaap gevallen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 00:37 schreef Spacehamster het volgende:
Okay...
Nu duidelijk is wat de waarheid is, wat had je dan voor smoes verteld in geval van het niet de waarheid zeggen?
veel beter, veeeeel beter....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 01:01 schreef jaoka het volgende:
[..]
Hij had een T-Shirt aan met ronde gaten en is toen onder de zonnebank in winterslaap gevallen.
Nou, ze denkt dat ik t hele weekend heb lopen klussen bij mn broer, hoe leg je uit dat je achteraf toch op de Zeedijk wasquote:Op dinsdag 12 juni 2007 06:35 schreef Megumi het volgende:
Ik zou het gewoon vertellen. Wllicht heeft je vriendin gevoel voor humor.
Een beetje photoshopper doet daar geen week over.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:34 schreef SunChaser het volgende:
Mijn rug ziet er sinds gisteren namelijk zo uit. Zijn bloeduitstortingen en trekt binnen een week weer weg, maar morgen zie ik mn vriendin weer.
Maar hoe fotoshop ik mn rug vlekvrijquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Een beetje photoshopper doet daar geen week over.![]()
Stukje bij beetje komen er meer details naar boven.... Deze maakt het wel ingewikkelder he...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:22 schreef SunChaser het volgende:
Nou, ze denkt dat ik t hele weekend heb lopen klussen bij mn broer, hoe leg je uit dat je achteraf toch op de Zeedijk was
quote:Op woensdag 13 juni 2007 12:23 schreef Maisnon het volgende:
Misschien kun je die stukjes vlees met salamipatroon uitsnijden en dan op een pizza leggen en aan je vriendin voeren en dan op youtube haar reactie zetten![]()
![]()
![]()
![]()
joooooooooooooooooooooooooooh
Je hebt gewoon in een hagel buitje gezeten, met hagelbollen in tennisbalformaatquote:Op maandag 11 juni 2007 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
ROFL ...quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:42 schreef MUUS het volgende:
Het lijkt wel van dat behang uit de jaren '70.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+++Suicide is a way of telling God, "You can't fire me, because I QUIT!"+++
verkapt ... ik heb geen vriendin reactiequote:Op donderdag 14 juni 2007 23:48 schreef Shirley het volgende:
Verkapt ''Ik heb een vriendin'' topic
Nee hoor, want die heb ik idd. niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef Dannytjeuh het volgende:
[..]
verkapt ... ik heb geen vriendin reactie![]()
DOHHHH ........ ik moet iets beter letten op die usernamesquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor, want die heb ik idd. niet.
Heej, die dingen lijken wel heel erg veel op die slappe plastic bollen die me moeder altijd met zeep vult en in de wasmachine bij de was gooit :Squote:Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alsof je naar een bizarre buitenaardse melkmachine zit te kijken..
OK .... dit is ook een smoes ... je moeder heeft vergeten de bollen uit je kleren te halenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Heej, die dingen lijken wel heel erg veel op die slappe plastic bollen die me moeder altijd met zeep vult en in de wasmachine bij de was gooit :S
Dat jij uberhaupt een vriendin hebt met dit soort 'grapjes' verbaast me ten zeerste.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef Dannytjeuh het volgende:
Hij : dit doe ik nooit meer
Zij :wat doe je nooit meer ?
Hij : Joggen in boxershort
Zij :![]()
Hij : M'n ballen klotsten de hele tijd tegen m'n rug.
ik ben in vorm
Ik heb m niet horen zeggen (zien zeggen, haha) dat hij een vriendin heeft hoor...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Dat jij uberhaupt een vriendin hebt met dit soort 'grapjes' verbaast me ten zeerste.
Oh dit doet mijn moeder ook weleensquote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
Het lijkt alsof je bent aangevallen door een groep snorkels ofzo![]()
![]()
yips ..... is nu trouwens mijn ex vriendin .... (al bijna 20 jaar mijn vrouw)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Dat jij uberhaupt een vriendin hebt met dit soort 'grapjes' verbaast me ten zeerste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |