Nee hoor, want die heb ik idd. niet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef Dannytjeuh het volgende:
[..]
verkapt ... ik heb geen vriendin reactie![]()
DOHHHH ........ ik moet iets beter letten op die usernamesquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:52 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor, want die heb ik idd. niet.
Heej, die dingen lijken wel heel erg veel op die slappe plastic bollen die me moeder altijd met zeep vult en in de wasmachine bij de was gooit :Squote:Op maandag 11 juni 2007 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alsof je naar een bizarre buitenaardse melkmachine zit te kijken..
OK .... dit is ook een smoes ... je moeder heeft vergeten de bollen uit je kleren te halenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:55 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Heej, die dingen lijken wel heel erg veel op die slappe plastic bollen die me moeder altijd met zeep vult en in de wasmachine bij de was gooit :S
Dat jij uberhaupt een vriendin hebt met dit soort 'grapjes' verbaast me ten zeerste.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:50 schreef Dannytjeuh het volgende:
Hij : dit doe ik nooit meer
Zij :wat doe je nooit meer ?
Hij : Joggen in boxershort
Zij :![]()
Hij : M'n ballen klotsten de hele tijd tegen m'n rug.
ik ben in vorm
Ik heb m niet horen zeggen (zien zeggen, haha) dat hij een vriendin heeft hoor...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Dat jij uberhaupt een vriendin hebt met dit soort 'grapjes' verbaast me ten zeerste.
Oh dit doet mijn moeder ook weleensquote:Op maandag 11 juni 2007 20:57 schreef SunChaser het volgende:
Oke. Ik ben naar een Chinees geweest op de Zeedijk afgelopen zaterdag. Die masseert je voor 15 euro en deed allemaal potjes en zuignappen op mn rug.
quote:Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef -En4Cer- het volgende:
Het lijkt alsof je bent aangevallen door een groep snorkels ofzo![]()
![]()
yips ..... is nu trouwens mijn ex vriendin .... (al bijna 20 jaar mijn vrouw)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef jmdeking het volgende:
[..]
Dat jij uberhaupt een vriendin hebt met dit soort 'grapjes' verbaast me ten zeerste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |